Ervaringen met Beclometason Neusspray

Verkoudheid (3 meningen)
Huisstofallergie (3 meningen)
Bijholteontsteking (3 meningen)

Avamys (123 meningen)
Fluticason neusspray (108 meningen)
Prevalin neusspray (83 meningen)
Dymista (78 meningen)
Nasonex (75 meningen)

15-05-2012 | Vrouw | 63
Endometriose
Heb al jaren een neuspoliep die niet geopereerd kan worden gezien mijn gezondheid! Gebruik al jaren deze neusspray tot volle tevredenheid. Heb ook andere neussprayen gebruikt maar die gaven veel nare bijerkingen zoals bloedneus extra verstopping korsten in mijn neus enz. Ook ik heb geen last meer van neusbijholte ontstekingen. Wat ik wel tegen een droog neusslijmvlies gebr[lees meer...]uik is Nisita neuszalf en dat werkt PRIMA.

05-10-2011 | Man | 45
Huisstofmijt
bij mij heeft het als resultaat dat ik nu staar aan één oog heb..staat achteraf ook in de bijsluiter!maar ja! 45jaar en staar!!!

04-07-2011 | Man | 57
beclometason
Reactie op uitwerpselen van de huisstofmijt
Dit medicijn werkt effectief, ik gebruik dit éénmaal per dag en probeer na de lente dit tot de herfst niet te gebruiken. Is jaren gelukt. Echter ruim een jaar geleden komt na gebruik in de lente bij één neusgat mijn hele neusslijmvlies naar beneden. Dit hangt net uit mijn neus. Niemand in de artsen kring heeft hier een verklaring voor. Na inname neusdruppels slinkt dit dir[lees meer...]ect. Momenteel gebruik ik Avamys, De tijdelijk afkikresultaten is nog niet bekend.

08-06-2011 | Vrouw | 53
Hooikoorts en allergie huisstofmijt
Ik gebruik dit middel al jaren naar volle tevredenheid. Heb sinds ik dit middel gebruik nooit meer een voorhoofdsholte of bijholte ontsteking gehad en ben nog maar zeer zelden verkouden. Ik kan dag en nacht goed doorademen. Werkelijk een verademing!

26-03-2011 | Vrouw | 31
beclometason
voor mijn allergie voor de bloei van boom bloemen en de rest en gebruik er oog druppels bij

21-03-2011 | Vrouw | 30
Verstopte neus
Het middel werkt totaal niet! Sterker nog het zorgt er zelfs voor dat mijn neus juist meer verstopt raakt alles wordt zo droog dat snuiten en ophalen helemaal niet meer mogelijk is. En ik wordt afgescheept met ja maar je moet het ook twee weken gebruiken en dan heeft het effect. Nou geloof der helemaal niets meer van.

29-04-2010 | Man
Hooikoorts
Het middel werkt bij mij zeer goed tegen de hooikoorts. Ik probeer het echter niet te gebruiken omdat er hormonen in zitten

05-02-2010 | Vrouw
Bijholteontsteking
Beclometason neusspray is complete nonsens. Het spul doet nul komma niks voor neusbijholte-ontstekingen, catarrh, verstopte Buis van Eustachius, enz. Het is een steroide die kennelijk voor mensen met astma en hooikoorts is, maar het wordt naar mijn idee aan iedereen gegeven die klaagt over verstopte holtes. Logisch werkt het dan niet. Het spul maakt de neus gortdroog waard[lees meer...]oor drainage van slijm niet langer kan plaatsvinden. Het omgekeerde wat je bereiken wilt! Zeer slecht middel waar artsen je leuk mee kunnen afschepen. Wat weten zij nu eigenlijk van de bijholtes!??