Ervaringen met Sustanon

25-09-2014 | Man | 21
Syndroom van Klinefelter
Alhoewel het vervelend is om elke 3 weken een injectie bij de dokter halen is(val te vaak flauw om mijzelf te prikken xD) heb ik na het prikje niet heel erg vervelende bijwerkingen zoals jeuk of pijn. De eerste week is wel altijd gevuld met meer agressiviteit en seksuele lust De middelste voelt heerlijk in balans En de laatste ietwat futloos Maar toch is dit bet[lees meer...]er dan het alternatief slakken en smeren.. Vind ik

25-03-2013 | Man | 51
Osteoporose/botontkalking
wegens ongeval geen testes meer. Eigelijk geen problemen met impotentie, voor mij hoefde het niet en ik voelde me zeer goed. Echter na botscan ernstige osteoporse vastgesteld. toen moest ik aan de testosteron. 1/2 ampule om de 14 dagen. Meteen terug erecties, Kan uren doorgaan zonder klaar te komen(alleen als ik zelf wil). Soms pijnlijke bil na injectie voor een paar da[lees meer...]gen. Voor de rest geen problemen, osteoporose iets verbeterd.

02-01-2013 | Man | 42
Impotentie
Na de injectie 3 dagen spierpijn,daarna ongeremde zin in sex,eerst met vrouwen nu ook met mannen. Mijn sexuele behoeftes zijn duidelijk verandert.

06-04-2012 | Man | 27
testosteron
Ik gebruikte dit middel van 2002 tot 2010 ivm transseksualiteit maar ben overgestapt op Nebido, eens per 14 weken 1 injectie. Omdat de gereguleerde afgifte beter is voor mijn stemming (ik heb tevens een mijn manische depressieve stoornis).

24-03-2012 | Man | 64
testosteron
Door een craniofaryngeoom bij de hypofyse is deze geheel verwijderd. Maak dus zelf geen hormonen aan zoals Cortison, tyrax, groeihormoon en testosteron. Het gebruik van Sustanon is een drie wekelijkse handeling met een naald van 8 cm. Je went eraan jezelf te injecteren. Echter één bijwerking valt mij tegen en dat is borstvorming.

26-11-2011 | Man | 37
Niet functioneren vd hypophyse
In 1992 kreeg ik te horen dat ik twee hersentumoren had ter hoogte van de hypophyse. Na lange behandeling waren de tumoren verdwenen, maar de hypophyse was kapot. Mijn lichaam maakte geen lichaamseigen hormonen meer aan. Sindsdien neem ik dagelijks alle hormonen die u in het lichaam zelf aanmaakt, uit het potje, zo ook Sustanon. Meer en meer werd voor mij de link tussen m[lees meer...]ijn zelfmoordneigingen en extreme depressie en het gebruik van Sustanon duidelijker. Perioden dat ik dit product niet innam merkte ik een aanmerkelijke verbetering in de levenslust en het gemak om met problemen om te gaan. Nadien, bij hervatting van de inname, doken deze problemen snel weer op. Momenteel neem ik het product op aanraden van de dokter weer, maar waarschijnlijk voor het laatst. Wees in elk geval waakzaam voor veranderingen van de levenslust wanneer u dit product gebruikt. Seb.

23-05-2011 | Man | 48
Geen
nou ja sustanon is heel goed geen bijwerking werkt goed bij mij goeie kwalitijd spieren en een goeie sex drift ben tevree mee

10-06-2010 | Man

18-12-2009 | Man
Testosteron nivo te laag
Vanaf mijn 58 ste jaar bemerkte ik dat mijn sexleven minder werd. Op een gegeven moment was er geen enkele belanstelling meer voor. De reden was mij totaal niet duidelijk en heb op internet gezocht naar een mogelijke verklaring. Daar bemerkte ik dat mijn testosteron nivo wel eens te laag zou kunnen zijn en dat er meer mannen met dit probleem zijn. Ik ben toen naar de andro[lees meer...]skleniek in arnhem gegaan en heb daar Androgel aangeboden gekregen. In eerste instantie reageerde ik daar redelijk goed op maar op een gegeven moment nam het effect af. Op dit moment gebruik ik Sustanon 250 mg injecties. In het begin was het effect goed maar het effect begint nu ook af te nemen. Door onderzoek is geconstateerd dat mijn testikels geen testosteron meer aanmaken. Gaag vernaam ik of er meer mannen zijn met dit probleem.