lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 5

22-07-2016

Aangezichtspijn

ik heb 2x aangezicht verlamming gehad, gelaat staat gedeeltelijk scheef. Heb nu veel last van zenuwpijn gecombineerd met vaak hoofdpijn.
24-06-2016

Trileptal (oxcarbazepine)

Volgens Neuroloog heb ik beschadiging van aangezichtszenuw n,o 2x ziekte van Bell en erbij veel hoofdpijn en aangezichtszenuw pijn.
07-06-2016

Epilepsie

De Trileptal heeft veel bijwerking bij mij. Zoals dat ik veel geheugenverlies hebt. ik ben zelf vergeetachtig. Ik praat tegen mij zelf. Ik leef in een andere wereld. Ik ben geopereerd in 30-10-2003 voor mijn epilepsie. ik neem nog 3 x per dag Medicijnen Trileptal 600 MG en 10 MG Frisium. Ik probeer te stoppen met Frisium en Trileptal, omdat ze zoveel bijwerkingen hebben[lees meer...].
19-07-2015

Epilepsie

Er is vanaf mijn twaalfde epilepsie vastgesteld, onlangs ben ik al 20 jaar en slik ik ongeveer zo'n 5-6 jaar medicatie. Ik heb verschillende medicaties gehad waarbij ik andere bijwerkingen vernomen heb. De werking van dit medicijn voldoet redelijk. Ik heb voor een aantal jaren terug een DNA-test gedaan om er precies achter te komen waar de epilepsie vandaan komt en of deze[lees meer...] erfelijk aangelegd is of niet. Uit de DNA test is gekomen dat ik een Autosomaal Dominant Frontaal Temporaalkwab Epilepsie heb. Het komt bij mij in principe alleen 's nachts voor, wanneer ik slaap en het is erfelijk aangelegd vanuit mijn vaders kant van de familie. Trileptal onderdrukt de ''grotere'' epilepsie aanvallen uitstekend, de wat kleinere aanvallen blijven er nog met de 600 mg die ik slik. Zelf heb ik geen baat bij een hogere dosis vanwege de bijwerkingen die ik ervan overhoudt. Na inname heb ik toch wel last van duizeligheid (alsof je erg aangeschoten bent-gevoel) en ben ik erg slaperig. Ook mijn eetlust is erg veranderd. Waarbij ik normaal gesproken niet zoveel at, eet ik bijna wel het dubbele momenteel. Gelukkig ben ik geen kilo's aangekomen, maar kan wel merken dat als ik 2 uur geleden iets heb gegeten, ik daarna wel weer een stevige trek krijg. Concentratie na inname is laag, ik kan mij moeilijk concentreren op bijv. lezen of als ik bijv. tv kijk, de ondertiteling volgen. Verdere bijwerkingen heb ik er gelukkig niet bij.
03-02-2015

Epilepsie

Ik heb nauwelijks bijwerkingen. De eerste dagen een beetje misselijk bij het opstaan...maar dat duurde maar een paar dagen. Verder nergens last van
21-02-2014

Bipolaire stoornis

Tijdens een dysfore hypomanie kreeg ik als vervanger van één van mijn dagelijkse twee lithiumpillen trileptal 600 voorgeschreven. Het middel werkt prima.
29-03-2013

Epilepsie

Zelf heb ik sinds een jaar of 4/5 epilepsie. Grote aanvallen & partiële aanvallen. Van alles geprobeerd. Nu uiteindelijk op trileptal en lamictal. Zeer tevreden over, eens in de zoveel tijd een aanval. Die ik kan herleiden vanuit stress, geen ritme oid. Bijwerkingen die ik ervaar zijn ook geheugenverlies zo hier en daar, gelukkig niet ernstig. Wel vervelend. En soms icm [lees meer...]frisium vermoeidheid na innemen medicijnen.
20-01-2013

Pagina 1 van 5

Mirena (1917) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (755) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (386) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (377) - Anticonceptie - eenfase