Ervaringen met Trileptal

Zenuwpijn (1 mening)

28-02-2010 | Man
Vorm van epilepsie
epilepsie aan ernstig auto ongeluk overgehouden. gebruik het middel nu zo'n 14 jaar, nadat ik daarvoor zo'n 7 jaar Depakine voorgeschreven heb gekregen. Van de Trileptal kan ik alleen maar zeggen dat ik razend enthousiast ben en dat de aanvallen niet over gingen met Depakine, maar wel direct stopten nadat ik startte met Trileptal. Al ruim 14 jaar geen enkele bijwerking ond[lees meer...]ervonden. Dus zeer aan te bevelen uitgaande van mijn situatie.

09-01-2010 | Vrouw
Epilepsie in mijn slaap
Gebruik nu al jaren trileptal en ervaar geen bijwerkingen. Ben bij 2 zwangerschappen trileptal gewoon door blijven slikken en dit is prima verlopen!

18-12-2009 | Vrouw
Epilepsie
Dit medicijn geeft mij de minste bijwerkingen van alle anti epileptica! Wel dronken en dubbelzien, maar dat is minder erg dan wat ik had met andere medicatie (dementie, depressie, zelfmoordgedachten etc). Let alleen wel op: bij mij werkt 1 tablet 600 mg en een halve van 300 mg prima. Twee tabletten van 300 mg en één halve bezorgen mij depressie met zelfbeschadigingsneiging[lees meer...] en zelfmoordgedachten.

10-12-2009 | Man
Epilepsie
Dit is een vraag voor mijn zoontje, hij heeft sinds vorig jaar epilepsie, was toen 3,5 jaar, wordt in januari 5 jaar. Altijd Depakine gbruikt, maar zijn nu aan het overstappen naar Trileptal,omdat hij nog niet aanvalsvrij is. Zie en hoor zoveel bijwerkingen, zoals trager reageren, fantasie dempt af,vergeetachtigheid,stemmingswiss,....Vanaf half jan.2010 is hij over op dit [lees meer...]medicijn.Mijn zoontje is een levendig,gezellig,lief kind met goede ontwikkeling, doet het goed op school.Ben bang dat hij een ander persoontje gaat worden van dit medicijn..Wie kan me hierover meer vertellen? Hij is nog zo jong...en mijn alles!

27-11-2009 | Vrouw
Aangezichtspijn

21-08-2009 | Vrouw
oxcarbazepine
Neem Trileptal al 9 jaar! Zeer tevreden!

27-05-2009 | Vrouw
Myoclonus oorspieren
Trileptal heeft heavy bijwerkingen. Een kwartier na inname krijg je een dronken gevoel. Je benen en armen worden slap. Je wordt naar, duizelig, misselijk, onwel. Je kunt niet meer opstaan, niet meer lopen, kortom je motoriek wordt waardeloos. De mate hangt af van de dosering. Het is oorspronkelijk bedoeld voor epilepsie en mogelijk is het daar goed voor, maar ik zou het af[lees meer...]raden om het te proberen voor spierspasmes, trillingen, vibraties, e.d. want deze verschijnselen gaan gewoon door, ook al lig je door die pillen voor pampus.

25-03-2009 | Vrouw
Epilepsie
Ik gebruik dit medicijn samen met Lamictal en Keppra maar mijn gewicht is zeker 6 kilo aangekomen (dat kan dus ook komen met een interactie met de andere medicijnen dus zeker weet ik het dus niet hoeveel) maar wel heb ik ook veel jeuk op mijn hoofd tussen mijn haren en dat is zeer hinderlijk. Ik gebruik dit medicijn nu sinds 1998 maar alleen kan ik het zonder de andere med[lees meer...]icijnen niet gebruiken. Waarom al deze medicijnen, 12 jaar geleden heb ik een hersenontsteking gehad en epilesie heb ik hiervan overgehouden. Ik hoop dat ik andere mensen hier wat info heb kunnen geven.