Ervaringen met Rivotril

clonazepam

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (22 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

30-03-2023 | Vrouw | 67
clonazepam (0,5mg)
Moest vanwege het niet meer verkrijgen van novotril Clonazapam gebruiken. Merkte dat ik ontwenningsverschijnselen kreeg, ik gebruik een kwart per dag,en soms als ik wakker word nog een kwart. Ben ook gauw wakker dus geen mummie achtig gedoe, je bent klaar wakker s'morgens. Nu na bijna een week een ander slaapmiddel gaat het nu wat beter wat betreft de ontwenningsverschijns[lees meer...]elen.mijn lichaam is rustig en hoop dan ook dat ik kan stoppen met de slaaptabletten

30-03-2023 | Vrouw | 67
clonazepam (0,5mg)
Ik slik al jaren dit medicijn ik slik een halve en tevreden met dit aantal. Ben gauw wakker als ik iets hoor en dat is fijn. Niet dat je in coma ligt en helemaal niets hoort. Dik tevreden,helaas moet ik nu Clonazapam gebruiken omdat de ander er niet meer zijn. En merk tog iets van ontwenning,ook durf ik niet de Clonazepam in te nemen, ik merk wel doordat ik een 4 van een [lees meer...]tablet neem snel slaap en ook wakker word als ik iets hoor. Maar ben toch voorzichtig met de hoeveel heid en mis door deze kom ik van die slaaptabletten af

29-12-2022 | Vrouw | 72
clonazepam (0,5mg)
Ik heb ook rivotril gebruikt,dit was niet meer te krijgen. Kreeg daarvoor inlaatspruitstuk clonazepam. Na drie dagen gebruik hiervan ging het licht uit en kwam ik in een hel terecht,een enorme angst spanning nerveus trillen overspoelde me. Ik dacht echt dat ik knetter gek werd. Ben in allerijl naar de huisarts gegaan deze schreef me diazepam voor. Doodziek ben ik gewe[lees meer...]est. Nu is het allemaal wat rustiger geworden,maar zit nu wel aan de diazepam. 16 januari moet ik terug naar de huisarts. En wat dan. Ik wil nooit meer doormaken waar ik doorgegaan ben. Een hel is het.

26-12-2022 | Vrouw | 72
clonazepam (0,5mg)
Rivotril niet meer te krijgen,clonazepam gekregen. Dacht dat ik gek werd,hevige angst en paniek,zweten niet meer slapen doodnerveus. Wist me geen raad meer,naar de huisarts gegaan. Hij heeft de rivotril vervangen voor 2x5mgr diazepam. Na een maand werdt alles een beetje rustiger. Dacht echt dat ik gek werd,het was een hel.

27-11-2022 | Man | 43
clonazepam (0,5mg)
Helaas nu niet verkrijgbaar tot week 52, is er iemand die weet waar ik ze kan kopen, of nog een doosje heeft liggen. Clonazepam werk niet. Hoor graag spoedig Rivotril 0,5 Roche /////(Red: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en afleveri[lees meer...]ng van medicatie via een geregistreerde apotheek.) /////

23-02-2022 | Vrouw | 47
clonazepam (2mg)
Ik neem rivotril nu 3 maanden elke dag. Ik ben heel tevreden ermee. In het begin was ik wat duizelig, maar na een week was dit voorbij. En heb al 10 tallen andere benzo,s genomen die niet hielpen. Die werk eindelijk, na jaren zoeken.

09-01-2022 | Vrouw | 40
clonazepam (0,5mg)
Heel de dag slap voelen als en vaatdoek, Blijf dat of is het dat je lichaam er gewoon aan moet wenen. Ben pas 2 dagen geleden er mee begonnen.ivm angst en aanvallen. Maar het overlijden van mijn man 5 maanden geleden

29-07-2020 | Man | 19
clonazepam (2mg)
Ik begon 2 maanden geleden met xanax ook wel bekend als alprazolam dat deed ik niet regelmatig maar afentoe in 2 maanden tijd heb ik dat ongeveer 10x gebruikt. Onlangs ben ik begonnen met rivotril dat heb ik 4dagen achter elkaar gebruikt en ik begin me een beetje afhankelijk te voelen en bijwerkingen te krijgen zoals slaperigheid of juis slapeloosheidmaar het heeft me ook[lees meer...] wel geholpen tegen angst en depressie ik weet dus niet of ik het beste kan afbouwen of blijven gebruiken.

26-09-2019 | Vrouw | 68
clonazepam (0,5mg)
angstaanvallen, hyperventilatie tot 25 aanvallen per dag sinds ik rivoltril gebruik heb ik evenwicht in mijn leven gevonden

29-08-2019 | Vrouw | 22
clonazepam (1mg/ml)
Door mijn paniek en angststoornis kon ik niet meer goed mijn leven leiden zoals het hoort. Ik was een gelukkig meisje maar na alles wat er gebeurd is heeft Rivotril me enorm geholpen. Ik werd er heel rustig van, sliep goed, rustig zonder angst of paniek wakker geworden. Enige nadeel is dat ik heel de dag door suf bleef.Voor de rest top medicijn mijn leven gered.

23-09-2018 | Vrouw | 28
clonazepam (2,5mg/ml)
Ik heb een periode van 2 jaar rivotril genomen als ik deze niet nam werd ik het gewaar , uiteindelijk heb ik doorgevaren en op 5 weken tijd volledig afgebouwd met een schema dit was niet makkelijk ik heb alle verschijnselen gehad diaree , slecht slapen , hartkloppingen , druk op de borst , hoofdpijn , zweet aanvallen kort gezecht ik heb sterretjes gezien ik neem geen medic[lees meer...]atie meer dat een verslaving voortbrengt! Het is makkelijk deze in te nemen maar heel moeilijk om er vanaf te geraken het heeft een stevige dosis karakter nodig

14-09-2018 | Vrouw | 40
clonazepam (2mg)
Lang verhaal maar de huisarts heeft. Mij te lang door laten lopen met darmklachten. De klachten werde steeds erger en ik werd maar niet serieus genomen. Uiteindelijk werder de klachten zo hevig dat ik op de spoed belande. Ook hier werd geen oorzaak gevonden voor mijn klachten. De 2de nacht kreeg ik een rare aanval waarin ik het gevoel had dat ik gelijk stopte met ademen.[lees meer...] Mijn hele lichaam verstijfde en alles stak en deed zeer. Erg in paniekngeraakt maar de zusters zeiden alleen "volgens mij lig je hier gewoon te hyperventlieren en ging daarna weer weg. 4 dagen lang niet durven slapen dus daar uiteindelijk zelf een psycholoog ingeschakeld omdat ik het niet meer zag zitten. en toen mocht ik ook nog naar huis Met oxazepam en temazepam naar huis gegaan maar aan het slapen veranderde niets. Uiteindelijk rivotril gekregen 2 mg die ik mag gebruiken als ik een aanval niet onder controle kan krijgen. Eergisteravond 1 gehad en prima geslapen . Wel zo dronken en sloom als een gympies toen het werkte. Vanmorgen weer 1 gehad omdat ik mijn zenuwen niet de baas kon. Weer dronken en loom maar een paar heerlijke uurtjes geslapen . Ik geloof dat het verslavend kan zijn maar dit is voor nu het enige middel waar ik wel op slaap en DAT heb ik nodig. Als het tijd is om af te kikker zien we dat dan wel weer

02-03-2015 | Man | 61
clonazepam (2mg)
Zeer verslavend probeer nu met huisarts af te bouwen maar dat valt zwaar tegen. Afkicken is afschuwelijk onrustig, hyperventileren, pijn in spieren erg trillen een en al ellende ik hoop dat het vlug wat beter gaat.

11-02-2015 | Vrouw | 26
clonazepam
Ik heb ptss en ik hwb hyperventilatie en paniek aanvallen. Ik probeer het vaak zelf te doorstaan maar wanneer ik me te onrustig voel neem ik een benzodiapine en dat helpt mij dan heel goed.

02-01-2015 | Vrouw | 49
clonazepam
Hallo, Zat sinds april aan dit medicijn met vreselijke bijwerkingen. De klok rond slapen overal spierpijn en dood moe..niet voor uit te branden. Alles in mijn lijf voelde zwaar. Ik kreeg voor de nacht 2x2 mg nu blijkt dat ik te veel van dit middel heb gekregen en ben nu aan het afbouwen zit nu sinds 30 december op 3 mg en 13 januari ga ik naar 2 mg Nu is mijn conc[lees meer...]lusie dat dit raar spul is..kom slecht in slaap heb nog meer spierpijn...kan mijn armen niet aan het stuur van de fiets houden , zo,n pijn doet het. En mijn stemming is ook niet al te best...snel geïrriteerd en zo veel huilen en onrust en trillen. Herkent iemand zich hier in? Ik hoop het wel want dan ben ik niet de enige...enig idee hoelang dit nog gaat duren voordat ik weer een beetje mij zelf ben? Dit is echt niet leuk zo Alvast bedankt Groet, Diana

10-12-2014 | Vrouw | 69
clonazepam
Ik neem al 14jaar Revotril twee maal één halve per dag, heb rugoperatie en nek operatie achter de rug. Mijn manule therapeut wil dat ik afbouw voor die spierpijnen die constant blijven? rapper gezegd dan gedaan wil het ook wel sedert 3 weken ben ik stilletjes bezig met afbouwen niet te doen echt een ramp had er nooit mogen mee beginnen en raad het ook iedereen af om met d[lees meer...]it te beginnen. Heb ook wel vragen kan ik het ooit afbouwen weet dat ik veel geduld zal moeten hebben en het langzaam moet doen? Kan er mij iemand soms raad gegeven hoe ik het verder moet doen of wat te doen in de plaats.