ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
11-02-2019

Overgang

Na een periode van zeer slecht slapen door m.n. opvliegers (1xp/u), veel spier/gewrichtspijn en een slecht humeur, kwam dit medicijn als een redmiddel. Na 3 dagen waren de opvliegers weg, sliep ik weer en kon ik weer veel meer fysiek. Erg jammer was dat er toch weer een menstruatie kwam elke maand. En die eerste keren daarvan waren een soort inhaalslag.. Na een aantal maan[lees meer...]den begon het toch te knagen wat betreft de afhankelijkheid ervan. Dus ik besloot te minderen (Femoston Mini als vervolg). Echter in de laatste strip Femoston 1/10 begon een spotting die me dermate verveelt, dat ik er nu helemaal maar abrupt een punt achter zet. (De spotting is juist een veel genoemde bijwerking van de lichtere versie). Ik heb nu het gevoel dat ik even in de reset moet, dus zonder medicijnen. We gaan het wel zien de komende tijd. Gedoe is het. Word er niet blij van maar er zijn ergere zaken.
29-01-2019

Menopauze

ik heb proberen er mee te stoppen maar na 3 weken ben ik in een depressie gekomen , vandaag terug herbegonnen , ben bang dat ik er niet meer vanaf zal geraken ... ik weet ook niet of ik beter af ben met antidepressiva ?
13-01-2019

Overgang

Ik had veel last met de overgang: mislijkheid, duizelijkheid, vermoeidheid , depressie, opvliegers. Na een week van gebruik van deze medicatie waren alle klachten verdwenen. Ik ben heel erg blij!
18-12-2018

Overgang

Eigenlijk geen klachten soms opvliegers. En veel meer trek in eten merk ook dat ik aangekomen ben voor mijn doen wel heel goed dat is wat ik ook graag wil.
07-12-2018

Overgang

Ik heb drie jaar geleden eierstok operatie gehad in cystes beide eierstokken zijn weggehaald waarna ik gelijk heftig in de overgang kwam arts stelde hormonen voor naar wilde het eerst natuurlijk proberen ik veranderde in een zekere vrouw naar onzeker het gevoel jezelf niet zo te kennen Het werd erger en zodoende maand geleden met femaston begonnen.klavhten verdwenen voel m[lees meer...]e stabieler maar mijn buik waar eierstokken ongeveer zaten kreeg menstruatie pijn en nu na drie jaar heb ik een bloeding schrok ervan en volgende week afspraak maken bij gynocoloog weet niet of het hiermee te maken heeft iemand misschien ervaringen?
04-11-2018

Overgang

Dit medicijn gekregen omdat ik veel last van overgangsklachten in combinatie met stress had. Was totaal uitgeput, opgejaagd gevoel. Intern trillen. Bijwerking: na 28 dagen (complete strip) zonder onderbreking aan de nieuwe strip te zijn begonnen heb ik abnormaal hevig bloedverlies gekregen.
29-10-2018

Overgang

Heel erg last van mentale klachten, spierpijn, hot flush, slapeloos. Sinds het gebruik nog wel bij de grijze pil fase snacht warm en wakker. Geheugen blijft ook slecht. Maar alle andere klachten waren meteen weg en vooral mentaal kan ik veel meer aan
14-10-2018

Overgang

Femoston werkte na 2 weken, een zegen!!ik ben nu 58 en al ruim 10 jaar bezig met opvliegers. De laatste 4 jaar Elk uur dag en nacht. Een aanval op mijn lichaam. 3 jaar geleden met femoston begonnen en juli 2018 gestopt.omdat dat in bijsluiter staat.dat wordt aangeraden. De opvliegers zijn vrijwel direct teruggekomen. Nu een week met Clonidine begonnen. Maar dat helpt niet.[lees meer...] Ik slaap nu nog slechter. 3 uur wakker. Dasrmee gestopt. Ik heb t plan om weer met Femiston te beginnen. Maar kan je dat wel zo lang gebruiken? Er zou een kans kunnen zijn van borstkanker. Ik twijfel. Zijn er vrouwen die femoston voor lange tijd gebruiken?
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!