Bij  PsoriasisX

Protopic (50 meningen)
Nailner (38 meningen)
Toctino (29 meningen)
Selsun (21 meningen)
Vaseline cetomacrogol creme FNA (15 meningen)

16-03-2021 | Vrouw | 33
Psoriasis
Ik heb al mijn hele leven last van een droge hoofdhuid en mijn moeder vertelde mij altijd dat dat berg hete en daar was niks aan te doen. Ik heb er van alles tegen geprobeerd! Ik was wanhopig! En het ergste was nog mijn haar viel enorm uit en dat is nooit meer goed gekomen. Ik had echt een pijnlijke hoofdhuid en uiteindelijk kwam ik op psoriasis en ben daarmee naar de huis[lees meer...]arts gegaan om te vragen of dit het misschien zou kunnen zijn. Ze bevestigde dat en gaf mij deze shampoo. Het ruikt niet lekker maar het maakt mijn hoofdhuid koel en rustig! Ik heb veel minder last van een droge schilferige hoofdhuid nu. Echt geweldig! Ik zou willen dat ik er eerder mee naar een huisarts was gegaan en niet naar mijn moeder had geluisterd haha.

08-01-2019 | Man | 60
Psoriasis
Naar behoefte gebruik ik Denorex RX voor de hoofdhuid tegen psoriasis 2-3 keer per week. Laat de Denorex ca. 3-5 minuten inwerken onder het douchen. Zet wel een haarkapje op. Na het inwerken spoel ik de Denorex shampoo uit. Omdat het haar na het gebruik een beetje naar teer/menthol ruikt doe ik soms het haar nog met gewone shampoo of crème nawassen. P.S.: Was een tijd[lees meer...]je niet meer leverbaar, maar nu weer in apotheek kunnen kopen via recept huisarts

12-09-2017 | Man | 40
Psoriasis
Werkt geweldig, wel moet ik dit consequent blijven gebruiken. (Een paar dagen stoppen levert al weer een jeukende hoofdhuid en bijbehoren korsten en kapotte hoofdhuid op). Het enig vervelende is de geur, maar dat valt wel mee en weegt zeker op t.o.v. wat het oplevert. Nu tijdelijk helaas niet leverbaar, maar als het goed is vanaf eind deze maand weer verkrijgbaar.

06-09-2017 | Man | 65
Psoriasis
Enigste middel dat goed werkt. Helaas niet meer verkrijgbaar.

19-07-2017 | Vrouw | 51
Psoriasis
Deze shampoo werkt als enige goed tegen de psoriasis van mijn dochter. Jammer dat het zo slecht leverbaar is. We zijn nu weer op zoek naar een alternatief, maar niets lijkt te helpen tegen de jeuk en de schilfers.

02-03-2017 | Vrouw | 66
Psoriasis
Een heel goed middel! Niet de kwaal verdwijnt maar wel de jeuk (grotendeels)

16-04-2016 | Vrouw | 27
Psoriasis
Helaas al enkele jaren last van psoriasis op de hoofdhuid. Heb deze shampoo eerder gebruikt, maar was niet consequent hierin. Hielp toen ook maar mondjesmaat. Na jaren geen middelen gebruikt te hebben en inmiddels helemaal vol psoriasis en met een kapot gekrapte stukken hoofd te zitten, ten einde raad toch maar weer naar de huisarts. Nu de shampoo als enige shampoo gebruik[lees meer...]t de eerste paar weken en daarna nog eens in de week. En het voelde bijna als een wonder, maar mijn jeuk en de schilfers waren op een gegeven moment helemaal verdwenen! Wanneer de shampoo ongebruikt in de kast blijft staan, komen de problemen ook weer terug. Denk dus dat ik dit moet blijven gebruiken. Maar wat een uitkomst, ik ben happy! Plus, het lijkt ook wat goeds voor mijn haar te doen; meer volume en mooiere krullen. Enige nadeel voor mij is de stank.

12-07-2015 | Vrouw | 55
Psoriasis
Ongeveer anderhalf jaar Denorex Rx shampoo gebruikt en ben er zeer tevreden over. Voor de eerste keer in mijn leven was mijn hoofdhuid bijna psoriasis vrij. Nu heb ik terug problemen want in België kan ik de shampoo niet meer kopen. Kan dit wel nog in Nederland?

15-11-2012 | Man | 54
Psoriasis
gebruik het al jaren naar tevredenheid maar ben nu met de 2e fles bezig waar een andere samenstelling in zit. Heb na 1 dag alweer jeuk. Volgens mij is de menthol er uit gehaald

06-01-2012 | Man | 49
Psoriasis
Ik gebruik het al jaren, het help wel maar moet het wel 3 á 4 keer per week gebruiken. Ik was op vakeantie en was denorex rx vergeten na 2 dagen een drama toen ik andere shampoo gebruikte dus denk ik dat het voor het leven is.

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum