ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

27-12-2017

Aangezichtspijn

Met hevige kaakpijn die ook doorstraalt naar oor en keel kreeg in spoed trodonal voorgeschreven omdat er waarschijnlijk een gezichtzenuw gekneld zat en dat tradonal de pijn zou verlichten maar ik voel daar weinig effect van en er is een zeer trage inwerkingstijd al staat deze pijnstiller beschreven als een redelijk zware. Wel heb ik een heel aantal bijwerkingen. uiteindeli[lees meer...]jk blijkt het probleem met mijn kaak bij het scharnier te zitten en niet bij een zenuw en misschien is dit medicijn gemaakt om op zenuwen in te werken en heeft het daardoor minder effect op mijn pijn.
05-05-2017

Artrose van de wervelkolom

Ik neem dit nu enkele dagen en de eerste dagen vanaf half uur na inname heel duizelig, soort gevoel van bloeddrukval. Obstipatie (sedert inname niet meer naar toilet geweest), minder honger. Slapeloosheid terwijl ik best wel moe ben. Na de derde dag is de duizeligheid enkel nog na inname van de medicatie 's middags en 's avonds. In de voormiddag voel ik me best wel ok. Ik[lees meer...] hoop dat die nevenwerkingen nog verdwijnen, want ben wel tevreden over de pijn die merkelijk minder is.
26-04-2017

Artrose

heb hevige pijnen in onderrug en middenrug en trekt naar nek en schouderbladen, met dafalgan gaat het enkele uren weg, maar dan terug. neem ook zware bloedverdunners en volgens dokter kan niet alles gegeven worden, maar geprobeerd met tradamal odis 50mg en dat werkt even min als dafalgan. Maar dafalgan geeft minder neveneffecten, enkele dagen geprobeerd met tradonal 100mg [lees meer...]retard en ben te duizelig, zwak zicht, zwelling van lippen en zeer droge mond, voel me benauwelijk.
13-04-2017

Artrose

Ik heb reeds pijn van mijn 19de. Tradonal is mij voorgeschreven toen ik 40jr. was. In het begin heeft dat product goed geholpen, de bijwerkingen nam ik erbij omdat ik beter kon functioneren. Mijn bijwerkingen: Zweten, beven, wazig zicht, droge mond (wortelcariës), geheugenstoornis, duizeligheid, onlangs evenwichtsstoornissen (door Tradonal retard) en hartkloppingen. Door h[lees meer...]et regelmatig gebruik ervan ben ik er afhankelijk van geworden. Nu ben ik met alle moeite van de wereld de inname ervan aan het verminderen om er aldus volledig mee te kunnen stoppen. Een goede raad; begin er niet aan als u chronische pijnen heeft. Neem het product niet systematisch in en bouw de inname ervan onmiddellijk af als u het niet meer nodig heeft. Voor mij mag dit product van de markt worden verwijderd.
11-03-2017

Pijn (algemeen)

27-10-2016

Tradonal (tramadol)

Vermindert redelijk snel zenuwpijnen vagina, rug, nek.. en gewrichtspijnen. Ik combineer met tramadol, of contramal bv want dit werkt langzamer. Op deze manier wordt je pijn eerst draaglijker en nadien met de andere medicijnen nog extra vermindering.
20-09-2016

Middenrifsbreuk

Op mijn 21 ste is dystonie vastgesteld, sedert 2006 is de diagnose fibromyalgie vastgesteld en sedert een 3tal jaar heb ik hartklachten ook. Mijn dagelijkse medicatie hiervoor is paracetamol teva van 1g, escitalopram eg 10mg 2 stuks, nebivolol eg 5mg, magnesium en ijzer, Tradonal Odys 50 Mg, deze neem ik 's morgens. Overdag bij erge pijn nog 1 A2 Tradonal. In de vooravond [lees meer...]redomex 10 Mg 2 stuks en een paracetamol. Net voor het slapen gaan nog een Tradonal. Na dit alles te hebben ingenomen is de pijn soms nog niet te harden, ik kan dan ook al drie jaar niet meer werken en sta ondertussen al twee jaar op invaliditeit. Met mijn rug sukkel ik al van mijn 19 jaar en beteren doet het zeker niet, mijn been sleept mee, ik kan soms niet rechtop lopen enz. Nu komt er nog bij dat ik klierkoorts heb. Een mens vraagt zich soms af waarom al die medicatie. Wel ik ben er eens drie weken mee gestopt zo beu was het mij. Resultaat helemaal niks meer kunnen, dus geeft alles ondanks de heel erge pijn toch zijn nut. Het is zeer moeilijk en het onbegrip die je soms hebt is niet leuk, maar ik probeer te genieten van de mooie dingen, een kopje koffie in de zon, mijn kindjes die spelen, zo de kleine dingen die vroeger niet belangrijk leken daar geniet ik van met volle teugen en pijn of niet het brengt een lach op je gezicht, positief blijven en genieten dat houd mij recht
29-12-2015

Artrose van de wervelkolom

Ik kreeg het middel voorgeschreven voor een geblokkeerde rug en lage rugpijn tgv artrose, uitstralend naar de linker heup
Pagina 1 van 2

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (435) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!