Ervaringen met Sifrol

Sinemet (23 meningen)
Akineton (19 meningen)

07-03-2023 | Man | 74
pramipexol (0,18mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
ik ben radeloos,ik slaap niet,dromen die niet normaal zijn.ik hou dit niet lang vol.

26-10-2012 | Man | 74
pramipexol
Beenkrampen
vroeger 3 maal per nacht uit bed om 20 min. te wandelen, nu met een half sifrol van 0,18 is het gedaan. Zalig gevoel!!Vroeger nog eens geprobeerd met 0,18 per inname en daar had ik bijwerkingen van : zoals slaaperig en wazig zicht. Nu met een half zeer goed? Neem het nu zo een maand in.

25-07-2021 | Vrouw | 76
pramipexol (0,375mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Goedemorgen. Ikheb 10 jr lang Sifrol gebruikt. Nu afgebouwd en op 9 juli 2021 gestopt. Op advies van mijn Neuroloog. Dat wilde hij al in 2017, maar toen kon het niet, omdat ik de zorg voor mijn Man had en wist wat de gevolgen zouden zijn. Mijn Man is in 2018 overleden. En ben in mei 2021 terug gegaan naar mijn Neuroloog. Die vertelde me nu, het zijn geen restless legs m[lees meer...]aar Choria.? Het leven na 8 juni is tot nog toe, vreselijk.!! Urenlang de schokkende benen, begint laat middag (meestal) niet kunnen blijven zitten of liggen. Daardoor ook heel weinig slaap. De neuroloog zegt: Ik kan niets meer voor U betekenen. Boem Ik ben nu op 13 juli j.l. naar(ten einde raad)een homeopatisch therapeut gegaan. Daar een heel gesprek gehad. En het blijkt vooral dat ik psychisch heel erg in de knoop zit. Vanwege onverwerkte emotie's. Dat klopt.!! Daarom werken mijn zenuwen(stress) zo heftig op de benen. Heb de afgelopen 3 jaar héél veel op mijn bordje gehad. En nu eigelijk mijn vraag. sinds ruim 2 weken zonder Sifrol, heb ik ook nog steeds last van mijn constante lichaamsbewegingen. Ik kan nergens vinden hoelang het duurt eer de stof Sifrol (Pramipexol ) uit mijn systeem verdwenen is (na 10 gebruik !) Weet iemand daar iet van ? Met vriendelijk groet Elly

19-07-2015 | Man | 77
pramipexol (0,125mg)
Ziekte van Parkinson
Ik ben een man van 77 jaar en heb sinds verleden jaar een beginnende vorm van de ziekte van Parkinson. Ik heb al een paar keer medicijnen er voor gekregen, nu heb ik het Medicijn Sifrol 1 pilletje van 1,05 en 1 van 0.26 gekregen. Ik heb er heel veel bijwerkingen o.a duizeligheid, doodmoe zijn en ken de hele dag wel slapen, is er misschien iemand die ook deze klachten hee[lees meer...]ft? dan weet ik zeker dat het van deze medicijn komt en ga ik daar weer met m'n Neuroloog over praten.