Ervaringen met Panclamox

pantoprazol/ claritromycine/ amoxicilline

Bij  MaagzweerX

23-11-2020 | Man | 28
Maagzweer
2x dd 3 tabletten. 2 daarvan zijn best groot en aangezien ik een slechte pillenslikker ben lepelde ik het naar binnen met een theelepel appelmoes. Na een uur begint bij mij de eerste bijwerking al, pijn in de maagstreek, gevoel alsof je maag een kanteling maakt. Hierna ontstaat er (bij mij) een beroerd gevoel, misselijk en buikpijn. Na 3 uur trekt dit weer weg en voel [lees meer...]ik mij goed, op wat hoofdpijn na. Ook kreeg ik wat rode ogen, alsof je slaap tekort hebt. De kuur duurt 7 dagen en is heftig. Diarree heb ik maar 2x gehad, daar kan je mee leven. Ik ben er flink beroerd van geweest, maar ik heb het er wel voor over. Want de kans op terugkrijgen van de Helycobacter is nihil. En dus krijg je je leven weer terug. Ik moet nog 1,5 dag van de kuur en hierna nog een maand de pantoprazol doorslikken. Ik moest er wat voor over hebben, maar je neemt deze kuur niet voor je zweetvoeten en krijgt het niet voor niets.

17-05-2019 | Man | 36
Maagzweer
Deze medicijn is door mijn huisarts voorgeschreven ivm maagbacteriën. Het is een kuur van een week, 3x 's morgens en 3x 's avonds. Nauwelijks bijwerkingen gekregen, alleen bittere smaak in mijn mond ong half uur na het slikken. En dit hield heel kort aan. Ik heb het als aangenaam ervaren.

29-07-2017 | Man | 26
Maagzweer
Voorgeschreven door mijn huisarts ivm maagbacteriën. 7 daagse kuur. 6 medicijnen per dag 3x 's morgens 3x 's avonds.. Na de 1e dag wil je al stoppen met het gebruik van deze medicijnen. De bijwerkingen zijn vreselijk alsof je drugs hebt ingenomen.