mening

Twinrix Adult

hepatitis A+B-vaccin

Bij  AllergieX

Snellere toegang tot vaccins door real-world monitoring

EMA bereidt zich voor op real-world monitoring van COVID-19-vaccins door de Universiteit Utrecht te contracteren om onderzoek te doen naar databronnen en methoden die gebruikt kunnen worden om de veiligheid, effectiviteit en dekking van COVID-19-vaccins in de klinische praktijk te monitoren zodra ze zijn goedgekeurd in de EU.

Het ACCESS-project (vACcine Covid-19 monitoring readinESS). De Universiteit Utrecht coördineert een publiek-academisch partnerschap van 22 Europese onderzoekscentra.De definitieve oplevering van het project is gepland voor eind 2020.

European Medicines Agency (EMA) (23-06-2020)

34 mogelijke vaccins in onderzoek

EMA is in gesprek geweest met ontwikkelaars van 34 potentiële COVID-19-vaccins (cijfer correct vanaf 15 juni 2020). Tijdlijnen voor de ontwikkeling van vaccins zijn moeilijk te voorspellen. Op basis van ervaringen uit het verleden schat het EMA dat het minstens een jaar kan duren voordat een vaccin tegen COVID-19 gereed is voor goedkeuring en in voldoende hoeveelheden beschikbaar is om wijdverbreid gebruik mogelijk te maken.

European Medicines Agency (EMA) (23-06-2020)

Twinrix Adult

07-08-2018 | Vrouw | 28
hepatitis A+B-vaccin (720)
Allergische reactie
Sinds ik deze vaccinatie heb gekregen in juli 2015 ter preventie voor mijn werk als tattooeur is mijn leven letterlijk naar de vaantjes. Kon voordien alles, hard werken en leven. Na deze vaccinatie ben ik zwaar ziek geworden, 12kilo vermagerd, grieperig gevoel en extreem moe. Ook fibromyalgie doorgebroken, maar ben er van overtuigd dat dit alles met deze vaccinatie te mak[lees meer...]en heeft. Sta intussen op invaliditeit. Laat deze vaccinatie niet zetten!!!!! Er zou dringend een onderzoek gestart moeten worden! Bij bijwerkingen staat wel vermeld dat dit ms enzo kan veroorzaken natuurlijk wist ik dit niet dat dit zo’n groot risico betekende voor mijn gezondheid. Dus als ik iemand kan tegenhouden, laat dit vaccin nooit zetten!!!!!

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum