Ervaringen met Genvoya

HIV (8 meningen)

18-10-2016 | Man | 23
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (200)
HIV
Geen last van bijwerkingen, eerste weken abnormale dromen die weg getrokken zijn na 2 maanden. Virus is goed onderdrukt, enige minpunt is dat je er bij moet eten.

30-11-2016 | Man | 37
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (150mg/150mg/200mg/10mg)
HIV
Gestopt 2 jaar met Stribild vanwege de ernst van de bijwerkingen en nierproblemen en in april 2016 geswitcht naar Genvoya. Eerste dag lichte bijwerkingen, na een dag weer fit en voelde me weer an ouds en door het veranderen van één stof zijn de bijwerkingen weg. Ik ben tevreden over het medicijn.

07-10-2016 | Man | 37
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (150)
HIV
Heb al vele jaren HIV en vele soorten medicatie gehad, maar Genvoya is geen succes... Last van huid-problemen, ontstekingen die ogen als grote puistjes als niet willen genezen en jeuken. Vaak aften in de mond die slecht genezen en weken blijven zitten. Sowieso helen wondjes zeer slecht. Erg prikkelbaar voor derden en mensen in mijn omgeving. Duidelijke zichtbare vetverd[lees meer...]eling, zwemband-effect terwijl ik bijna tot niet meer wijn of andere alcoholische dranken drink. Dagelijks last van hoofdpijn, wat voelt als stroomstoringen cq schokjes in het hoofd. Moeite met inschenken van een glas sap, handen trillen zowel Links als Rechts. Verminderde energie en slecht wakker kunnen worden en dikwijls abnormale dromen.

24-11-2016 | Man | 44
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (510)
HIV
Werkte onmiddellijk, prima onderdrukking. Geen bijwerkingen. Je moet even iets gegeten hebben om de tablet te nemen. Een kleine versnapering ( bijv muesli reep oid) is al voldoende. In de eerste week of weken kan je raar dromen. (niet eng, maar als je wakker wordt denk je wtf waarom heb ik dit gedroomd haha, ik zie dit als een kleinigheid)

05-07-2016 | Man | 47
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (510mg)
HIV
na jaren Eviplera genomem en naar zeer veel tevredenheid loopt het patent daarvan binnenkort af ... een ieder zal dus de opvolger moeten gaan nemen dat als wondermiddel beschreven word maar het zeker niet is ... De hoofdpijnen zijn een invloed op de levensstandaard die niet te verklaren zijn als graad op levensvreugde ... Mijn advies NIET NEMEN... Het word tijd dat we ee[lees meer...]n genezing vragen in plaats van een handhaving... Dit middel zou zogenaamd het virus op genetische manier bestrijden .. lulkok het doet net hetzelfde als Eviplera maar met meet bijwerkingen om jou te laten geloven dat het wat doet ..stop met onbewust slikken en vraag Gilead de genezing ...(die ze al hebben.)

12-11-2016 | Man | 49
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (200/10/150/150mg)
HIV
Na 6 weken Genvoya ermee gestopt. In slaap komen was bijna onmogelijk , als je wel slaapt ernstige dromen. Overdag een gejaagd gevoel in je lichaam hebben. Gevoel hebben dat je energie te hoog zit. Erg prikkelbaar zijn, chagrijnig, diarree hebben. Kortom ik ben weer bij Stribild. Het heeft nog weken geduurd voor de ernstige klachten verdwenen zijn.

14-05-2021 | Man | 57
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (150mg)

17-05-2023 | Man | 58
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat
Aangezichtspijn
-bijwerkingen sterk in de zin van veel neutrale pijnen.

13-07-2023 | Man | 66
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (150)
HIV
Na Stribild al jaren geleden overgestapt op Genvoya. Geen bijwerkingen, behalve dat ik extreme vetaangroei op mijn borst en mijn buikvet heb. Ook moeilijk om af te vallen. Wel leuke dromen, geen nachtmerries...