fentanyl intranasaal

Polyneuropathie (1 mening)

05-05-2019 | Vrouw | 40
Darmproblemen - verstopping
Mijn diagnose hierboven kreeg ik niet correct. Ik heb een stoma. Na heel veel ellende. Een weekje fentanyl/Instanyl kan wellicht, maar ik heb het een 1,5 jaar gekregen en dan is het afkicken keihard. Ik woog 45 kg bij 1.72m en heb me laten opnemen om er vanaf te komen. Thuis lukte het niet, ondanks alle hoge bergen die ik al beklommen had. En wat waren die afkick-weken zwa[lees meer...]ar! Mocht ik ooit weer aan de fentanyl of Instanyl gaan, is het als ze weer, maar dan echt ECHT, zeggen dat ik dood ga. Verder raak ik die troep werkelijk NOOIT meer aan. Besef waar je aan begint! Alsjeblieft!

29-03-2018 | Vrouw | 55
fentanyl intranasaal (50ug)
Ik gebruik ook fentanyl neusspray en haal er ook geen 40 doses uit zoals ze beweren. Dus ook elke keer dat gezeur bij de apotheek dat het wel snel gaat. Doodmoe wordt ik er van ik heb al genoeg aan mijn hoofd.

15-09-2021 | Vrouw | 45
Ademhalingsproblemen
Ik krijg het voor copd en gebroken ruggewervels door gebruik pretnison nu osteoporose. Krijg voor 6x per dag, om 2 wkn. De inhoud van 40 dosissen klopt nooit 28 of 30 ipv 40.En bij apotheek altijd gezeik te weinig,dag te weinig, is voor mij een dag ellende. Ik heb het niet voor de lol zonder kan ik niks meer en verga van de pijn.

08-09-2021 | Vrouw | 42
fentanyl intranasaal (50ug/do)
Doe daar graag aan mee, de aantal dosis in een flesje klopt na lange na niet

11-11-2018 | Man | 21
fentanyl intranasaal (100ug)
Heeft iemand de ervaring dat de pomp het totaal niet doet?! ik heb zeker dat 4 op de 10 flesjes het niet doen. Ik hoor van de apotheek dat veel mensen hier last van hebben en dat ze soms hele leveringen terug moeten sturen, omdat er een paar druppels uit het pompje komen en dan niks meer. Ook ik ondervind veel problemen met het leveren en met het verkeerde aantal druppels.[lees meer...] Ik zou iedereen willen vragen als jullie juridische stappen ondernemen dan wil ik me heel graag bij jullie voegen

22-10-2018 | Vrouw
Syndroom van Ehlers-Danlos
Ik ben zelf afvocaat en gebruik dit middel ook, en heb ook de ervaring dat er veel minder inzit. Heb ook de doses bijgehouden. Zouden diegene actie willen ondernemen contact met mij willen zoeken op (… prive gegevens verwijderd) Op die manier kunnen wij samen iets ondernemen. Groet

25-08-2020 | Vrouw | 58
Buikpijn
Ik heb vreselijke buikpijn aan de rechterkant gebruik soms 3 x p dag en mijn fles is altijd eerder leeg als dar zou kunnen hoe kan dit en ja het is altijd een gevecht tussen de arts apotheek en mijn man dat ik teveel gebruik

16-05-2019 | Vrouw | 26
fentanyl intranasaal (200ug/do)
Alvleesklierontsteking
3 jaar gebruikt. Werkt goed tegen de pijn en werkt direct na 5 minuten.

05-10-2018 | Man | 45
Artrose
Zelfde ervaring als velen hier. Absoluut geen 40 dosis uit het flesje. Contact gezocht met de fabrikant Takeda. Nu komt de grootste grap....volgens hen zit er juist nog meer in als 40 dosis. Dit is in de fabriek (3 keer raden welke fabriek en door wie) getest. Jaja. Zoveel ervaringen met minder dosis en volgens de fabrikant niets aan de hand en zelfs meer dosis dan aangege[lees meer...]ven. Het is de reinste oplichterij. Je moet ook nog eens 1 spray laten vervliegen voor je het flesje kan gebruiken......al met al kom ik nooit verder dan max 33 tot 34 dosis. De grondstof Fentanyl kost echt geen drol en men maakt er een neusspray van om vervolgens 300 euro te kunnen vragen voor iets wat in de basis nog geen 15 tot 20 euro kost. Boeven zijn het bij Takeda!

28-09-2021 | Vrouw | 44
fentanyl intranasaal (100ug/do)
Heel fijn medicijn. Alleen dat mensen schrijven dat er teweinig sprays in de een flesje zitten klopt niet. Ik schrijf al langer als een jaar het aantal sprays op en er zitten ipv 40 altijd meer erin. Meestal 44 a 45.

09-09-2020 | Man | 47
Chronisch pijnsyndroom
Neusspray werkt zeer goed, enkel moet je opletten met de dikte van de ontlasting. Je heb oplosbare poeders die obstipatie voorkomen

28-05-2019 | Man | 30
fentanyl intranasaal (200ug)
Hallo. Als Belg krijg ik pleisters voorgeschreven wat eigenlijk te licht is. Krijg 75ug maar 125ug helpt het beste, daardoor steeds zoeken naar iemand om extra over te nemen. Instanyl eens kunnen bemachtigen en hier niet op de markt. Ook Actiq is hier niet op de markt, zou deze zeer graag gebruiken bij doorbraakpijn. Als u kan helpen hoor ik het graag.

23-03-2019 | Man | 57
fentanyl intranasaal (50ug/do)
Beste lezers, ik ben gelukkig van de Instanyl neusspray af. Echter ik heb nog wat over. Omdat bekend is dat de hoeveelheid die op de verpakking staat TOTAAL niet klopt zijn er misschien wel mensen die er int in hebben. U kunt contact met mij opnemen (..) vriendelijke groet.

08-11-2018 | Man | 59
Hoofdpijn
Is inderdaad een idee om met meerderen een zaak onder leiding van een jurist iets te beginnen tegen Takeda . Ook veel te weinig dosis in de flesjes. Varieert tussen de 20 en 26 dosis i.p.v. 40. Hoe krijgen we contact met elkaar...??? Mvg. G (Mijnmedicijn.nl: via ons platform is het mogelijk te communiceren - alle vragen en antwoorden zonder privé gegevens zijn online[lees meer...] )

19-10-2018 | Man | 48
fentanyl intranasaal (200ug)
Ook ik heb exact dezelfde ervaringen. Ik gebruik al ruim een jaar instanyl neuspray. Er klopt werkelijk niks van de aantal doses die eruitkomen. Ik ben daarom begonnen met het verzamelen van de lege flesjes en schrijf daar de aantal doses op die eruit kwam. Elk flesje heeft een unieke nummer. Het verzoek aan mijn mede gebruikers die er ook klaar mee zijn om mij hun lege fl[lees meer...]esjes op te sturen met daarop de aantal doses die eruit gekomen zijn. Ik wil graag een zaak gaan beginnen tegen de leverancier maar alleen ben ik niet sterk genoeg helaas. Hopelijk kunnen we met zijn allen wel iets bereiken. Mochten er geïnteresseerden zijn neem dan aub contact met mij op. Groet, N.

13-09-2018 | Man | 59
fentanyl intranasaal (100ug)
Beste Lezers, Ik ben degene die hier kenbaar heeft gemaakt dat in inhoud van de Instanyl neusspray verpakking totaal niet klopt. Bij de fabrikant / importeur, zijnde Takeda, wordt je nog net niet uitgelachen, maar je wordt wel teleurstellend geholpen. Feitelijk wordt je helemaal niet geholpen, maar ze hebben het over hun patienten en sturen je vervolgens met een klui[lees meer...]tje het riet in. Bij alle andere instanties in Nederland wordt je totaal NIET geholpen, ze verschuilen zich allemaal achter onzin verhalen, het is niet hun verantwoordelijkheid, het is dit en het is dat, maar er niemand die de zaak durft aan te pakken. Bij een enkele instantie kreeg ik zelfs de opmerking: Ach mijnheer, waar maakt U zich nou toch druk om, U hoeft het toch niet zelf te betalen. Radar heb ik enkele malen benaderd, je hoort er NIETS van. Na al deze teleurstellingen heb ik besloten de zaak te laten rusten. Immers er luistert niemand naar je en de medicijn maffia heeft weer gewonnen. Ik wens U allen een goede gezondheid en geef niet op !! met vriendelijke groet Paul.

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum