Bij  OvergangX

Osteoporose/botontkalking (1 mening)
Borstkanker (1 mening)

28-10-2021 | Vrouw | 57
Menopauze
Ben sinds 7 jaar in de overgang en heb van alles geprobeerd,femoston hielp in het begin heel goed maar daarna niet meer. Angeliq heeft me daarna nooit geholpen en toen kwam ik op livial. Dit hielp geweldig tegen de opvliegers maar kon na een tijdje niet meer goed slapen van de gespannen spieren en was altijd maar agressief en boos. Toen ik daarmee stopte werd ik een stu[lees meer...]k rustiger. Na een 4 maanden begonnen de opvliegers weer met voorafgaande paniekaanvallen. Na zelf onderzoek gedaan te hebben ben ik op activelle gekomen. Slik het nu 3 dagen en opvliegers zijn al zo goed als verdwenen. Paniekaanvallen al gelijk bij de eerste tablet. En...voel me heel erg goed.

15-08-2021 | Vrouw | 49
Overgang
Nadat 'Angeliq' uit de handel werd genoemen, schreef de arts Activelle voor. Ik kreeg erg snel terug opvliegers en voelde me inwendig erg nerveus. Toen las ik zelf over de samenstelling die anders is dan 'Angeliq'. Terug naar dokter... Ondertussen is Angeliq vervangen door KLIMIDIX, en is in België reeds verkrijgbaar. Na één week merk ik terug het verschil! Ben teru[lees meer...]g mezelf... (ps ik ben nu 49 en zit als zes jaar in de overgang)

18-03-2021 | Vrouw | 64
Overgang
Geen problemen of bijwerking. Goed geholpen met opvliegers. Wel gemerkt dat jij blijft langer “jong” huid, uiterlijk. Wel gelezen van vergrote kans op borst kanker en endometriosis. Ik slikt activelle sinds mijn 53 , nu ruim 10 jaar. Misschien ga ik nu stoppen . Ik heb gelezen dat jij het kan meteen stoppen ( niet geleidelijk!) Ik ga er voor.

29-12-2014 | Vrouw | 52
Overgang
Ja dit middel helpt er goed tegen de verschijnselen van de overgang (al had ik toch ook nog wel eens opvliegers) maar is erg gevaarlijk. veel meer kans op borstkanker en nu hoor ik ook op een beroerte. Ik kwam heel vroeg in de overgang en had last van opvliegers. De arts die ik toen had schreef me dit voor. Eigenlijk zonder enige uitleg. Ik heb diverse keren getracht [lees meer...]er mee te stoppen maar bleef de opvliegers houden dus de arts zei, ja dan ben je nog in de overgang en heb je het nodig." (bleek dus eigenlijk niet te kloppen achteraf) Nu werd ik gebeld dat ik er mee moest stoppen. Ik heb eens gegoogled en wat blijkt. De overgang sla je niet over . Gelijk als je met dit spul stopt begint je overgang weer. Je zult daar doorheen moeten dus nu kan ik ook nog gaan afkicken van dit medicijn. Als ik dat had geweten had ik ze niet genomen. Elk jaar getest op borstkanker want je loopt veel meer gevaar. Ik ga het nu wel afbouwen maar rustig. Begin er niet aan!!!! De overgang sla je niet over. Je zult er toch een keer door heen moeten!!

23-04-2013 | Vrouw | 52
Overgang
helpt zeer goed, heb overal meer zin in en vooral sex gaat weer beter! Wel bijwerkingen, kleine jeukbultjes over mijn rug en armen, maar dat vind ik in verhouding niet erg! Alle overgangsverschijnselen zijn weg en daar ging het om, ipv depressief te worden van dit middel is dit juist verdwenen.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum