ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
07-11-2018

Allergie

Vrijwel direct mee gestopt ivm verlies reuk- en smaakvermogen. Na ruim 6 weken ruik en proef ik nog steeds niks. Dit medicijn gaat direct de prullenbak in.
13-10-2018

Hooikoorts

Veel moe en slaperig, vieze smaak in je mond. Gebruik nu 1 week maar het helpt nog niet tegen de rinitis.
28-09-2018

Verhoogde hartslag

Ik kreeg dit medicijn voor het schoonmaken van mijn gehoorgang. Na enkele weken voelde ik me zeer moe, Had lichte hoofdpijn, en kreeg nek en schouderpijn. Na bijmezelf te raden zijn gegaan viel het kwartje. Ik ben onmiddelijk gestopt met dit medicijn, en na enkele dagen waren alle problemen drastisch verminderd. Na één week geen inname meer voel ik me weer de oude!!! O[lees meer...]ngeloofelijk voor mij was dit middel totaal ongeschikt. Algemeen advies: Indien je plots zonder opdat moment verklaarbare reden er klachten optreden in een vorm van wat dan ook; Als eerste nagaan wat je medicijn gebruik is en of dat gebruik samenvalt met je klachten .
23-09-2018

Benauwdheid

Verschrikkelijke ervaring. De eerste week werd ik kribbig. Daarna verschrikkelijke paniek aanvallen en de rest. De h.a. dacht dat ik overspannen was. Na 6 weken hel gestopt met het middel omdat ik een vermoeden kreeg. Paniek aanvallen werden direct minder. Daarna doodmoe... Dit heeft 2.5 weken geduurd... Nu weer "normaal" . Één van de verschrikkelijkste tijden ooit...
03-08-2018

Allergie

Altijd neusspray nodig, al jaren gebruik van otrivin, veel last van hooikoorts, na een week gebruik dymista geen otrivin meer nodig gehad! Topspul
25-06-2018

Astma

Vanwege mij terugkerende astmaklachten icm chronische 'verkoudheid' verwijzing voor KNO-arts gekregen (via longarts). Van de KNO-arts kreeg ik de neusspray waardoor mijn de verkoudheidsklachten binnen enkele dagen vrijwel verdwenen en ik sindsdien véél minder last heb van de astma. Ik ben zéér tevreden. De enige bijwerkingen bij mij waren: spoortjes bloed bij het snui[lees meer...]ten, maar dat is volledig verdwenen na enkel weken. En nu alleen nog soms een bittere smaak heb tot max een uur na gebruik. Maar daar ben ik inmiddels aan gewend. Ik merk geen bijzonderheden wbt vermindering/ verandering van smaak of geur in het algemeen.
12-05-2018

Allergie

Ik vind het een erg fijne neusspray. Het nadeel is dat ik snel bloedneuzen krijg in de periode dat ik hooikoorts heb. Dit wordt iets verergerd door de spray, maar omdat het zo goed werkt, neem ik het maar voor lief! Na het innemen krijg ik wel een erg vieze smaak in mijn mond. Het kan zo weg zijn, maar soms blijft het wel even hangen. Al met al een erg effectieve spray.
21-04-2018

Allergische reactie

Ik gebruikte, op advies huisarts, 2x daags 1 spray. Omdat je de neusspray toch binnenkrijgt via de maag merkte ik dat mijn eetlust toe nam. Ik had echt last van ‘cravings’. Nu gebruik ik het alleen als ik last hebt van een verstopte neus door mn allergie.
Pagina 1 van 3

Mirena (2085) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (838) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (475) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (457) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (369) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!