This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 5

03-02-2015
Vrouw, 51 jaar

Epilepsie

Ik heb nauwelijks bijwerkingen. De eerste dagen een beetje misselijk bij het opstaan...maar dat duurde maar een paar dagen. Verder nergens last van
21-02-2014
Man, 65 jaar

Bipolaire stoornis

Tijdens een dysfore hypomanie kreeg ik als vervanger van één van mijn dagelijkse twee lithiumpillen trileptal 600 voorgeschreven. Het middel werkt prima.
29-03-2013
Vrouw, 21 jaar

Epilepsie

Zelf heb ik sinds een jaar of 4/5 epilepsie. Grote aanvallen & partiële aanvallen. Van alles geprobeerd. Nu uiteindelijk op trileptal en lamictal. Zeer tevreden over, eens in de zoveel tijd een aanval. Die ik kan herleiden vanuit stress, geen ritme oid. Bijwerkingen die ik ervaar zijn ook geheugenverlies zo hier en daar, gelukkig niet ernstig. Wel vervelend. En soms icm [lees meer...]frisium vermoeidheid na innemen medicijnen.
20-01-2013
Man, 63 jaar

12-01-2013
Man, 5 jaar

Epilepsie

Mijn zoontje gebruikt het vanaf het moment dat er epilepsie bij hem werd vastgesteld. Hij was toen 2. Hij is nu 5 en gebruikt het nog steeds. Inmiddels wel 5 mg Frisium bijgekomen i.v.m. met terugkerende nachtelijke onrust. Hij heeft in het begin last gehad van behoorlijke eetlust waardoor hij wat zwaarder werd. Na 3 maanden werd dit minder en verdween uiteindelijk. Hij [lees meer...]heeft sinds het gebruik van Trileptal geen grote aanvallen meer gehad, zelfs niet bij 40.8 koorts (trigger bij hem). Nog wel last van nachtelijk tandenknarsen en soms ook hoofdschudden in zijn slaap.
10-01-2013
Vrouw, 18 jaar

Epilepsie

Ik heb sinds mijn 16de epilepsie. Ik gebruikte eerst keppra. Daar kreeg ik ernstige haaruitval van en op aanraden van de dermatoloog toch over gegaan op andere medicijnen. Ik gebruik nu trileptal. Goede medicijnen. Ben nog niet onder controle maar ben er zeer tevreden over ondanks de bijwerkingen. Ik heb last van hartkloppingen en onregelmatige hartslag. Verder hou ik heel[lees meer...] veel vocht vast. Gelukkig kan et allemaal geen kwaad. Ik heb de laatste tijd veel last van tintelingen in handen en voeten. Ookwel een "slapende voet" genoemd. Ik kan eigenlijk nergens terug vinden of dit bij de trileptal hoort. Iemand ervaringen daarmee?? Verder zijn het hele goede medicijnen
28-12-2012
Vrouw, 29 jaar

Epilepsie

Slik al ruim 7 jaar Trileptal en vanaf het moment dat ik op mijn huidige dosering ben aangekomen; aanvalsvrij. Wel slik ik een zo laag mogelijke dosering dus als ik het een keer vergeet heb ik de volgende dag zeer waarschijnlijk een aanval. Kwa bijwerkingen; veel last van mijn geheugen. Zowel op korte als op lange termijn. Erg vervelend. Complete vakanties die ik mij nie[lees meer...]t meer kan herinneren, Verder wat klachten die ik niet met zekerheid wijt aan de trileptal zoals; moeite met afvallen, slechte huid, jeuk op hoofdhuid (sinds gebruik van Head & Shoulders gaat het al veel beter) en slechte stoelgang. Verder goed tevreden.
24-11-2012
Man, 42 jaar

Epilepsie

Mijn gebruik in het verleden van: Natriunvalpraat Chrono (trileptal) 2x1000mg, Ivm epilepsie. Voordelen: -Werkt goed -Door vervelend gevoel in de keel tot ca. 1,5 uur na inname, nooit onduidelijkheid over wel of geen inname. Nadelen: -Afgevlakte emoties -Depressief gevoel -Slecht lange termijn geheugen. -Vervelend gevoel in de keel tot ca. 1,5 uur na inname. [lees meer...]-Soms ligt duizeligheid -Veel trek/zin in eten -Grote pillen die van binnen erg vies smaken (zelf geen moeite met het formaat maar denk veel mensen wel)
volgende > >>
Pagina 1 van 5

Thyrax Duotab (598) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (314) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica