Keelpijn (21 meningen)
Aften (3 meningen)

27-08-2015 | Man | 54
oxychinoline (3mg)
Aften
Laatste maanden regelmatig aften; huisarts schreef medicatie voor maar die werkte niet, ik moest geduld hebben. Op advies van collega Superol gekocht: snel resultaat, alleen nog niet definitief.. Veel beter dan reguliere medicatie.

11-01-2015 | Man | 78
Aften
Ik ben intussen 78 jaar oud en heb al aften vanaf mijn vroege jeugd. Sinds ik Superol gebruik in opgeloste vorm, ben ik binnen drie dagen van die vervelende ontstekingen af. Tegenwoordig kun je poeder online bij Bik bestellen. Wat een uitkomst!

04-01-2015 | Vrouw | 56
oxychinoline (1mg)
Aften
Na wat gegoogle blijken de gele tabletjes in veel andere landen nog wel verkrijgbaar onder de naam NeoChinosol (alleen om de mondholte te ontsmetten - gorgelen).

28-08-2014 | Vrouw | 59
Keelpijn
Ik ken het product superrol al heel lang en nam het om te gorgelen bij keelpijn maar ook bij kiespijn.. nu heb ik mijn ellebogen erg ruw/ pijnlijk sinds 2 dagen dep ik de ellebogen met oplossing superrol en het is weg. ben super tevreden gelukkig dat superrol te krijgen is bij Bik en Bik apotheek

11-02-2013 | Man | 65
oxychinoline
Ontsmetten in het algemeen, wondjes, keelpijn, zweren, etc Ook hier hebben de HEAO'ers weer toegeslagen. Dus iets wat werkte is verziekt. weet je wel wat dat kost!!!!?

10-12-2012 | Man | 82
Keelontsteking
Had hevige keelontsteking. Dit gebeurd eens in de 2 of 3 jaar. Sind mijn jeugd gebruik ik dit middel en ben zeer tevreden.....Na enkele dagen was het over. Heb een pijnstiller erbij gebruikt.

05-12-2012 | Vrouw | 50
Keelpijn
Via mijn vader gebruik ik al sinds mijn jeugd dit medicijn / gorgel-ontsmettingsmiddel. Ben zo super blij dat het nog steeds te verkrijgen is bij Bik en Bik te Haarlem. Echt gewoon super. Eerlijk is eerlijk, de smaak is dramatisch maar het werkt echt en daar gaat het toch om.

22-06-2012 | Vrouw | 49
Kiespijn
Ik had pijnlijk tandvlees, 6 maanden na een wortelkanaalbehandeling. Samen met een kuurtje peniciline en spoelen 2 x daags na het poetsen is mijn klacht zo goed als verdwenen reeds na twee dagen. Ik ga nog even door met de kuur en spoel nog 1x per dag, tot het helemaal genezen is.,

01-02-2012 | Man | 55
Keelontsteking
hallo goed nieuws voor alle trouwe Superol fans, het is tegenwoordig in poedervorm te verkrijgen, oa bij Bik & Bik drogisterijen (online verkoper) dit schijnt makkelijker te zijn voor degenen die het gebruiken om te gorgelen, maar het belangrijkste is het is er dus nog. Wellicht dat er ook nog verkooppunten zijn die de bekende buisjes hebben Ik hoop dat deze info bruik[lees meer...]baar was

13-01-2012 | Vrouw | 60
Allergie

05-10-2011 | Man | 35
Hevige keelpijn
Ik ben ieder jaar ronde deze periode de pineut. Met het veranderende weer altijd verkouden en keelpijn. Jaartje geleden online webwinkel (Bik-Bik.nl) ontdekt waar ze het (helaas wel in poedervorm) verkopen. Ben met superol in 2 dagen van m'n keel klachten af.

16-08-2011 | Man | 66
Keelaandoening mondblaasjes
reeds jarenlang tot volle tevredenheid in gebruik, echter nu niet meer verkrijgbaar hetgeen zeer spijtig is.

30-07-2011 | Man | 50

01-04-2011 | Man | 81
oxychinoline
Keel en ontsmeting van wondjes
al meer dan 30 jaar gebruik ik in ons gezin SUPEROL ; helaas was mijn laatste buisje op en nu wilde ik graag een nieuw kopen; MAAR dit blijkt NERGENS meer verkrijgbaar te zijn; men vertelt, dat 't uit de handel genomen is; geloof dit niet. kunt U me opgeven waar ik het kan kopen en hoe ? het is gewoonweg een wondermiddel en zeer makkelijk in het gebruik. bij opkomende a[lees meer...]ngina ff een stukje onder de tong én WEG is de aandoening ! misschien was 't wel té goed ! heb zelfs in België navraag gedaan, maar kreeg zelfde antwoord.

16-12-2010 | Vrouw
Keelpijn
Soms vergeet ik hoe goed dit medicijn werkt. Bij beginnende keelpijn een zuigtabletje en je kan weer een paar uur gewoon praten en slikken. Voel je je direct een stuk minder ellendig. De enige bijwerking is dat daar waar je het tabletje legt, verdoofd raakt. Trachitol werkt hetzelfde, weet niet goed welk medicijn goedkoper is.

08-07-2010 | Man
super,

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum