levetiracetam

Epilepsie (30 meningen)

08-08-2021 | Vrouw | 56
levetiracetam (500mg)
Hersentumor
In 2012 ben ik geopereerd aan een (glioom, een kwaadaardige hersentumor. Nog op de IC kreeg ik een partiéle epileptische aanval.Sindsdien gebruik ik anti/epileptica. Ik begon met keppra, heb ook andere middelen gebruikt, depakine bv.maar de bijwerkingen daarvan waren erger dan bij keppra-levetiracetam. Ik moet kiezen tussen een leven zonder epilepsie en kunnen autorijden, [lees meer...]zwemmen , maw zelfstandigheid en een leven met voortdurende vermoeidheid. Ik heb een half jaar geleden de dosering 's avonds met een halve tablet verminderd, minder mag niet van mijn neuroloog. Ik denk dat ik die halve tablet minder naar de ochtend ga verschuiven. Ik gebruik nu 1750 mg per dag.

22-03-2017 | Man | 35
levetiracetam (500mg)
Hersentumor
Heb sinds 2015 epilepsie door een hersentumor , na een tijdje van het 2 maal daags slikken van 500 mg levetiracetam (s'ochtends en s'avonds), merkte ik dat ik veel last had van agressief gedrag en slapeloosheid, de slapeloosheid verergerde mijn agressief gedrag, ook had ik veel last van geheugenverlies, paranoia (paniek-aanvallen, vergeetachtigheid, concentratieverlies[lees meer...], vermoeidheid, depressiviteit en onzekerheid. Neem sinds kort ook een dagelijks een paar druppels medicinale wiet-olie en de bijwerkingen zijn zwaar verminderd, voor al het slapen gaat weer goed, waardoor mijn lichaam veel meer hersteld en de bijwerkingen veel lichter worden. Vooral sporten en gezond leven is heel belangrijk bij epilepsie . succes allemaal !