mening

Lamictal

lamotrigine

Bij  DepressieX

Epilepsie (52 meningen)
Bipolaire stoornis (4 meningen)
Migraine (1 mening)

30-05-2012

Lamictal (lamotrigine)

hallo lotgenoten. mijn naam is christel, 44 jaar. ik heb verschijnen medicatie gehad (tegretol, depakine, sabril, lamictal). ik heb nu een operatie ondergaan 2010 slaapkwab-rechter helft nog steeds niet aanval vrij. mijn specialist zegt dat het angstaanvallen zijn. daar ben ik het niet mee eens, want heb ook aangegeven dat ik er maandelijks last van heb met (menstr[lees meer...]uatie) voor en na. ik denk zelf dus dat het bij mijn geval aan het bloedsomloop ligt en dat bij de meeste vrouwen ook het geval is! daar heb ik het al ruim 20 jaar over, maar mijn specialist wou daar niks van weten,want hij is ja de zenuwerarts en ik de pacient! nu ben ik nog verder van huis, operatie ondergaan die dus geen goede risseltaard heb gehad en gebruik nog steeds lamictal (de echte!) want je heb diverse lamictal actavis disper, lamotrigine en nog paar soorten die allemaal onder lamictal vallen, dus het komt van meerdere fabrikanten, die allemaal verschillende stoffen gebruiken, dus een andere werking hebben (goedkoper!) en bij deze heb ik ook nu nog frisium er bij gekregen elke dag 0,5 mg dat moet ik een week voor en week na de menstruatie innemen. ps ben in die jaren verschillende zenuwartsen gehad die nooit naar me wilden luisteren. kan wel uren door gaan met schrijven (typen), maar ik stop er nu maar mee. hoop genoeg infomatie te hebben gegeven hoe ik het ervaar (sorry voor de schrijf fouten die er wel tussen zal hebben) groetjes christel

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum