Ervaringen met Duspatal

Tempocol (16 meningen)
Panzytrat (9 meningen)

01-06-2015 | Vrouw | 18
Ziekte van Crohn
duurt even voor het medicijn goed werkt, maar vermindert erna de buikpijn en het opgeblazen gevoel goed.

29-05-2015 | Vrouw | 24
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Ik nam 's ochtends en 's avonds 1 tablet. De buikpijn verminderde hiermee aanzienlijk. Ik kon het ook direct merken wanneer ik de Duspatal niet had ingenomen.

01-08-2014 | Vrouw | 25
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Al jaren af en aan last van mijn darmen. De laatste tijd was het zo erg, dat ik elke ochtend krom lag van de buikpijn in de trein, daarna altijd diarree. Altijd buikpijn is verschrikkelijk, diarree blijft gênant en ik voelde mij zo onzeker van mijzelf. De huisarts stuurde me steeds weg met een darminfectie en antibiotica, tot ik een vervangende huisarts kreeg. Zij omsch[lees meer...]reef mijn klachten als typische PDS en stelde duspatal op proef voor. Ik mocht het twee weken gebruiken, en als het hielp dan voor hoelang ik het nodig had. Ik gebruik het medicijn nu vier dagen in combinatie met probiotica en wat een verademing. Ik heb sinds 2 dagen zeer weinig buikpijn meer (alleen in de ochtend wat kleine steekjes) en voel me een stuk zekerder en vrolijker. Geen diarree meer gehad en normale ontlasting. Ik ben er zo blij mee.

16-07-2013 | Vrouw | 34
mebeverine
ik had al een poos ernstige buikpijn,over de hele dag en nacht. en de arts dacht aan spastische darmen. dit medicijn op proef gehad. en het is zo veel verminderd, soms is zelfs weg. het werkt dus goed, geen bijwerkingen

20-06-2013 | Man | 36
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Als ik middel 2x per dag gebruik, dan heeft het redelijk effect. Blijf nog wel veel last houden van buikrampen en ontlasting.

15-11-2010 | Vrouw
PDS
Ik ben zeer tevreden over dit medicijn. Ik gebruik het nu een paar maanden en heb weinig klachten meer. Ik heb minder last van diaree en als ik wel last van heb dan zijn de krampen een stuk minder. Ik weet sinds 2 jaar dat ik PDS heb maar ben nu erg blij met de medicijnen.

20-04-2010 | Vrouw
Vreselijk krampen
Na 3 maanden gaat het redelijk... Na 2 maanden ging het prima, maar sinds een tijdje weer diaree, dus ben weer van 1 capsule naar 2 per dag gegaan. Het voordeel is alleen dat de krampen minder heftig zijn.

20-01-2009 | Vrouw
Prikkelbare darmsyndroom
beschreven allergische reactie, met name huiduitslag met jeuk en bultjes lijkt wel ieder jaar een keer voor te komen. Heel vervelend overdag en verhindert goede slaap.

27-08-2023 | Man | 30
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Na jaren enorme opgeblazen buik, waardoor mijn hele lichaam/spieren strak stonden (en zelfs psychische misdiagnose tot gevolg had) eindelijk wat gevonden dat werkt. Veel geprobeerd, ook fodmap dieet. Maar niks dat zo goed hielp als duspatal. Je leest het goed, hielp... na 2 maanden lijken de medicijnen opeens niet meer te helpen. Iemand anders hier last van? Morgen naar[lees meer...] de dokter

03-08-2021 | Vrouw | 54
Ziekte van Crohn
werkt goed en gebruik dit wel chronisch omdat ik anders snel terugval. lost crohn niet op maar geeft wel veel gemak en zorgt ervoor dat de pijnen minder zijn. ben blij met dit middel

09-11-2019 | Vrouw | 21
Darmproblemen - verstopping
Herkenbaar.. Nu via belgië duspatal besteld en werkt gelukkig prima.. Mebeverine werd ik misselijk van en werkte totaal niet.

03-04-2019 | Vrouw | 28
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Heel goede ervaring mee, nu 3de medicatie die ik neem en dit lijkt echt te werken. Vanaf dat ik het neem geen diarree meer. Soms wel nog krampen maar betert na nemen van de medicatie.

13-12-2018 | Man | 29
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Wat een top spul! Nadat ik ongeveer elke dag last had van kramp en pijn in het maag/darm gebied, Nu nagenoeg geen last meer. Ik neem in de ochtend 1/2 en in de avond ook. Op stresvolle dagen 2x een hele.

22-08-2018 | Man | 59
Darmproblemen - diarree
Wat een geweldig spul al jaren krampen en diaree levert mij echt zoveel meer kwaliteit op

09-02-2018 | Vrouw | 24
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Al jaren heb ik door PDS last van een opgeblazen buik, wat mijn stemming beïnvloedt, mij moe maakt en ongemakken veroorzaakt. Het probleem zit bij mij bij het opwaartse deel van mijn dikke darm (rechtsonder in de buik). Vezelrijk eten en veel water drinken helpt enigszins, maar sinds ik een paar dagen terug ben begonnen met Duspatal ervaar ik meteen een groot verschil. Mij[lees meer...]n buik is minder opgezet en daarmee platter waardoor ik lekkerder in mijn vel zit. Ook ervaar ik geen bijwerkingen. Tot dusver ben ik dus heel erg tevreden over dit medicijn, wat een opluchting.

18-12-2017 | Vrouw | 59
Darmproblemen - diarree
zeer effectief helpt binnen een paar uur wat een ervaring