ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3

14-06-2018

Spierpijn

Na weken van hevige spierpijn (rug, schouders, nek en armen) en 6 ontstekingsremmers (nurofen 400) per dag te nemen zonder resultaat, kreeg ik deze voorgeschreven. Ik neem ze afwisselend met nurofen 400 en in combinatie met diazepam (volgens doktersadvies, niet op eigen houtje). De Tradonal werkt duidelijk veel beter. Ik word er wel erg moe van, soms wat duizelig en licht [lees meer...]in mijn hoofd en wel constant licht misselijk. Niet in die mate dat ik niet kan eten of moet overgeven maar toch onaangenaam. De pijn is echter veel beter en dat maakt veel goed.
17-05-2018

Tradonal (tramadol)

Gebruik als ontstekingsremmer en pijnstiller bij ischias. Ben na twee dagen gestopt wegens erge bijwerkingen.
12-05-2018

Kiespijn

13-03-2018

Aangezichtspijn

goede ervaring
20-02-2018

Chronisch pijnsyndroom

Na jaren van aanhoudende rugpijn, gestart met Tradonal. Het eerste jaar werkte dit geweldig, 1 pilletje was genoeg om de hele dag door te komen. Na dat jaar steeds meer moeten innemen, tot op vandaag waar het middel amper nog werkt. Voor tijdelijke pijnen is dit perfect, voor een korte periode bij chronische pijn ook maar niet voor langdurig gebruik. Een gevoel van verslav[lees meer...]ing heb ik niet, tenzij ik nu pijn heb puur omdat ik het middel nog weinig neem.
27-12-2017

Aangezichtspijn

Met hevige kaakpijn die ook doorstraalt naar oor en keel kreeg in spoed trodonal voorgeschreven omdat er waarschijnlijk een gezichtzenuw gekneld zat en dat tradonal de pijn zou verlichten maar ik voel daar weinig effect van en er is een zeer trage inwerkingstijd al staat deze pijnstiller beschreven als een redelijk zware. Wel heb ik een heel aantal bijwerkingen. uiteindeli[lees meer...]jk blijkt het probleem met mijn kaak bij het scharnier te zitten en niet bij een zenuw en misschien is dit medicijn gemaakt om op zenuwen in te werken en heeft het daardoor minder effect op mijn pijn.
05-05-2017

Artrose van de wervelkolom

Ik neem dit nu enkele dagen en de eerste dagen vanaf half uur na inname heel duizelig, soort gevoel van bloeddrukval. Obstipatie (sedert inname niet meer naar toilet geweest), minder honger. Slapeloosheid terwijl ik best wel moe ben. Na de derde dag is de duizeligheid enkel nog na inname van de medicatie 's middags en 's avonds. In de voormiddag voel ik me best wel ok. Ik[lees meer...] hoop dat die nevenwerkingen nog verdwijnen, want ben wel tevreden over de pijn die merkelijk minder is.
26-04-2017

Artrose

heb hevige pijnen in onderrug en middenrug en trekt naar nek en schouderbladen, met dafalgan gaat het enkele uren weg, maar dan terug. neem ook zware bloedverdunners en volgens dokter kan niet alles gegeven worden, maar geprobeerd met tradamal odis 50mg en dat werkt even min als dafalgan. Maar dafalgan geeft minder neveneffecten, enkele dagen geprobeerd met tradonal 100mg [lees meer...]retard en ben te duizelig, zwak zicht, zwelling van lippen en zeer droge mond, voel me benauwelijk.
Pagina 1 van 3

Mirena (2050) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (450) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!