Fromirex

Maxalt (161 meningen)
Imigran (151 meningen)
Zomig (45 meningen)
Sandomigran (41 meningen)

Migraine en de impact van DNA

01-04-2012

Fromirex (frovatriptan)

sinds 8 jaar aanvallen a 3 per week ben nu onder behandeling hoofdpijnklieken en we zijn aan het zoeken naar een oplossing en wat ik nu krijg werkt een beetje
02-03-2012

Fromirex (frovatriptan)

Voor mij een wondermiddel, zodra ik de een na laaste pil inneem, bestel ik direct (na afzakken van de aanval natuurlijk) een nieuwe voorraad. De bijwerkingen wegen niet af tegen de enorme migraineaanvallen. Ik krijg als bijwerking ; soort spierpijn, zelfs zitten op het toilet is niet fijn en owee als iemand onverwacht tegen mn arm aanstoot. Maar die bijwerking duurt bij mi[lees meer...]j maar een uur of 2, daarna nog niet helemaal topfit maar oooo wat een genot dat de migraine ermee weggaat ! Dan maar even bijwerkingen!
15-01-2012

Fromirex (frovatriptan)

Ik heb al zo'n 15 jaar migraine. Heb nu dan eindelijk het medicijn gevonden wat het beste bij me past denk ik. Fromirex is zeer gebruiksvriendelijk en heeft eigenlijk geen bijwerkingen. Omdat Fromirex een langere werking heeft is het zeer effectief voor vrouwen met migraine die er 3 dagen last van hebben en dit komt nogals een voor bij hormonale migraine. Echt een prim[lees meer...]a medicijn!!!
14-11-2011

Fromirex (frovatriptan)

Ik heb jarenlang Immigran gebruikt als ik een migraine aanval aan voelde komen of had. Dit middel werkte na verloop van tijd niet lang genoeg meer. Na ongeveer 4-6 uur kwam de hoofpijn er al weer doorheen en moest ik opnieuw een tablet innemen. Nu gebruik ik sinds een paar jaar Fromirex en dit bevalt fantastisch. Klein nadeel, het duurt even voor het begint te werken( na +[lees meer...]/- 2 uur) en het werkt maximaal bij mij na 4 uur. Grote voordeel ik red het er een hele dag mee. Enige bijwerking waar ik last van heb is dat ik mij soms wat vermoeid voel, maar dit weegt eigenlijk niet op tegen het feit dat ik na gebruik van Fromirex weer gewoon kan functioneren!
09-11-2011

Fromirex (frovatriptan)

Fromirex hielp me altijd geweldig bij migraine rond de menstruatie. Geen enkel ander medicijn hielp zo goed en zonder directe bijwerkingen (immigran, maxalt, naramig). Maar helaas, na 4 jaar gesukkel met darmklachten, bleek het door de Fromirex te komen, waardoor ik het nu niet meer gebruik...
04-07-2011

Fromirex (frovatriptan)

Gebruik sinds een aantal jaar fromirex bij menstruatie gerelateerde hoofdpijn. Mijn klachten van hoofdpijn vallen wel mee maar voel me heel raar, licht in mijn hoofd, veel dromen, raar praten, heel moe, misselijk. 1 Tabletje fromixes helpt heel goed. Na 7 uur uitgewerkt en neem ik er weer 1. Zo'n aanval duurt meestal 3 dagen. Ben zeer tevreden over dit middel en kan met [lees meer...]dit middel gewoon functioneren. (wel niet op topniveau). En hoef niet geen pakje saridons meer te slikken in deze dagen. Soms als de fromirex niet goed aanslaat dan slik ik nog een saridon en dan gaat het prima.
20-06-2011

Fromirex (frovatriptan)

Ik neem een maxalt als de pijn me overvalt, als de aanval terugkomt 2 fromirex zodat de aanval 24 uur weg blijft.dit alleen als ik mijn menstruatie heb.
23-01-2011

Fromirex (frovatriptan)

Ik mis het onderzoek bij gebruik op mijn leeftijd.
20-01-2011

Fromirex (frovatriptan)

Ik gebruik fromirex 2 dagen voor mijn menstruatie t/m 5 dagen van de menstruatie. Dit werkt erg goed bij mij. Ik heb op dat moment geen last meer van hoofdpijn. Ik slik dit in combinatie met 1 x daags propranolol ret 80mg.
13-01-2011

Fromirex (frovatriptan)

kheb nu ongeveer twwe jaar last van migraine (vermoedelijk) er kan ook sinushoofdpijn bij zitten. Sinds een jaar ongeveer neem ik regelmatig fromirex in, soms slechts 1, soms 3 nodig bij een aanval (telkens neem ik 1 pil met ongeveer een dag ertussen), ook als ik pas na enkele uren pijn fromirex inneem werkt het zo'n 2.5u later en gaat de pijn weg. Maar.... ik zoek wel n[lees meer...]aar andere oplossingen om ook zonder innemen van medicijnen van de migraine af te geraken. een groet aan allen die last hebben van migraine en succes met het overwinnen ervan!
22-09-2010

Migraine aanval

hallo!Ik heb goede ervaring met Fromirex heb hiervoor zoals velen maxalt en nog een medicijn gebruik maar dat hielp niet veel meer. Het duurt indd 2 uur voor het werkt dus als ik het weet zet ik de wekker vroeg en ga ik daarna slapen. Gelukkig kan ik slapen tijdens een aanval. mijn reactie is aak erg loom vooral uit mijn werk dan moet ik nog 45 min met de auto en dat vind [lees meer...]ik wel gevaarlijk... verder neem ik um ook 2 x per dag in hij werkt vaak 8 uur achter elkaar maar de dokter vind het oke. Soms weet je niet of hij aan komt de mensen die nooit migraine hebben hebben makkelijk praten .... neem um in als de aanval aan komt zetten. Ik wil nog even zeggen dat ik nu een paar weken de mirena spiraal heb en ik hoop dat het ook de mirgaine verminderd! heb wel 8 dagen last van migraine gehad en heb het normaal 3 dagen...heeft iemaind ervaring???.. Ik weet dat mijn lichaam moet wennen en ik voel me verder lekker. Groetjes Wendy
16-09-2010

Fromirex (frovatriptan)

Ik wil nooit medicijnen innemen als de migraine begonnen is want soms kan ik het er gewoon uitslapen en is het daarna weg. Ik heb het nu al een paar keer gebruikt op het hevigst van de aanval, midden in de nacht wordt ik dan wakker. Bijwerking van dit medicijn is voor mij dat ik er erg misselijk van wordt. Verder blijf ik elke keer 2 uur wakker liggen en dan wordt de hoofd[lees meer...]pijn echt erger. Daarna val ik als een blok in slaap en wordt ik op tijd wakker en is alles over. Zonder medicijn heb ik dan nog napijn tot een uur of 12 in de middag. Dus geweldig. Kan dan gewoon naar het werk. Heb Maxalt smelt hiervoor gehad (nare bijwerkingen kreeg ik daarvan) en sumatriptan zetpil, maar dat hielp helemaal niet. Kan niet goed pillen slikken maar dit zijn echt kleintjes.
06-09-2010

Fromirex (frovatriptan)

Na een aantal jaar gebruik van Maxalt, welke wel hielp, maar te kort, hoorde ik van een nieuw langwerkend triptaan Fromirex. Waar ik 2 tabletten van Maxalt nodig had, aangezien mijn aanvallen minstens een dag duren, heb ik nu maar 1 tablet van Fromirex nodig. Geen bijwerkingen! Pas tijdens het gebruik van Fromirex kwam ik erachter dat de moeheid die ik daarvoor altijd weet[lees meer...] aan de migraine, een bijwerking van de Maxalt bleek te zijn! Ik gebruik Fromirex nu ruim 3 jaar en ben een zeer tevreden patient!
25-07-2010

Hormonale migraine

vele middelen gebruikt maxalt,propranolol,immigran etc.accupunctuur chiropractie etc. eindelijk een middel dat ik 2 tabl.2,5mg [binnen 24 uur ]per maand inneem bij opkomst van een aanval lig geen twee dagen meer in bed kan gewoon doorgaan !via neuroloog gekregen [nadat ik niet meer kon werken vd bijwerkingen van propranolol dit taste zelfs mijn cocentratie en geheugen aan][lees meer...] ben nu weer helemaal fit!! en fulltime aan het werk!
13-07-2010

Fromirex (frovatriptan)

Het helpt wel goed tegen migraine, maar dan als je het wel optijd inneemt, als je de migraine aan voelt komen, anders is het bijna niet weg te krijgen. En het helpt ook goed om, na het innemen van fromirex, een paar uurtjes te slapen. En innemen met flink wat water.
13-06-2010

Fromirex (frovatriptan)

eindelijk een medicijn helpt bij mij voor migraine. vaak na inname en 2 uur slapen ben ik weer op de been. Hiervoor was ik 72 uur uitgeschakeld. Bij werkingen heb ik nagenoeg geen last van moeiheid klopt Maar als ik migraine heb zonder medicijn ben ik ook vreselijk moe

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (540) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (497) - Antibiotica - penicillines breedspectrum