Epilepsie (30 meningen)

21-03-2015 | Vrouw | 11
levetiracetam (250mg)
Epilepsie
Mijn dochter van 11 gebruikt dit medicijn nu 2 jaar tegen haar epilepsie, geheel zonder bijwerkingen en ze is vrolijk en fitaal, in tegenstelling met de depakine wat ze eerder gebruikte.

12-08-2014 | Man | 56
Epilepsie
Sinds 1985 last van aanvallen gehad tijdens mijn slaap. Eerst met medicatie Depakine geprobeerd maar dat bleek niet te helpen. Kreeg ongeveer 2x per maand aanvallen alleen tijdens mijn slaap. Sinds +/-2005 met keppra begonnen 2x 500 Mg per dag. In 2009 begon ik maar 1 tablet van 250 Mg per dag in te nemen en heb mijn neuroloog hiervan op de hoogte gesteld. Na een blo[lees meer...]od onderzoek vertelde hij me dat ik beter 2 tabletten per dag kon innemen. Sinds 2011 ben ik opnieuw maar 1 tablet van 250 Mg per dag gaan innemen waarna af en toe 1 tablet per twee dagen.tot nu toe geen aanvallen gehad. Vorige week ben ik voor een afspraak geweest bij een andere neuroloog en die vertelde me dat 1 x250mg per dag geen nut heeft en dat ik kon ermee stoppen. Ik vind het nog eng om ermee te stoppen maar ik ga het proberen en hopelijk ben ik dan van alle medicijnen af.

28-08-2013 | Vrouw | 57

12-06-2013 | Man | 65
Epilepsie
Ik voel mezelf depressief,tussendoor beef ik,geen energie iets te doen. Ik voel me verantwoordelijk voor mijn vrouw,anders zou ik zo uit dit leven stappen.

26-12-2012 | Man | 57
Epilepsie
Sedert zaterdag een goedkoper middel gebruikt in plaats van de originele (Keppra). Het ging meteen al mis. Dezelfde avond een aanval gekregen. Daarna nog een paar keer. Ik dacht nog even volhouden. Echter het werd van kwaad tot erger. Ik heb nu last van duizeligheid, spanningen in mijn hoofd, oorsuizen, zweten en krijg in de nacht waanideeën. Ook een droge mond en irritati[lees meer...]e van mijn gehemelte, buikpijn. In de wachtkamer van de neuroloog stond indertijd dat het middel door hen goed bevonden werd voor de originele Keppra. Ik heb er dus heel slechte ervaringen mee. Ik gebruik die van Sandoz. In de bijsluiter van Sandoz staan heel andere stoffen dan in die van UCB Pharma (de originele)

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum