Ervaringen met Dermovate

Eczeem (10 meningen)
Jeuk (1 mening)

15-07-2016 | Man | 67
clobetasol (0,5mg/g)
Het lijkt erop dat ik een allergische reactie van de zalf heb overgehouden. De crème is voor geschreven door de plastisch chirurg i.p.v. kenacort injecties. Dit alles om te proberen het litteken wat is overgebleven na de bypass operatie te verkleinen. Omdat de jeuk toeneemt heb ik uiteindelijk de bijsluiter doorgenomen. Er is mij niets verteld door de apotheek en de arts [lees meer...]dat ik daarop moest letten.

07-01-2013 | Vrouw | 67
clobetasol
Ik had al een paar jaar last van aanhoudende jeuk, waarvan ik dacht dat het probleem een bijwerking was van een hormoonpreparaat. De huisarts keek niet en schreef mij een inwendig aan te brengen creme voor, die nauwelijks hielp. Na een paar jaar "cremes"die ik zelf kocht,,ben ik weer na de huisarts gewees, die nu wel keek en LS(een chronische huidaandoening) constateer[lees meer...]de. Ik kreeg Triamcinolon voorgeschreven dat ik een maand moest gebruiken. Na enige tijd merkte ik dat de jeuksteken weer dwars door de creme heendrongen en ik ben teruggegaan naar de huisarts . Met een verwijsbrief kwam ik op de afdeling gynaecologie terecht waar dezelfde diagnose werd gesteld. Ditmaal kreeg ik twee soorten creme voorgeschreven waaronder Dermovate. De arts wil mij elk jaar terugzien, ook voor een uitstrijkje, dat trouwens goed was. Nu de jeuk teruggedrongen is voel ik veel spanning als een , balast van me afvallen.

14-11-2022 | Man | 70
Jeuk
muggen allergie. Deze zal met advies 1 keer per dag op plekje smeren. Praktijk is dat 1 keer onhaalbaar is en zelf op zo nodig gezet wetende van de risico's. Maar beetje kwaliteit van leven is dat meer dan waard

17-01-2022 | Man | 70
Eczeem
Last van Lychen planar, met name op de benen.