lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

22-08-2016

Nasonex (mometason)

Nasonex gaf mij een verslavend gevoel. Bij het stoppen ervan was ik 3 weken moe en depressief, omdat mijn bijnieren zich weer moesten leren aan te passen. Ik vind het zwaar spul.
14-04-2016

Apneu

deze medicatie werd voorgeschreven door een neus keel en hoorspecialist. dit om slaapapneu of vergelijkbaar snurkprobleem tegen te gaan. In eerste instantie geholpen hiermee, echter na de vaststelling van "accuut glaucoom" welke vermoedelijk door inname van "cortisone" werd bewerkstelligd en mede daar ik geen cortisone behandeling neem, althans is dat wat ik dacht. stel ik[lees meer...] nu vast door op zoek te gaan naar ion welke medicatie die ik neem er "cortisone" in vervat zitten. stel ik nu vast dat ik niet wist dat dit ook in "nasonex" zit. met alle gevolgen vandien.
16-08-2015

Bijholteontsteking

Ik heb dit medicijn voor het eerst gekregen na mijn vakantie, ik heb een duikersoor opgelopen. Zijkant van mn hoofd achter mn oren,holtes voorhoofd en neus en onder mn ogen doen vaak vreselijk veel zeer. Incl. Druk op mn oren. Helaas heb ik heel erg veel last van bijwerkingen. Ik wordt er echt beroerd van. Alsof je spontaan ziek word. Buikpijn,duizelig en gewoon heel erg n[lees meer...]aar voelen. Nu blijken er hormonen in te zitten en daat ben ik heel erg gevoelig voor.(beginnende schildklier problemen) ben opzoek naar een vervangend middel zonder hormonen. Wie kan mij helpen?
09-06-2015

Duizeligheid

Ben na 2 weken erg duizelig en misselijk. Snel mee gestopt.
11-12-2014

Benauwdheid

Let niet op wat hierboven verplicht ingevuld moest worden: op mij niet zo van toepassing en dus niet interessant. Hoe vaak ik het medicijn per dag gebruikte, weet ik zo even niet meer, ik heb de verpakking nog wel maar niet bij de hand en het is op 17-01-15 a.s. een jaar geleden dat ik met de chronische kwaal (neusslijmvliesontsteking) naar mijn huisarts ging, die het medi[lees meer...]cijn voorschreef. Ik gebruikte het exact volgens het voorschrift en het heeft geen barst geholpen, weggegooid geld! Als iemand een wél werkend alternatief weet, houd ik me zeer aanbevolen! Bij voorbaat dank.
12-11-2013

Verkoudheid

Na jarenlang geploeter met Otrivin nu deze spray en ik moet zeggen: na 2 dagen al resultaat en na enkele dagen extra helemaal geen verstopping meer. Wel merk ik dat ik veel slechter ruik door de spray. Ik ruik alleen sterke geuren en kan die niet determineren. Dat is jammer, maar toch de moeite waard wanneer je altijd maar verkouden bent.
17-09-2013

Voorhoofdsholteontsteking

Jaren geleden had ik regelmatig voorhoofdsholteontsteking. Van mijn huisarts kreeg ik een neusspray voorgeschreven, waarbij ik alleen maar meer klachten kreeg; bloedneuzen, keelpijn en stemproblemen, later bleek het een infectie op mijn keelamandelen te zijn. Na onderzoeken bij de KNO-arts blijkt er een stukje van mijn neusschotje verkeerd te staan, waardoor ik regelmati[lees meer...]g voorhoofdsholteontsteking blijk te krijgen. Er waren 2 opties om dat te verhelpen: opereren of een neusspray gebruiken. Ik ben toen Nasonex gaan gebruiken. Wat een wondermiddel! Ik gebruik het alleen op de momenten dat ik verkouden ben of hoofdpijn krijg (herken inmiddels de symptomen van een ontsteking). Ik voel de spray werken in mijn neus en binnen een dag kan ik meestal wel vrij ademen door mijn neus. Ik gebruik de neusspray alleen wanneer ik denk dat het nodig is, om zo te proberen zo min mogelijk schade in mijn neus etc. aan te brengen.
31-08-2013

Allergie

Ik heb al zolang ik me kan herinneren last van allergieën (hooikoorts, huisstofmijt allergie, wat het precies is weet ik ook niet). Het hele jaar door liep ik te snotteren en te snuiven, standaard verstopte neus veel niezen enz. Ik nam dan ook al zo lang ik me kan herinneren overal waar ik heen ging een zakdoek mee. Neussprays van de dokter of drogist deden nooit iets, oo[lees meer...]k de allergie-pillen hielpen niet. Twee jaar terug door een arts Nasonex voorgeschreven gekregen. Hij vertelde mij dat er artsen waren die stelden dat als dit medicijn niet werkte de gebruiker iets fout deed, ofwel dit moest wel werken. En dat bleek ook waar te zijn. Ik vind het geweldig, zelden nog last van een snotneus met uitzondering van een enkele verkoudheid in de winter. Toen ik eens door mijn voorraad heen was en het voor een week niet gebruikte, merkte ik dat meteen! Wondermiddel, doet echt wat wordt beloofd. Die zakdoek hoeft nergens meer mee naar toe!
Pagina 1 van 7

Mirena (1917) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (755) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (386) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (377) - Anticonceptie - eenfase