Ervaringen met Arimidex

Bij  BorstkankerX

Behandelingen met nieuwe antikankermedicijnen worden te vaak onnodig stopgezet.

onderzoeker Christine Boers-Doets (11-09-2019)

20-02-2012 | Vrouw | 60
Borstkanker
kaakbot slinkt zienderogen, last van tandvleesontsteking komt als een verassing ook niet voor gewaarschuwd door apotheker slechte voorlichting

18-09-2012 | Vrouw | 62
Borstkanker
Heb na chemo en bestraling tamoxifen gehad maar mocht die niet meer nemen ivm long emboliën,dus toen arimidex.Heb daar veel klachten van zoals gewrichtspijn,pijnlijke spieren,stijfheid in gewrichten kale plekken en verlies van haar.Vaginale droogte,last van opvliegers en krampen in de benen.Soms vraag ik me af of het dat allemaal waard is en heb de neiging ermee te stoppen[lees meer...] daar je levenskwaliteit erg achteruit gaat.Altijd leven met pijn is ook niet alles!!!

26-11-2015 | Vrouw | 64
Borstkanker
In 2012 geopereerd, lymfeklieren weg onder linkse arm. 2x geopereerd op 1 maand tijd. Meer dan 80 maal naar kine. Dat heeft veel geholpen, geen pijn, geen dikke arm. Tegen gewrichtspijnen neem ik een vitamine voor het slapen gaan, namelijk steovit D 3. Zo te verkrijgen bij apotheek. Doen mensen. Sonia

10-03-2013 | Vrouw | 65
Borstkanker
Arimidex geeft ook aantal bijwerkingen (dunner haar, heel snel geirriteerd etc) maar gezien het doel kan ik dit accepteren.

07-11-2012 | Vrouw | 65
Borstkanker
Ben in februari 2012 begonnen met tamoxifen dit ging niet nu gebruik ik sinds mei arimidex, kreeg van de apotheek een ander merk anastrozol werd er misselijk en ongedurig van kreeg weer ,,echte,, arimidex, in oktober kreeg ik weer anastrozol werd ik weer naar van nu weer arimidex ben nog steeds misselijk pijnlijke spieren en gewrichten, slapeloosheid en gauw depressief, ik[lees meer...] weet het niet meer hoor maak me zorgen , komt het nu van de medicatie of niet?

06-03-2012 | Vrouw | 65
Borstkanker
Ik ben in juli 2005 aan borstkanker geopereerd. 5 x chemo en 25 x bestraling. Heb eerst tamoxifen gebruikt, ging niet goed. Al snel overgestapt op Arimidex. In het begin veel last van gewrichts-en spierpijn. Ik benglucosamine gaan gebruiken. En kom nu weer fatsoenlijk mijn bed uit en voel mij er goed bij. Ik kan het iedereen aanraden.

07-05-2014 | Vrouw | 67
Borstkanker
Kijk eens naar chirurgenoperatie.nl/pagina/borstkanker/ hormoon_verlengd.php#d Vooral de grafieken zijn interessant

14-08-2019 | Vrouw | 73
Borstkanker
gebruik arimidex in nov.3jaar. 20 jaar daarvoor 1e keer borstkanker . het zijn vervelende bijwerkingen maar er valt mee te leven . heb geen keus moet ze mijn verdere blijven innemen. wat me wel bezig houd is; de tumor was in fase 3 .hoe lang zal arimidex aanslaan ? het meest heb ik last van mijn tintelende rechterhand .de kant waar mijn lymflieren weg zijn. s,nachts voor[lees meer...]al steeds wakker worden van tinteling. voor de rest maar accepteren.