Ervaringen met Dermovate

Jeuk (1 mening)

03-07-2017 | Vrouw | 42
clobetasol (0,5mg/g)
Psoriasis
De zalf max 2 dagen, s avonds, dun op de plekjes aanbrengen. Huidspecialist heeft raad gegeven om er plastiekfolie rond te winden. Hele nacht laten inwerken. Daarna 2 weken vrij van psoriasis. Het enige wat ik niet goed vind is de cortisone. Helpt wel maar heel ongezond.

04-03-2013 | Man | 52
clobetasol
Heb al een half jaar last van huiduitslag, volgens de huisarts zou het vanzelf wel overgaan, maar niet dus. Naar de dermatoloog gegaan die mij Clobetasol voorschreef. Al dezelfde dag minder last van de jeuk en na een paar dagen ziet de huid er al stukken beter uit.

07-01-2013 | Vrouw | 67
clobetasol
Ik had al een paar jaar last van aanhoudende jeuk, waarvan ik dacht dat het probleem een bijwerking was van een hormoonpreparaat. De huisarts keek niet en schreef mij een inwendig aan te brengen creme voor, die nauwelijks hielp. Na een paar jaar "cremes"die ik zelf kocht,,ben ik weer na de huisarts gewees, die nu wel keek en LS(een chronische huidaandoening) constateer[lees meer...]de. Ik kreeg Triamcinolon voorgeschreven dat ik een maand moest gebruiken. Na enige tijd merkte ik dat de jeuksteken weer dwars door de creme heendrongen en ik ben teruggegaan naar de huisarts . Met een verwijsbrief kwam ik op de afdeling gynaecologie terecht waar dezelfde diagnose werd gesteld. Ditmaal kreeg ik twee soorten creme voorgeschreven waaronder Dermovate. De arts wil mij elk jaar terugzien, ook voor een uitstrijkje, dat trouwens goed was. Nu de jeuk teruggedrongen is voel ik veel spanning als een , balast van me afvallen.

18-04-2009 | Man
Lichen rubbur
Wanneer mijn LR opvlamt dan een laag je zalf aanbrengen, wat dikker dan normaal, onder het motto: ff de kop indrukken!