Ervaringen met Formule W Wratten

Bij  WrattenX

Likdoorn(s) (1 mening)

05-12-2023 | Vrouw | 42
Wratten
Na dit product 1x op mijn neusvleugel te tippen, kon met dit product volgens de drogist, kwam er een ZWARTE PAARSE VLEK, HET DEED ENORM PIJN, MA 4 DAGEN IS HET KORSTJE ER NET AFGEVALLEN EN IK HEB GEWOON EEN GAT IN MN NEUSVLEUGEL ZO GROOT DAT MIJN WIJSVINGER ERIN KAN!! MORGEN NAAR DE HUISARTS. KOOP DIT GEVAARLIJKE PRODUCT NIET. HET BRANDT JE HUID WEG. REKENING VAN ARTS GAAT[lees meer...] NAAR FORMULE W. LOOP NU MET EEN GAPEND GAT IN MIJN GEZICHT! DIT IS GEVAARLIJK, IK HERHAAL KOOP DIT NIET!!

02-12-2023 | Vrouw | 42
Wratten
Had een kleine wrat op mijn neusvleugel, heb hey 1 keer met formule W aangestipt, heb het geweten, hrt brandde enorm, zit nu twee dagen later met een grote paar, groen, zwarte vlek op mijn neus, helemaal in mn huid gebrand. Ik weet mij geen raad! Het ziet eruit alsof ik een gat in mn neus heb. NOOIT GEBRUIKEN DIT MIDDEL ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!! IEMAND RAAD WAT IK NU K[lees meer...]AN DOEN? ALVAST BEDANKT EN BLIJF VER WEG VAN DIT MIDDEL!!

04-08-2023 | Vrouw | 5
Wratten
Aangestipt zoals aangegeven, dat ging prima. Daags na gebruik ontstonden er grote vervelende blaren en de wratten zijn niet weg.

13-06-2023 | Vrouw | 48
Wratten
Ik wilde een paar wratjes aanstippen met Formule W pen, nou dat heb ik geweten. Heel voorzichtig mee omgegaan en toch automatisch kwam het ook op de gezonde huid. Alsof je in de fik kwam te staan zo brandde het. Het werd met 1 sec gelijk spierwit dus afwassen hielp totaal niet en daarna kleurde het vuurrood tot paars en na zoveel dagen doet het nog steeds pijn. Vanochtend [lees meer...]naar de huisarts geweest en die zei, dat dit een hele heftige reactie was en gewoon brandplekken waren. Ik snap niet dat men die rotzooi aan durft te prijzen en het uberhaupt verkocht mag worden. Ga liever naar de huisarts voordat je aan die rotzooi begint. Heb er iig van geleerd. Te laat helaas.

30-05-2022 | Man | 68
Wratten
Een duur medicijn met geen enkel. resultaad .

20-09-2021 | Vrouw | 36
Wratten
Wrattenpen gebruikt zoals op de bijsluiter beschreven. Zo'n 3 dagen lang 1 à 2 maal per dag een druppel op de wrat gedaan. De wrat is uiteindelijk verdwenen, maar op die plek is een grote ontsteking en een diepe wond ontstaan. Inmiddels 8 weken verder en de wond is nog steeds niet genezen.

01-09-2020 | Man | 19
Wratten
werkte helemaal niet bij mij

31-08-2018 | Vrouw | 40
Wratten
Gebruik het nu een kleine week. Keurig zoals gemeld alleen op de juiste plek. Wrat krijgt wit laagje, maar er gebeurd verder weinig. Wratje zit onder aan mijn wijsvinger boven mijn handpalm.

