lees de ervaringen

volgende > >>
Pagina 1 van 6

17-12-2015

Allergie

De flixonase werkte goed. Sinds de andere verpakking minder. Door verzekering alternatief gekregen fluticason neusspray. Sinds die tijd constant een verstopte neus en wekelijks een dag ziek van allergie. Inmiddels overgestapt op budesonide en nog geen dag last gehad. Kon met de flixonase me niet blootstellen aan honden/katten, rook, flinke stof, enz. Met deze neusspray een[lees meer...] dag bij mensen met honden geweest. Hele dag opruimen, rommelen, hele dag naaien enz... En nergens last van, ook niet een klein beetje. Heb het gevoel dat mijn energie niveau ook omhoog gegaan is.
15-10-2015

Bijholteontsteking

Het slijm komt goed los uit de holten en loopt via de keelholte weg.
01-07-2015

Allergie

Ik kreeg dit middel omdat ik verschrikkelijk veel last had van taai slijm. Met snuiten en hoesten kreeg ik dit niet weg. Met benauwdheid als gevolg. Ik moest dit middel s avonds gebruiken omdat s morgens bij het wakker worden de klachten het ergst zijn. Het hielp echt niets. Nog steeds heb ik veel slijm wat ik moeilijk weg krijg. 1 geluk... mijn hooikoorts klachten zijn we[lees meer...]l minder
18-04-2015

Hooikoorts

Tot nu toe heb ik zo'n beetje alles geprobeerd tegen hooikoorts en niets hielp echt goed. Ik heb met name last van mijn ogen en benauwd gevoel. Vorig jaar heeft de huisarts flixonase neusspray voorgeschreven en bovenwonder werkt dit uitstekend tegen branderige ogen en verstopte neus.
25-03-2015

Huisstofallergie

10-02-2015

Flixonase neusspray/neusdruppels (fluticason)

Na het verwijderen van poliep uit de neusholte een tijd gebruikt. Nu, vier jaar later weer klachten van chronische neusverkoudheid, snurken, weinig smaak en reuk en weer begonnen met de capsules op aanraden van de kno-arts. Droge keel en vieze bijsmaak maar nu (na een paar dagen) al minder verstopte neus.
06-01-2015

Allergie

Ik las dat een aantal gebruikers van Flixonase ervaren dat het middel veel minder effectief is sinds het in een nieuwe (plastic) verstuiver wordt geleverd. Ik ervaar precies hetzelfde. Ik gebruik Flixonase al meer dan 15 jaar. Tot ongeveer 2 jaar geleden werd het in glazen flesjes geleverd en was het een uitstekend middel. Heb incidenteel alternatieven geprobeerd maar dat [lees meer...]was een drama. Sinds ongeveer 2 jaar wordt Flixonase in plastic verstuivers geleverd. Sindsdien is het veel minder effectief en heb ik weer veel last van een verstopte neus. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar lees nu op deze site soortgelijke ervaringen van andere gebruikers. Ook mijn apotheek zegt dat er niets is veranderd. heeft iemand al contact gehad met de producent en zo ja, wat was hun reactie???
30-10-2014

Bijholteontsteking

Ik gebruik het middel nu 20 jaar tot tevredenheid. Niemand kan mij vertellen of je het middel wel zo lang mag gebruiken.Er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Ik heb een rhinovirus infectie doorgemaakt en nu kan ik het middel niet meer verdragen. Heb last van een zeer pijnlijke keel en benauwdheidsklachten en gezwollen lymfeklieren. Ik ga in overleg in overleg [lees meer...]met de huisarts om met dit middel te stoppen voorlopig. Graag zou ik willen dat er eens onderzoek wordt gedaan naar dit middel bij langdurig gebruik en dat dit wordt gepubliceerd. Ook vind ik dat mensen die het middel lange gebruiken gevolgd moeten door de behandelend arts.
volgende > >>
Pagina 1 van 6

Thyrax Duotab (705) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (353) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (323) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (273) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (256) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over
medicijngebruik en maak kans op
het boek de POWER Patiënt!

Hoe word je sneller beter?
Hoe krijg je de best passende behandeling?
Hoe krijg je minder last van bij-effecten?
Lees het in dit boek!

Als je meer wilt weten over dit boek, klik dan hier.

de Power Patiënt

Geschreven door Wil Konings.