Ervaringen met Fucithalmic

fusidinezuur

15-12-2022 | Vrouw | 44
Oogontsteking
Zeer slechte zalf, het maakte mijn oog ontstekingen veel erger! Ik had een beetje zwelling bij mijn ooglid en na één keer gebruik werdt mijn oog dikker, rod en veel pijn in mijn oog en de hele wang ook! Gebeld naar de huisarts en moest ik foto's sturen! En nog geen reactie. Dus niet gebruiken!

19-04-2022 | Vrouw | 53
Oogontsteking
Al bijna 3 weken last van ontstoken ogen, rechteroog het ergst, fucithalmic ooggel van huisarts gekregen, druppel het 4 dagen in ogen, rechteroog nog meer roder, jeuk, veel plakkerigheid en gezwollen ooglid volgende dag, dus ga huisarts weer raadplegen bij mij helpt het niet word erger...

23-01-2020 | Vrouw | 33
Oogontsteking
Ik moest dit gebruiken omdat ik van mijn zoontje een oogontsteking kreeg. Elke dag schoonmaken en druppelen. Het duurde even voordat het effect had maar het is uiteindelijk weggegaan. Nu weken later nog steeds last van droge ogen. Elke ochtend wakker met ogen die moeilijk open gaan. Geen ontsteking maar wel heel vervelend.

19-04-2018 | Vrouw | 30
Oogontsteking
Sinds vanmorgen in gebruik voor een ooglidontsteking (niet het oog zelf!) sindsdien al een stuk beter geworden! Minder dik en minder pijnlijk, ik ben erg tevreden :) Heb dit al eens eerder gekregen maar toen hielp het niet (achteraf gezien was dit ook een verkeerde diagnose: geen bacteriële ontsteking maar chronische oogontsteking waarvoor ik nog steeds in behandeling b[lees meer...]en bij de oogarts. Gelukkig was ik nog optijd om verdere schade te voorkomen!). Gezien deze ervaring zou ik iedereen aanbevelen om niet te blijven aanmodderen: als het niet helpt, nogmaals naar de huisarts en evt. naar oogarts!

20-03-2018 | Vrouw | 29
Oogontsteking
Super binnen 5 dagen gaat alles verdwenen. Ben ik blij me .

23-02-2016 | Vrouw | 21
Oogontsteking
Ik heb eens in het jaar/ paar jaar last van een ontstoken oog. Vroeger gebruikte ik een ander medicijn en daar was ik allergisch voor en maakte het alleen erger, nu ik Fucithalmic gebruik heb ik geen bijwerkingen en geneest mijn oog binnen een paar dagen.

20-03-2018 | Man | 28
Oogontsteking
last van een conjunctivitis. Na 1 dag is de roodheid al fors afgenomen. Na 2 dagen bijna verdwenen. Werkt bij mij prima!

03-11-2016 | Man | 28
Oogontsteking
sinds zaterdag 29/10/2016 kreeg ik last van een chalazion in mijn linkeroog, geen pijn maar helemaal opgezwollen en veel vocht in het oog. Dinsdag 01/10/2016 bij de huisarts geweest en dit medicijn meegekregen. het is nu donderdag 03/10/2016 en het is nu bijna verdwenen. perfect medicijn geen bijwerkingen en makkelijk aan te brengen.

22-04-2016 | Man | 54
Oogontsteking
Heb vaak last van ontstoken oogleden (altijd links vreemd genoeg). Fucithalmic voorgeschreven door huisarts en klachten zijn verdwenen. Een opmerking: medicijn kost EURO 17,27 bij apotheek, via internet EURO 11. Rara hoe komt dat toch?

29-10-2015 | Man | 44
Oogontsteking
Ik had vorige week last van een rood oog. Het was niet echt pijnlijk en ook niet zozeer opgezwollen maar wel zodanig rood dat ik toch even de arts er naar wilde laten kijken. De huisarts trok de conclusie dat dit bindvliesontsteking betreft. Fucithalmic voorgeschreven gekregen. De eerste dagen geen verbetering. En eigenlijk na dag 4/5 alleen maar een verslechtering. Het oo[lees meer...]g is nu roder en inmiddels wel pijnlijk. Het voelt als een druk op het oog met af-en-toe steken. De huisarts heeft pas over enkele dagen weer tijd. Het is mooi geweest zo. De tube gaat de vuilnisbak in en ik spoel we met kamille thee.