Ervaringen met Budesonide Neusspray

Hooikoorts (4 meningen)

03-03-2015 | Vrouw | 30
budesonide (100ug/do)
Bijholteontsteking
Na lange tijd van geëtter met bijholteonsteking eindelijk iets gekregen dat de klachten weggenomen heeft. Ik ben een jaar lang verkouden geweest, heb bloedneuzen gehad, koorts etc. Ik heb in deze tijd meerdere antibioticakuren gehad, maar deze hebben mij niet genezen. Nu heb ik een kleine anderhalve maand Budesonide en kan ik weer fatsoenlijk ademhalen en slapen met mijn m[lees meer...]ond dicht. Ik heb nog steeds wel lichte bloedneuzen, maar aanzienlijk minder vaak dan voorheen. Ik heb geen last van bijwerkingen.

20-10-2019 | Man | 53
budesonide (100ug/do)
Sinusitis
Door werk in Amerika, in het zuiden dus zeer warm in de zomer, in en uit een huis met airco gewerkt dus warm, koud, warm, koud enz. Hierdoor sinisitus opgelopen. Hier 3 jaar mee rondgelopen. Terug in Nederland Budisonide spray van Sandoz door de dokter voorgeschreven gekregen met de opmerking eerst dit te proberen voor er geopereerd werd. En ook dat het de sinisitus niet g[lees meer...]eheel zou genezen. Na gebruik was de sinisitus enorm verlicht tot bijna genezen. Hoewel bij verkoudheid nog steeds last. Uiteindelijk toch geopereerd. Helaas terug gekomen na tijd verlichting. Nu weer aan de Budesonide maar mu van Apotex voor verlichting. Lijkt minder goed te werken.

06-09-2014 | Man | 39
budesonide
Bijholteontsteking
Vanwege Vliegen in de vakantie icm zwembad een hoeveelheid water in oor gekregen die na 4 weken doofheid veroorzaakte. Dit kreeg ik voorgeschreven. Ik ben er na 2 weken vanaf dus het helpt, maar ik heb het nu 2 dagen niet gebruikt en ben erg moe en futloos en erg slecht slapen. Tip : last van de oren met vliegen ? Kijk uit met zwemmen direct na de landing.