ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

01-02-2016

Psychische klachten

Ik gebruikte het medicijn voor klachten rondom de risperdal. (Bijvoorbeeld vermoeidheid). In plaats van dat mijn klachten vermidderden, werd het alleen maar erger. Een ritje naar de supermarkt hier 500m vandaan was een hel. Kreeg hele erge spierpijn ofdat ik al 5 km had gelopen ipv die 500m. Verder kreeg ik de hik nadat ik mijn medicatie innam. Eerst dacht ik misschien kom[lees meer...]t het door te snel drinken na mijn medicatie. Toen heb ik geprobeerd het met kwark in te nemen, maar dat gaf geen enkel verschil. Na 3 jaar ben ik met mijn risperdal gestopt en mocht ik later de Akineton afbouwen. (Slikte 5 mg per dag). Mijn spieren doen nu nog elke dag pijn en naar de supermarkt gaan of gewoon even een wandeling gaat niet zonder pijnstillers.
18-06-2014

Schizofrenie

Ben zeer tevreden over Akineton om de bijwerkingen van Haloperidol te onderdrukken. Dit gaat erg goed en heb derhalve weinig bijwerkingen van de Haloperidol.
24-03-2013

Akineton (biperideen)

Dit medicijn gebruik ik al 10 jaar en het werkt nog steeds even sterk als in het begin. Ik neem mijn medicatie voor het eten in zodat de werking ook maximaal is. Het positieve punt van akineton is dat het zweten tegengaat en je er wat rustig van wordt. Het doet wat het moet doen, maar de vervelende kant is een 2-3 uur durend gevoel van een soort euforie wat ook geen eufori[lees meer...]e is. Een raar gevoel in hoofd en buik. Het is een aangename bijwerking. De meest vervelende bijwerking is een droge mond (extra goed flossen en tanden poetsen) en wazig zien dat 2 a 3 uur na de inname aanwezig blijft. De inname in de ochtend geeft bijna geen bijwerkingen, maar de inname voor het avond eten merk ik een stuk sterker.
15-12-2012

Schizofrenie

gebruik nu venlavacsine 225mg en fluanxol depot 20mg per 14 dagen en 3 maal daags een halve tablet akineton,wordt misselijk van de akineton en krijg oprispingen maar ik heb nu veel meer energie als vroeger toen ik alleen fluanxol gebruikte
19-05-2012

COPD

Het medicijn is tegen de bijwerkingen van het antipsychoticum sisordinol en het heeft een XTC achtige werking, waardoor het zeer verslavend is.
25-11-2011

Hernia klachten

gekregen om de bijwerkingen te onderdrukken van de oxycontin , de dystonie is elke dag iets minder nu na 1 week akineton gebruik. weinig tot geen bijwerkingen van akineton , alleen misselijk na inname die duurt ongeveer 1 uur.
07-11-2011

Akineton (biperideen)

Ik heb aknieton 2mg al geslikken voor 3jaar tegen chronische depressie en het is goed medcijn en geeft voordelen en geen nadelen en het is goed voor maken de spieren in de benen in goed situatie staan en ik heb deze medicijn nodig na laten anatansol injectie 25 mg prikken in mijn biel een maal elke dag en voor de rest van mijn leven
08-11-2010
Man

Cholerge bijwerking AS en AD

Akineton is een goed geneesmiddel. Van genezing is geen sprake, wel het omderdrukken van tremor en spasmen. Bij 4-8 mg kun je zeggen dat je licht dronken bent en het geeft een licht euforisch gevoel van welbehagen, maar auto rijden is meteen afgelopen. Wat ik wil melden is opletten met eten. Oprispingen zijn niet zeldzaam. Verstopping->Movicolon Oesofagische reflux kla[lees meer...]chten ->neem veel kleine maaltijden en bourgondisch eten kan leiden tot braken omdat de oesofagus onder druk komt te staan wat onaangenaam is.
Pagina 1 van 2

Mirena (1990) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (811) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (418) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (415) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!