cromoglicinezuur

Allergie (14 meningen)
Huisstofallergie (4 meningen)

31-08-2021 | Man | 33
Huisstofallergie
+ het helpt, neus en oren zijn volledig open + Minder vol gevoel in het hoofd - het idee dat ik een groot hap ijs heb gegeten, heb dit gevoel de hele middag al. Misschien dat mijn voorhoofd holte slinkt. - licht duizelingen Voor af en toe om even de boel te laten slinken wel goed is. Maar vind de neusspray wel heftig. Ik gebruik eigenlijk al jaren A.Vogel neus spr[lees meer...]ay voor pollen maar vond deze te licht en moest deze ook vaker gebruikt om het effect te krijgen. Prevallin maar 1x

22-06-2021 | Man | 45
Hooikoorts
Wat een ellende is dit. Ik word er suf van en loop alsnog de hele dag te niezen en heb jeukende ogen. Ik heb vorige week een hooikoortsprik gehaald bij de hooikoortskliniek in Amsterdam en ik heb nergens meer last van. Ben blij dat ik van deze kwakzalverij af ben.

01-05-2021 | Vrouw | 59
Hooikoorts
Omdat ik suf word van levocetirizine, de prevalin direct plus spray gekocht n.a.v. een tv reklame. De mentholgeur vind ik niet bezwaarlijk, het brandend/prikkend gevoel wel. De hooikoortsklachten verminderen ietsje, maar de bijwerkingen vind ik alarmerend. Gigantische hoofdpijn, misselijkheid, buikklachten, verandering van smaak en wat me enorm beangstigt: hartkloppingen![lees meer...] Linea recta de kliko in!!!!

27-04-2021 | Vrouw | 50
Hooikoorts
Duur! En de hele dag een vieze geur van eucalyptus in mijn neus. Waarom moeten dergelijke stoffen worden toegevoegd? Ik heb niet het idee dat het een effectief middel is.

28-07-2020 | Man | 65
Hooikoorts
prevalin direct wekt een hoest aanval op.

24-06-2020 | Man | 44
Hooikoorts
Prevalin direct, Verstopt neus meer, zit al deels dicht door allergie reactie. Brand sterk in je neus tot achter in je keel. Lijkt alsof je extra bloemige pollen opzettelijk inspuit. En direct meer gaat niezen helaas. Pruts product en te duur!

23-06-2020 | Vrouw | 43
Hooikoorts
Door de toevoeging van mint krijg ik enorme last van niesbuien. Ik begrijp werkelijk niet waarom zo'n sterk mint extract is toegevoegd. Het geeft voor mij hetzelfde effect als dat je Sterilon in je ogen gaat druppelen. Dat doe je toch ook niet? Daarnaast heb ik de ervaring met deze maar ook alle andere neussprays dat je neus hier enorm van uitdroogt. De vochtbalans in je[lees meer...] neus raakt compleet verstoord. Vind je het dan gek dat je bijwerkingen krijgt? Het is dweilen met de kraan open. Ik ga kijken of ik een andere manier kan vinden om de klachten te verminderen. Misschien wel immuno therapie. Kan ik pas in de herfst mee starten.

15-06-2020 | Vrouw | 63
Hooikoorts
Na gebruik een zeer pijnlijke neus en een hele vieze smaak in je mond die de hele dag aanhoudt en bovendien helpt het ook hélemaal niet. Ik zou zeggen: NIET KOPEN.

05-06-2020 | Vrouw | 45
Hooikoorts
Echt oplichterij dit spul voor 17 euro zo,n flesje gekocht, met allerlei veelbelovende en misleidende teksten zoals” binnen paar minuten verlichting”. Helemaal niets van waar, de klachten verergerden meteen. Oke dacht ik even doorgebruiken misschien werkt het na een tijdje. Na een paar dagen is mijn neus nog erger verstopt, opgezwollen en aan het bloeden. Dat dit zomaar [lees meer...]kan en dit soort fabrikanten hier mee weg komen en ons door misleiding het geld aftroggelen.

09-05-2020 | Man | 55
Hooikoorts
Dit jaar voor het eerst last van hooikoorts. Door vriend geattendeerd op prevalin direct neusspray. Maar twee dagen gebruikt.... het is gewoon troep. Helpt absoluut niet ...integendeel : situatie is verergerd!! Neus brandt voortdurend, loopneus met bloed, slijmvlies neus ernstig aangetast waardoor er een constante branderig gevoel is. Neus lijkt wel verstopt! Wat een rots[lees meer...]pray. Helpt absoluut niet. Zonde van mijn geld...bijna €17. Zou fabrikant bijna willen aanklagen voor de troep die ze verkopen!

06-05-2020 | Vrouw | 24
Hooikoorts
gekocht i.v.m. hooikoortsklachten een verstopte neus. direct bij het gebruiken voelde het sprayen pijnlijk, ruikt sterk naar mint. Mijn neus is nu alleen maar meer verstopt. In de bijwerkingen staat dat je tot een uur last kan hebben van een verstopte neus. Het is nu uren later en mijn neus zit nu meer dicht dan eerst. Wat een rot spul. en dat voor die prijs!

02-05-2020 | Vrouw | 14
Allergie
Zie boven, hartritmestoornissen stoornissen

14-04-2020 | Man | 24
Hooikoorts
Neus verstopt door hooikoorts. Dit dure spul een keer proberen. Nou koop het nooit meer, duur en werkt ook nog voor geen meter!

04-02-2020 | Vrouw | 50
Hooikoorts
pijnlijk om te sprayen in de neus. Maar het helpt wel. flesje is na 1 á 2 x gebruiken niet meer werkzaam. sprayt niet meer en kan zo weg gegooid worden. Waardeloos dus. nu al 2 flesjes zo weg gegooid.

23-06-2019 | Man | 65
Hooikoorts
Na een week of twee echt directe verlichting werden de klachten steeds heftiger. Het is net als krabben wanneer je jeuk hebt, maar krabben met schuurpapier in het geval van de neusspray.. dus niet zomaar gebruiken

22-06-2019 | Vrouw | 35
Allergie
Voor mij werkt dit middel wel. Heb al vele middelen gebruikt. De allergoloog heeft zowat alles al eens voorgeschreven. Maar deze spray werkt opmerkelijk goed. Het is dan wel de enige waarbij de menthol je neusgaten dicht brandt. En de vieze slijmerige smaak lang in je mond achterblijft. Maar ik ben allergisch voor ongeveer alles. (hooikoorts, huisstofmijt, katten, honden, [lees meer...]pollen, bepaalde metalen, latex, spuitbus sprays zoals schoenspray, parfums, kruisallergie) Ik merk zelfs dat als ik gesprayed heb de bultjes rondom mn mond we lijven als ik bijv een appel en peer eet. Ik heb kruisallergie. Dus dan moet het toch iets doen lijkt me. Je moet hem wel consistent gebruiken en meteen zodra je last krijgt. Niet te lang wachten. Ik gebruik 2 sprays in ieder neusgat. Ook de jeuk in mn ogen verminderd. En ik ben normaliter enorm skeptisch omdat ik al zoveel rommel geslikt heb. Ik krijg van sommige allergie middelen zelfs heftige darmkramp. Het was voor mij altijd afwegen tussen bijwerkingen en de planning v mn dag. Ik krijg ook lichte hoofdpijn en zwaar gevoel in mn hoofd van deze spray. Maar als je alles al geprobeerd hebt dan neem je dat voor lief. Dus misschien ligt het ook aan de ernst v de allergie en het lijden eronder hoe je tegen deze spray aankijkt. (mits hij werkt natuurlijk voor je)