Bij  AllergieX

Huiduitslag (2 meningen)
Acne/puistjes (1 mening)

30-07-2012 | Vrouw | 59
Allergie
eczeem komt tot rust na 4 dagen bethametason en aansluitend 3 dagen protopic smeren. Mijn ernstig constitutioneel eczeem is dan enkele dagen goed totdat het proces weer opnieuw begint.

23-05-2012 | Vrouw | 27
Allergie
Vanaf jongs af aan heb ik heel veel last van eczeem. Wat zich ook uitte in het gezicht met vlekken, schilfers, droogheid en een hoop jeuk. We hebben de ene na de andere zalf geprobeerd, maar niks hielp of het hielp voor een paar dagen en dan was het weer gebeurd en begonnen de zalfjes te irriteren en werd mijn eczeem erger TOT....er in het nieuws kwam dat Amerika een nieuw[lees meer...]e zalf had ontwikkeld voor mensen met een bepaalde soort eczeem waar tot nu toe nog geen zalfjes voor waren. Mijn arts heeft de Protopic meteen voor me besteld en het werkte goed uit! Vanaf dat moment heb ik geen andere zalf meer nodig gehad. Mijn huid is helemaal schoon. Ik gebruik het elke avond zodat het snachts zijn werk kan doen. Eerder was het zo dat als ik het een nacht niet had op gedaan, dan had ik de volgende dag weer lichte vlekken, wat voor mij aangeeft hoe goed de zalf werkt. Tegenwoordig is mijn huid zo rustig dat als ik twee a drie nachten oversla, mijn huid nog schoon blijft! Ik ben dus echt heel erg blij dat deze zalf ontwikkeld is!! Enigste kleine dingetje is de zon, wat je huid met de zalf op echt laat branden. Van de alchohol heb ik heel afentoe last. Tip is dan ook echt om het voor het naar bed gaan op te doen. 's nachts herstelt je huid ook sneller

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum