Prevalin neusspray

Allergie (13 meningen)
Huisstofallergie (3 meningen)

23-06-2019

Hooikoorts

Na een week of twee echt directe verlichting werden de klachten steeds heftiger. Het is net als krabben wanneer je jeuk hebt, maar krabben met schuurpapier in het geval van de neusspray.. dus niet zomaar gebruiken
22-06-2019

Allergie

Voor mij werkt dit middel wel. Heb al vele middelen gebruikt. De allergoloog heeft zowat alles al eens voorgeschreven. Maar deze spray werkt opmerkelijk goed. Het is dan wel de enige waarbij de menthol je neusgaten dicht brandt. En de vieze slijmerige smaak lang in je mond achterblijft. Maar ik ben allergisch voor ongeveer alles. (hooikoorts, huisstofmijt, katten, honden, [lees meer...]pollen, bepaalde metalen, latex, spuitbus sprays zoals schoenspray, parfums, kruisallergie) Ik merk zelfs dat als ik gesprayed heb de bultjes rondom mn mond we lijven als ik bijv een appel en peer eet. Ik heb kruisallergie. Dus dan moet het toch iets doen lijkt me. Je moet hem wel consistent gebruiken en meteen zodra je last krijgt. Niet te lang wachten. Ik gebruik 2 sprays in ieder neusgat. Ook de jeuk in mn ogen verminderd. En ik ben normaliter enorm skeptisch omdat ik al zoveel rommel geslikt heb. Ik krijg van sommige allergie middelen zelfs heftige darmkramp. Het was voor mij altijd afwegen tussen bijwerkingen en de planning v mn dag. Ik krijg ook lichte hoofdpijn en zwaar gevoel in mn hoofd van deze spray. Maar als je alles al geprobeerd hebt dan neem je dat voor lief. Dus misschien ligt het ook aan de ernst v de allergie en het lijden eronder hoe je tegen deze spray aankijkt. (mits hij werkt natuurlijk voor je)
12-06-2019

Hooikoorts

We hebben al diverse malen onze klachten geuit over het gevaar in gebruik van dit spul. Zeer pijnlijk in gebruik, en tot bloedens aan toe stuk. Reactie uwer zijde is een tegoedbon voor een nieuw product. Wat denkt Uzelf. Dit moet uit de handel genomenvworden. Direct
08-06-2019

Hooikoorts

Na het in de neus spuiten onmiddellijk heftige allergie reactie gekregen. Het werkt juist ave rechts. Vervolgens de hele dag een loopneus gehad. De prevalin wordt meteen uit geniest, waardoor het niet een harde laag kan vormen in het neus slijmvlies. Lekker zonde om steeds 16 / 70 = 23 EUR CT. Uit te niezen. Wat een troep. Het kost vervolgens dan ook nog eens meer handzeep[lees meer...] om mijn handen en gezicht te wassen.
07-06-2019

Hooikoorts

Naar aanleiding van de t.v. reclame gekocht. Vond het behoorlijk aan de prijs 15 euro. Het verergert de klachten in plaats van ze te verhelpen. Neigd naar oplichting dus NIET KOPEN
05-06-2019

Allergie

Tientallen middelen geprobeerd, van cortisone tot epefidrine en antihistaminicum. Vele artsen en specialisten geconsulteerd. Toen was ik in Nederland met vakantie en vast tapijt op de vloer. Onmiddellijk loopneus, prikkende ogen en kortademig. Onmiddellijk naar kruidvat gegaan en dit geprobeerd. Ongelooflijk, symptomen volledig verdwenen! In België is het niet verkijgbaa[lees meer...]r , dus ik bestel het online. Ik heb noga wat last, maar niets in vergelijking met vroeger. Ik kan gewoon mijn werk doen en moet niet meer ziek op de bank kruipen. Is de hoofdpijn te erg, neem ik een paracetamol. Ik heb hooikoorts en huisstofallergie. Supermiddel!
19-05-2019

Hooikoorts

Ivm hooikoorts (en kattenallergie) heb ik deze zonnige zondag ter voorbereiding van een lange wandeling in t Twiske, bij het Kruidvat Prevalin direct neusspray gekocht. Normaliter heb ik Avamys neusspray met hormonen (via de huisarts), omdat andere antihistaminica niet hielpen (zoals tabletten en neussprays), maar deze was op. Ik had al wat last van jeukende ogen en neus, [lees meer...]oren en keel, maar dit is verholpen door het fantastisch werkend middel Prevalin Direct (extra sterk). Erg fijn! Tegen droge ogen heb ik Vicisic zalf, dus daar heb ik geen last van gehad. Wel vind ik de neusspray chemisch ruiken (stinken) vooral in het begin. Tijdens de wandeling heb ik nog wel n keer eventjes gehoest maar dat was alles. Super goed middel! Ik merkte direct dat het erg sterk is.
24-04-2019

Hooikoorts

Eigen merk van kruidvat was uitverkocht en noodgedwongen prevalin moeten kopen. Zonde van m’n geld , helpt nog geen fractie van het eigen kruidvat merk. De oogdruppels van prevalin zijn trouwens wel super goed. Erg jammer dat ik door de neusspray te kopen en gebruiken een paar vervelende dagen heb gehad. Ben uiteraard nu weer overgestapt op m’n vertrouwende goedkope merk.
22-04-2019

Hooikoorts

last van niezen, jeuk, branderige ogen door allergieën voor katten, huisstofmijt en pollen. Spray gekocht en gelijk na sprayen enorm branderig gevoel, erger gaan niesen en direct hoofdpijn. Super duur spul en werkt bij mij absoluut niet. Werkt inderdaad na paar minuten maar als het is uitgewerkt heb je nog ergere klachten dan voorheen. Wat een troep. Het ligt al in de vuil[lees meer...]nisbak.
19-04-2019

Hooikoorts

Wat een rotzooi, helpt niet, hoofdpijn, keelpijn, neus verstopt... geen aanrader moet verboden worden
14-04-2019

Ademhalingsproblemen

Neusspray werkt helemaal niet, het lijkt haast alsof mijn neus er nog meer verstopt raakt door de witte pasta die je er in spuit. Ik heb er een week mee gedaan en het heeft niet geholpen. Zonde voor het geld...
08-04-2019

Hooikoorts

Het werkt inderdaad na 3 minuten, maar na 5 minuten is dat over en verergeren de klachten! Waardeloos spul, en super duur voor wat zout water.
08-04-2019

Hooikoorts

Kruidvat was al dicht en ik moest neusspray hebben. Dit dure product aangeschaft, er vanuit gaande dat dit minstens net zo goed en zelfs nog beter zou werken dan de goedkope spray van Kruidvat. Het doet nagenoeg niets! Meerdere dagen geprobeerd om er zeker van te zijn dat het wel een kans kreeg (en natuurlijk ondertussen ook al de gangbare spray gekocht). Van de markt hale[lees meer...]n zou ik zeggen.
06-04-2019

Verkoudheid

Sinds 20 jaar ernstig verkouden, maar K&N-problemen had ik altijd al en voortdurend. Nu stukken beter! Minder snuiten, niezen en ietsje minder slijmvorming in keel.
15-02-2019

Allergische reactie

Ik ben (o.a.) allergisch voor stuifmeel van de hazelaar en van de berk, met als gevolg dat ik van eind december tot begin mei loop te snotteren, soms zo erg dat ik er niet van kan slapen omdat ik stik in mijn eigen snot of me ziek moest melden omdat ik me een vaatdoekje voel, uitgeput van het niezen, en de snot uit mijn neus stroomt. Daarnaast flink jeukende ogen en inspan[lees meer...]ningsastma. Na jarenlang allerlei pillen te hebben geprobeerd met wisselend succes (en met wisselende bijwerkingen zoals slaperigheid, hartkloppingen, vreetbuien etc) ontdekte ik Prevalin Direct Plus. Het spul asfalteert je neusgaten, wat niet bepaald een fijn gevoel is, maar het werkt bij mij als een zonnestraaltje. Helemaal snotterloos zal ik wel niet meer worden, maar dit goedje maakt het voorjaar een stuk minder uitzichtloos voor mij.
16-12-2018

Allergische reactie

Ik ben zeer tevreden met Prevalin. Ik ben niet allergisch voor pollen etc. Toch allergische reacties: verstopte neus, neus- keelholteproblemen. Daardoor slaapproblemen: hoesten en door ophoping van slijm word ik snel verkouden en problemen met bronchitis. Huisarts geeft neusspray met corticoïden: Probleem wordt erger. Alles is gecontroleerd, longen goed, hart goed en KN[lees meer...]O-arst kan niets vinden. Toch helpt Prevalin als enige bij mij klachten! Ik slaap weer goed, kan goed door mijn neus ademen en geen slijmophopingen meer in neus- en keelholte! Ik heb hashimotho (trage schildklier). Wellicht heeft dat te maken met mijn problemen op het gebied van slijmvliezen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum