salicylzuur

Fijn spul

28-09-2019 | Vrouw | 24
salicylzuur (170mg/g)
Wratten
Werkte goed voor de hardnekkige wrat onder de bal van mijn voet. Ik heb het bijna een maand lang om de dag ingesmeerd en steeds een keer per week met een puimsteen de wit geworden huid eraf geschuurd.

05-06-2019 | Vrouw | 48
Wratten
het is een zeer precies werkje om de wrat aan te stippen, maar ziet meteen resultaat, een keer eerder bij de h. a. geweest voor aanstippen met stikstof dit deed net zo'n pijn., na +/- 5 minuten voelt het weer normaal en verkleurd de wrat, zoals beschreven staat in de bijsluiter heel nauwkeurig gebruiken en als het een moeilijke plek is rondom insmeren met vaseline en ieman[lees meer...]d laten helpen, volg dit op want het is een agressief middel

07-08-2018 | Vrouw | 30
Wratten
Als je de bijsluiter goed volgt is het een fluitje van een cent. Zowel voor wratjes als likdoorns erg prettig in het gebruik. Geen enkel ander middel is voor ons zo effectief gebleken als dit. Het mag niet op de gezonde huid komen, dit staat duidelijk in de bijsluiter. Dus zorg dat dit niet gebeurt. Zo wel geen ramp maar je voelt het wel.

21-04-2021 | Vrouw | 31
salicylzuur (200mg/g)
Wratten
Het werkt beter dan het aanstippen bij de dokter. Ik zie hier veel negatieve reacties maar komt omdat mensen het product niet juist gebruiken. Ik doe het op de wrat en laat het dan rustig drogen. Als het na een paar minuten ingedroogd is, kan er niks meer fout gaan. Mocht je, je gezonde huid wel raken dan brandt het een minuut of 5, maar het valt wel mee hoor.

14-07-2018 | Man | 23
Wratten
Dit werkt geweldig het iss al weg en niks ging op de huid! Want je moet om de wrat huid beschermmiddel doen!

15-06-2017 | Vrouw | 20

29-05-2016 | Vrouw | 13
Wratten
zeer tevreden. Resultaat al na de eerste dag! heb het ook al aan andere mensen aangeraden.

16-08-2017 | Man | 45
Wratten
Had een, volgens mij, wratje op mijn onderrug en ik wilde daar vanaf. Dus dit middel gekocht en een paar keer op gebracht voor zover mogelijk. Ik moest het alleen doen dus kwam er vaak wat vloeistof op de verkeerde plek en alle vloeistof wat niet op de wrat komt dat brand als de tering. Ik dacht soms dat ik brandwonden zou krijgen, zo voelde het. Ik ben totaal niet kleinze[lees meer...]rig en heb een hoge pijngrens, maar ik kan heel goed begrijpen dat dit goedje een ervaring van echte pijn kan geven! Mij heeft het iig wel geholpen, wratje is weg! Maar iedereen moet voor zichzelf weten of ze het kopen, ik weet natuurlijk niet hoe iemand anders het voelt. Laat ik het zo zeggen, Formule W vond ik meer ''irritant'' dan het zetten van een tattoo hahaha.

20-09-2021 | Vrouw | 36
Wratten
Wrattenpen gebruikt zoals op de bijsluiter beschreven. Zo'n 3 dagen lang 1 à 2 maal per dag een druppel op de wrat gedaan. De wrat is uiteindelijk verdwenen, maar op die plek is een grote ontsteking en een diepe wond ontstaan. Inmiddels 8 weken verder en de wond is nog steeds niet genezen.

01-09-2020 | Man | 19
Wratten
werkte helemaal niet bij mij

31-08-2018 | Vrouw | 40
Wratten
Gebruik het nu een kleine week. Keurig zoals gemeld alleen op de juiste plek. Wrat krijgt wit laagje, maar er gebeurd verder weinig. Wratje zit onder aan mijn wijsvinger boven mijn handpalm.

28-03-2018 | Vrouw | 16
salicylzuur (170mg/g)
Wratten
K had een klein wratje en wilde het gelijk weghalen, door w-formule. De eerste keer ging prima. het prikte een beetje maar niet erg. Het werkte super goed en was bijna weg. Vandaag deed ik het nog een keer om het helemaal weg te krijgen. Omdat het zo’n klein wratje is het waarschijnlijk over m’n huid heengegaan want het brand heel erg. Normaal ben ik wel sterk met zulk soo[lees meer...]rt dingen, maar dit is wel heel heftig. K voel m’n huid zowat opgegeten te worden. Eerst was het een mini klein bobbeltje en nu is een een grote witte vlek wat ook nog in de dik staat qua gevoel. De wrat is op de plek waar k m’n vinger beweeg en dat lukt ook niet meer. Als je een wrat hebt sou ik gewoon naar de huisarts gaan en dit niet kopen!

19-07-2017 | Man | 65
Wratten
Zodra de vloeistof ook maar iets van gewone huid aanraakt volgt langdurig pijn vgl. met brandwonden. Nadat na enkele dagen de bovenlaag van de wrat is verpulverd komt een kraterachtige plek tevoorschijn die nog langdurig openblijft. Weken later zitten er nog steeds gaten in de huid. Het ziet er onprettig uit en doet pijn bij aanraking. Nooit gebruiken dit middel zeg ik. V[lees meer...]oor mij is dit middel veel ernstiger dan de kwaal

05-08-2016 | Vrouw | 11
salicylzuur
Wratten
Ik (11 jaar) heb vandaag de wratten formule w gebruikt op mijn wratje van hooguit 1 mm. De vloeistof kwam overal behalve op de wrat. Het begon te prikken, wij hadden er een pleister opgeplakt zodat het niet overal zou komen. Ik keek onder de pleister door en mijn gehele huid ( tot 5 a 7 mm rondom de wrat) was spierwit! Ik deed het gelijk onder de kraan om alles eraf te wa[lees meer...]ssen wat niet ging.. Met tranen in mijn ogen van de pijn keek ik naar de plek. Ik heb twee jaar geleden al eens eerder de formule w gebruikt, met het zelfde resultaat. Nu, twee jaar later, zie ik die akelige plek nogsteeds!! Koop dit spul niet, pure bedrieging en je verminkt je eigen huid!!

20-06-2016 | Vrouw | 23
Wratten
Weinig resultaat. De kuur al meerdere keren herhaalt, maar nog steeds niet weg. Lastig aan te brengen en komt gauw op de goede huid er naast.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (578) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum