Frovatriptan

Maxalt (161 meningen)
Imigran (149 meningen)
Zomig (45 meningen)
Sandomigran (41 meningen)

Migraine en de impact van DNA

03-11-2019

Frovatriptan (frovatriptan)

Sinds ik een mirena spiraal heb ik meer bijwerkingen van de frovatriptan. De eerste 4 uur heb ik ineens hele zware hartkloppingen, dit had ik voor de mirena nooit. Ook ben ik met mirena meer wazig en een soort dronken als ik frovatriptan gebruik.
02-05-2019

Frovatriptan (frovatriptan)

Gedurende een aantal jaren geslikt voor migraine. Lange tijd wel baat bij gehad. Echter, uiteindelijk moest ik het zoveel slikken per maand, dat ik als bijwerking weer forse hoofdpijnen kreeg, met als ultieme bijwerking oogmigraine en een week hoofdpijn. Toen overgestapt naar metoprolol, dat vooralsnog voor hoofdpijn beter werkt, maar weer andere bijwerkingen kent (duizeli[lees meer...]g, moe, koud)
08-03-2017

Frovatriptan (frovatriptan)

Voor gebruik triptanen 1 tot 3 dagen op bed met ernstige hoofdpijn, lichtgevoeligheid, braken. Nu bij eerste verschijnselen inname frovatriptan, daarna wisselend van 1/2 uur tot 2 uur, afname verschijnselen, weer helemaal fit! Wondermiddel. Gelukkig geen last van bijwerkingen, al vraag ik me wel af hoe schadelijk het op den duur is, om met tussenpozen van enkele weken som[lees meer...]s 2 keer per week dit middel te slikken. Houdt voor mij in, soms 3, soms 6 tabletten per maand. P.S.: Voor gebruik Frovatriptan gebruikte ik een smelttabelt, hielp de eerste maanden wel, maar steeds minder, zodat ik 3 dagen achter elkaar een tablet gebruikte.

Amoxicilline (485) - Antibiotica - penicillines breedspectrum