28-03-2018 | Vrouw | 16
Wratten
K had een klein wratje en wilde het gelijk weghalen, door w-formule. De eerste keer ging prima. het prikte een beetje maar niet erg. Het werkte super goed en was bijna weg. Vandaag deed ik het nog een keer om het helemaal weg te krijgen. Omdat het zo’n klein wratje is het waarschijnlijk over m’n huid heengegaan want het brand heel erg. Normaal ben ik wel sterk met zulk soo[lees meer...]rt dingen, maar dit is wel heel heftig. K voel m’n huid zowat opgegeten te worden. Eerst was het een mini klein bobbeltje en nu is een een grote witte vlek wat ook nog in de dik staat qua gevoel. De wrat is op de plek waar k m’n vinger beweeg en dat lukt ook niet meer. Als je een wrat hebt sou ik gewoon naar de huisarts gaan en dit niet kopen!

19-07-2017 | Man | 65
Wratten
Zodra de vloeistof ook maar iets van gewone huid aanraakt volgt langdurig pijn vgl. met brandwonden. Nadat na enkele dagen de bovenlaag van de wrat is verpulverd komt een kraterachtige plek tevoorschijn die nog langdurig openblijft. Weken later zitten er nog steeds gaten in de huid. Het ziet er onprettig uit en doet pijn bij aanraking. Nooit gebruiken dit middel zeg ik. V[lees meer...]oor mij is dit middel veel ernstiger dan de kwaal

05-08-2016 | Vrouw | 11
salicylzuur
Wratten
Ik (11 jaar) heb vandaag de wratten formule w gebruikt op mijn wratje van hooguit 1 mm. De vloeistof kwam overal behalve op de wrat. Het begon te prikken, wij hadden er een pleister opgeplakt zodat het niet overal zou komen. Ik keek onder de pleister door en mijn gehele huid ( tot 5 a 7 mm rondom de wrat) was spierwit! Ik deed het gelijk onder de kraan om alles eraf te wa[lees meer...]ssen wat niet ging.. Met tranen in mijn ogen van de pijn keek ik naar de plek. Ik heb twee jaar geleden al eens eerder de formule w gebruikt, met het zelfde resultaat. Nu, twee jaar later, zie ik die akelige plek nogsteeds!! Koop dit spul niet, pure bedrieging en je verminkt je eigen huid!!

20-06-2016 | Vrouw | 23
Wratten
Weinig resultaat. De kuur al meerdere keren herhaalt, maar nog steeds niet weg. Lastig aan te brengen en komt gauw op de goede huid er naast.

27-06-2015 | Man | 12
Wratten
mijn dochtertje van 12 heeft het gebruikt maar wist niet hoelang ze het erop moest doen, heel haar huid rondom de wrat is nu wit, en steekt. wie weet wat te doen

16-08-2017 | Man | 45
Wratten
Had een, volgens mij, wratje op mijn onderrug en ik wilde daar vanaf. Dus dit middel gekocht en een paar keer op gebracht voor zover mogelijk. Ik moest het alleen doen dus kwam er vaak wat vloeistof op de verkeerde plek en alle vloeistof wat niet op de wrat komt dat brand als de tering. Ik dacht soms dat ik brandwonden zou krijgen, zo voelde het. Ik ben totaal niet kleinze[lees meer...]rig en heb een hoge pijngrens, maar ik kan heel goed begrijpen dat dit goedje een ervaring van echte pijn kan geven! Mij heeft het iig wel geholpen, wratje is weg! Maar iedereen moet voor zichzelf weten of ze het kopen, ik weet natuurlijk niet hoe iemand anders het voelt. Laat ik het zo zeggen, Formule W vond ik meer ''irritant'' dan het zetten van een tattoo hahaha.

21-04-2021 | Vrouw | 31
Wratten
Het werkt beter dan het aanstippen bij de dokter. Ik zie hier veel negatieve reacties maar komt omdat mensen het product niet juist gebruiken. Ik doe het op de wrat en laat het dan rustig drogen. Als het na een paar minuten ingedroogd is, kan er niks meer fout gaan. Mocht je, je gezonde huid wel raken dan brandt het een minuut of 5, maar het valt wel mee hoor.

14-07-2018 | Man | 23
Wratten
Dit werkt geweldig het iss al weg en niks ging op de huid! Want je moet om de wrat huid beschermmiddel doen!