Ervaringen met Clomid

clomifeen

Onvruchtbaarheid vrouw (14 meningen)
Vruchtbaarheid (12 meningen)

17-12-2010 | Vrouw
clomifeen
Geen regelmatige cycles en eisprong
Ik heb dit medicijn 5jaar gebruikt, en pas na 5 jaar kwamen ze erachter dat mijn baarmoederslijmvlies te dik werkt waardoor er geen zaadcellen door konden komen, dit medicijn heeft voor mij geen baat gehad. Bij mij heeft dit medicijn niks gedaan, alleen maar tegen gewerkt.

24-09-2010 | Vrouw
Pcos
ik slik de clomid nog niet zo heel lang. ik ben begonnen met 1 maal dags 1 tabletje. na een aantal keer terug gekomen te zijn bij de gyno, bleek dat het niet werkte. ik ga nu 1 maal dags 2 tabletten slikken. ik merk dat ik 's nachts vaak eruit moet om te plassen. voorheen had ik dat nooit. kan dit met de medicatie te maken hebben? ik weet het niet. ik hoop wel dat alles go[lees meer...]ed gaat.

23-09-2010 | Vrouw
PCOS
Ik ben net nieuw in deze gebeurtenissen. Heb eenmalig primulot geslikt en daarna eenmaal daags 50 mg clomid. Na drie bezoekjes aan de gyno kwam er bij mij uit dat het niet aansloeg. Ik moet nu 1 weekje provera slikken en daarna weer clomid, maar dan 2 maal daags 50 mg clomid. Heeft iemand goede ervaringen??

22-09-2010 | Vrouw
Geen eisprong
Een erg vervelend medicijn met veel bijwerkingen. Bij mij vooral zéér emotioneel en somber en haaruitval! De eisprong kwam wel direct weer op gang, dus wel zeer effectief.

16-05-2010 | Vrouw
PCOS
Gebruik de clomid nu sinds 3 maanden. Begonnen met 50 mg waarop weinig resultaat, toen geen bijwerkingen. Nu naar 100 mg per dag gegaan met resultaat, wel tijdens het gebruik veel last van wazig zien, verder geen tot weinig bijwerkingen Ik gebruik het middel wel in combinatie met medicijnen tegen epilepsie; keppra en lamictal. Het lijkt wel dat door deze middelen de clo[lees meer...]mid niet heel goed werkt (langzaam)

23-04-2010 | Vrouw
Vruchtbaarheidsproblemen
Erge bijwerkingen, lijkt wel of je in de overgang zit. Erge warmte aanvallen, vaak depressief gevoel, je word er niet vrolijk van in ieder geval.

23-03-2010 | Vrouw
Uitblijven eisprong
voor gebruik clomid totaal geen eisprong en met gebruik clomid, prachtige eitjes en een eisprong. Helaas nog wel niet zwanger maar daar zijn we druk mee bezig in het ziekenhuis (IUI)

20-03-2010 | Vrouw
PCO, uitblijven zwangerschap
Enorm last van de bijwerkingen, opvliegers, onrustig, ongelukkig gevoel, hyperactief

18-03-2010 | Vrouw
Opwekken van eisprong
bijwerkingen: stemmingswisselingen vermoeidheid

22-12-2009 | Vrouw
Uitblijven van de eisprong
Het duurde ongeveer 4 maanden voordat we uitgevogeld hadden welke sterkte het beste mij mij werkte. Je kunt namelijk 3 verschillende sterktes krijgen. Ze beginnen met de minst sterke en zo wordt het opgebouwd tot dat het goed werkt (hopelijk) De werking kan ook per cyclus verschillen, dus voordat je de juiste sterkte hebt, kan het even duren. Ik heb bijna geen last van al[lees meer...]le bijwerkingen die in de bijsluiter staan. We af en toe wat misselijk, maar dat is niet zo heel erg. Waar ik wel last van heb tijdens de kuur is hele moeilijke stoelgang. Zelfs pijnlijk. Dit staat niet in de bijsluiter, maar kun je dus wel last van krijgen. Indien je dit ook hebt, kun je Lactulose siroop gebruiken. Dit is verkrijgbaar bij de apotheek. Dit scheelt een stuk.

04-09-2012 | Vrouw | 21
Vruchtbaarheid
Ik ben vanaf 31 december gestopt met de pil. Na 80 dagen nog niet ongesteld te zijn geworden, naar de huiarts geweest. Die had mij doorverwezen naar de gynacoloog. Daar kregen we te horen dat ik geen eisprong had. Dus begonnen met Clomid 50mg. Daarna ongesteld geworden en 100mg clomid voorgeschreven gekregen. Zit nu alweer aan mijn 3e keer 150mg Clomid. mag dus nog 1[lees meer...] maand 150mg innemen, daarna moet ik weer langs de gynacoloog. Ben benieuwd, zit nu op dag 27, temperatuur is nóg (wel) hoog...

27-05-2013 | Vrouw | 22
clomifeen
Ik ben een vrouw van 22 jaar en na 9 maanden proberen zwanger te raken werd bij mij PCO geconstateerd en Clomid 50 voorgeschreven. Op dag 11 had ik een follikel van 10mm en op dag 14 was deze terug gekrompen waarop de cyclus weer is afgebroken. Deze maand slik ik Clomid 100 en moet ik mijn follikelmeting afwachten. De bijwerkingen van beide maanden waren hoofdpijn, licht [lees meer...]in het hoofd, zeer emotioneel en hongerig. Deze symptomen houden aan tot het eind van de cyclus en in ernstige mate.

17-06-2012 | Vrouw | 22
clomifeen
Hallo, ik ben een 22 jarige meid en ben al vanaf november vorig jaar aan de chlomid. Mijn lichaam reageert hier op en heb elke maand een eisprong maar na 8 maanden nog steeds niet zwanger!!! Wat moet ik doen? Ik begin het beu te worden en denk eraan om te stoppen. Het zaad van mijn vriend is onderzocht en GOED verklaart. Hoe kan dit nou en wat moet ik nu?

16-09-2014 | Vrouw | 23
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Na anderhalf jaar proberen om zwanger te taken werd er pcos geconstateerd. Aan de ene kant fijn dat je een oorzaak weet maar aan de andere kant zakt de moed je in je schoenen. 50 mg sloeg niet aan. De eerste keer 100 mg leverde alleen een cyste op, de tweede keer twee mooie eitjes van 21 MM en deze derde ronde 1 ei van 21 mm op dag 11. Nog geen lh piek dus nog een paar dag[lees meer...]en wachten. Eergisteren een zeer pijnlijke HSG gehad die verder geen afwijkingen liet zien. Hopelijk is het deze ronde eindelijk raak. De clomid geeft mij veel bijwerkingen en als ik hem in neem vind ik het erg bitter ook al spoel je het met melk of sap weg. M'n bijwerkingen zijn hoofdpijn, onredelijk zijn, zweten, hitte aanvallen en honger. Ik ben ook sneller moe. Hopelijk is het voor een goed doel.

22-06-2014 | Vrouw | 24
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Eerste ronde clomid er net opzitten. Had een ei van 16mm helaas was mijn baarmoederslijmvlies maar 5mm. Hiervoor progynova 2x per dag extra moeten innemen. Eerste week tijdens het slikken van de pillen geen last gehad. De 2 weken erna erg moe en wat vlugger emotioneel (vlugger huilen) Derde week erg veel last van stemmingswisselingen en humeurig. Vandaag 1 dag overtijd (ni[lees meer...]et zwanger) en erg moe, humeurig, emotioneel...

29-05-2013 | Vrouw | 24
clomifeen
Hallo, mijn ervaring is al vanaf Februari, ik had een heel onregelmatig cyclus daarom ben ik eerst naar de gynaecoloog geweest, toen hebben we besloten om aan kinderen te beginnen men ruim 1 jaar van de pil af en gebruik al vanaf maart clomid, in februari was dit 50mg 3t/m7 cyclus dag in maart was dit 100mg 3t/m7 cyclus dag in april was dit 150 mg 3t/m7 cyclus dag [lees meer...] en nu in mei nog steeds 150mg 3t/m7 cyclus dag morgen moet ik de laatste tabletten innemen ik hoop dat het dit maand raak word, vorige maand had ik een ei van 16mm ik had gehoopt dat die raak zou zijn maar dus niet gelukt, 150mg werkt bij mij wel maar ik vind dit allemaal zo lang duren, is hier geen andere oplossing voor ik hoor het graag van jullie groetjes bij