Anafranil

clomipramine

Bij  DepressieX

Obsessieve-compulsieve stoornis (1 mening)
Sociale fobie (1 mening)

22-02-2016

Anafranil (clomipramine)

Hoe en/of wanneer kan ik Anafranil (clomipramine) retard (sustained release) 225 MG, drie tabletten het beste innemen?
03-02-2016

31-07-2015

Anafranil (clomipramine)

In het begin heb ik veel last van bijwerkingen gehad. Ik werkte toen nog en ben toen gestopt met de Anafranil. Later heb ik het middel nogmaals geprobeerd. De bijwerkingen waren minder maar het middel werkt tot nog toe het beste bij mij. Ik gebruik het samen met seroquel
20-12-2013

Anafranil (clomipramine)

Na drie SSRI's kreeg ik afgelopen zomer Anafranil voorgeschreven. Vanaf de eerste week merkte ik onmiddellijk effect! Bij mij werkt het zeer goed en ik wil voorlopig ook geen wijzigingen in dosering etc doen. Zit nu op 2 maal 75 retard. Bijwerkingen zijn wel fors: bloeddruk omhoog, droge mond, zweten, krachtverlies, vertraagde zaadlozing, moe, gewichtstoename en verstoorde[lees meer...] stoelgang. Maar daar staat de effectieve werking tegenover...dan maar wat bijwerkingen!
12-06-2013

Anafranil (clomipramine)

anafranil retard is een chemische castratie;er zal wel een erctie zijn maar geen zaadlozing,na een week zonder dit medecijn is alles terug normaal, je kunt constant sexen zonder klaarkomen
01-04-2013

Anafranil (clomipramine)

Hoi, Een vraagje, wat is het verschil tussen clomipramine en anafranil retard? Ik weet dat retard gereguleerd wordt afgegeven en verder?
24-03-2013

Anafranil (clomipramine)

Heb dit middel (helaas) veel te lang geslikt. Het hielp me niet. Was erg suf, sliep minimaal 12-14 uur per dag en werd er ook niet minder depressief door. Het helpt wel beter tegen paniekaanvallen.
23-03-2013

Anafranil (clomipramine)

Ik neem dit geneesmiddel voor 2 weken. Ziet het niet effect. Hebt u de ervaring van
10-03-2013

Anafranil (clomipramine)

Hoi, ik heb een vraag wat betreft de medicatie anafranil retard. Als je225mg slikt, dus drie tabletten per dag. Wanneer kan je dat het beste innemen?
25-11-2012

01-05-2012

Anafranil (clomipramine)

Heb 20 jaar lexapro geslikt, dacht een paar maanden geleden dat ik het niet meer nodig had..dus gaan afbouwen....kwam tot de conclusie dat ik het dus écht wel nodig heb...nu heeft huisarts me anafranil voorgeschreven...voel me nog ellendiger dan voor ik anafranil had....wil toch maar weer aan de lexapro...iemand slechte ervaringen met anafranil?
27-03-2012

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum