Ervaringen met Clomid

clomifeen

Onvruchtbaarheid vrouw (14 meningen)
Vruchtbaarheid (12 meningen)

04-11-2021 | Vrouw | 27
Onvruchtbaarheid vrouw
Zeer tevreden. Gemoedstoestand werd door gebruik vele malen beter dan voorheen. Meer energie. Verder geen enkele bijwerking en zwangerschap volgde zeer snel

27-06-2021 | Vrouw | 30
Onvruchtbaarheid vrouw
Ik heb dit medicijn gebruikt vanwege PCOS en kinderwens. De bijwerkingen vond ik erg vervelend, maar gelukkig was ik na de eerste kuur al zwanger!

06-03-2021 | Vrouw | 42

29-06-2020 | Vrouw | 27
Zwangerschap
Eerste ronde achter de rug, zit nu in mijn tweede wacht week. 3 -5 dag van cyclus geslikt. Had vooral last van warmte aanvallen en zweten. Verder twee mooie eicellen van 22 en 23 mm , spuit gekregen voor ovulatie en nu wachten op de uitslag

14-06-2019 | Vrouw | 28
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Na 2 jaar op de natuurlijke manier zwanger raken zijn we maar hulp gaan zoeken. Ik kreeg de diagnose pcos. Daar schrok ik van want ik heb maandelijks een regelmatige cyclus. Maar dat verklaart wel waarom ik meer haren heb dan de rest van de familie. Na de 2e ronde clomid ben ik zwanger geraakt. Helaas is dit geëindigd in een miskraam en mag ik opnieuw clomid gebruiken. [lees meer...]De clomid is mij goed bevallen. Ik had totaal geen last van bijwerkingen. Het enige wat ik wel had was vruchtbaar slijm voor mijn ei! En dat had ik zonder clomid nog nooit gezien

27-04-2017 | Vrouw | 27
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Na 8 maanden slechts 2 maal gemenstrueerd te hebben door de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis. Eerst Provera gehad om de menstruatie op te wekken en hierna op cyclusdag 3 t/m 5 Clomid geslikt. Totaal geen bijwerkingen gehad. Na het stoppen met de pil steeds meer puisten om mijn gezicht, maar tijdens het slikken van clomid verdween dit volledig, een positieve bijwer[lees meer...]king dus! Op dag 10 een follikelmeting gehad, 1 van 9 mm en 2 van 10/11 mm. Op dag 13 een 2e follikelmeting en één was doorgegroeid naar 19,1 mm dus perfect! Voor mij werkt Clomid dus heel goed, zonder bijwerkingen.

26-01-2017 | Vrouw | 29
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Gestopt met de pil.. Vrij snel ontrekkingsbloeding, maar daarna heel langs niet ongesteld. .. wat blijkt.. oktober erachter gekomen dat ik pcos heb. Nu ben ik aan de duphaston en daarna van cyclus dag 3 t/m7 clomid. Eerst 50 MG. Geen resultaat. Toen 100 MG ook geen resultaat. Deze maand beginnen aan 150 MG. Hopen dat dit wel gaat werken. ----------------------------------[lees meer...]------ Ronde 3 heeft gewerkt ! Dag 12 een ei van 23 mm! Maar helaas al gesprongen vat bleek uit mijn bloeduitslag... maar voor de zekerheid maar wel gemeenschap gehad. Dus nu wachten op mijn ongesteldheid of niet. ..

27-04-2015 | Vrouw | 26
Onvruchtbaarheid vrouw
5 tabletten geslikt 3e dag van de menstruatie t/m de 7e dag Elke dag 1 nam ze in de ochtend bij het ontbijt

16-09-2014 | Vrouw | 23
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Na anderhalf jaar proberen om zwanger te taken werd er pcos geconstateerd. Aan de ene kant fijn dat je een oorzaak weet maar aan de andere kant zakt de moed je in je schoenen. 50 mg sloeg niet aan. De eerste keer 100 mg leverde alleen een cyste op, de tweede keer twee mooie eitjes van 21 MM en deze derde ronde 1 ei van 21 mm op dag 11. Nog geen lh piek dus nog een paar dag[lees meer...]en wachten. Eergisteren een zeer pijnlijke HSG gehad die verder geen afwijkingen liet zien. Hopelijk is het deze ronde eindelijk raak. De clomid geeft mij veel bijwerkingen en als ik hem in neem vind ik het erg bitter ook al spoel je het met melk of sap weg. M'n bijwerkingen zijn hoofdpijn, onredelijk zijn, zweten, hitte aanvallen en honger. Ik ben ook sneller moe. Hopelijk is het voor een goed doel.

29-05-2013 | Vrouw | 24
clomifeen
Hallo, mijn ervaring is al vanaf Februari, ik had een heel onregelmatig cyclus daarom ben ik eerst naar de gynaecoloog geweest, toen hebben we besloten om aan kinderen te beginnen men ruim 1 jaar van de pil af en gebruik al vanaf maart clomid, in februari was dit 50mg 3t/m7 cyclus dag in maart was dit 100mg 3t/m7 cyclus dag in april was dit 150 mg 3t/m7 cyclus dag [lees meer...] en nu in mei nog steeds 150mg 3t/m7 cyclus dag morgen moet ik de laatste tabletten innemen ik hoop dat het dit maand raak word, vorige maand had ik een ei van 16mm ik had gehoopt dat die raak zou zijn maar dus niet gelukt, 150mg werkt bij mij wel maar ik vind dit allemaal zo lang duren, is hier geen andere oplossing voor ik hoor het graag van jullie groetjes bij

15-04-2013 | Vrouw | 25
Vruchtbaarheid
Na meer dan een jaar proberen direct zwanger geraakt met clomid. helaas na 27 weken de zwangerschap moeten afbreken wegens vroeg opgelopen cmv-infectie tijdens de zwangerschap

28-11-2012 | Vrouw | 28
Zwangerschap
Dit is de 2e keer dat ik clomid gebruik, de vorige keer was in 2010.. Toen was ik meteen de 1e ronde zwanger.. Deze maand weer net goede hoop begonnen.. Veel bijwerkingen net zoals de vorige x en nu een week nadat ik begonnen ben weer erge buikpijn:( maar het is voor het goede doel!!

19-09-2012 | Vrouw | 32
clomifeen
Een jaar proberen zwanger te worden met zeer onregelmatige en erg lange cyclussen (zo lang soms dat er geen eisprong was). Ik had verder geen afwijkingen (geen soa's, geen rare hormoonaardes en echo was goed). Eerste cyclus met clomid achter de rug. Had de perfecte eisprong (erg hoge progesteronwaarde op dag 21) en een cyclus van precies 28 dagen. Had ik nog nooit gehad. [lees meer...]helaas niet zwanger, maar al zeer tevreden over de werking van clomid.

02-08-2012 | Vrouw | 34
Vruchtbaarheid
Ben vandaag begonnen met clomid 2 maal per dag en metfomine 1 per dag na eerste kuur clomid niet gelukt nu afwachten moet terug naar de gynecoloog om te kijken of het eitje goed is en groeit hou jullie allemaal op de hoogte. sucess verder allemaal groetjes uit curacao Hoop dat deze keer wel aanslat.

26-04-2012 | Vrouw | 30
clomifeen
Na de tweede ronde Clomid ben ik zwanger!! Met behulp van Clomid is een eisprong opgewekt, waardoor wij zwanger konden worden. De Clomid zorgde er helaas wel voor dat mijn baarmoederslijmvlies wat te dun was, maar ondanks dat is het wel raak!

24-03-2012 | Vrouw | 24
clomifeen
Waren 1 jaar bezig zwanger te raken, maar dit lukte niet. Er werd PCO geconstateerd. Ik heb Clomid 50mg gehad maar die sloeg niet aan, heb vorige week Clomid100mg geslikt. Moet a.s maandag terug om te kijken of deze nu wel aanslaat. Heb soms last van opvliegers (warmteaanvallen) soms buikpijn, last van rugpijn, steken bij eierstokken.