Ervaringen met Aleve feminax

naproxen

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

03-06-2016 | Vrouw | 18
Menstruatiepijn
Ik neem het altijd in op de dag dat mijn menstruatie begint. Ik heb dan altijd hevige krampen maar met aleve feminax heb ik nergens last meer van. Voor mij is 1 tablet meestal al voldoende, maar soms werkt het niet en heb ik er toch 2 nodig. Dit is echt het wondermiddel voor menstruatiepijn!

31-03-2016 | Vrouw | 16
naproxen (250mg)
Menstruatiepijn
Ik heb dit middel een paar keer ingenomen tijdens mijn menstruatie, dit was zonder enige bijwerkingen en niet maandelijks (wanneer het mij uit kwam). Het werkte heel erg goed. Maar na een tijdje toen ik besloot het zelf te kopen en ik het innam, kreeg ik flinke maagklachten... Ik heb mijn tweede tablet niet eens ingenomen. De klachten hebben weken geduurd en heb mijn tenta[lees meer...]mens zelfs gemist. Uiteindelijk ben ik naar de dokter gegaan en het blijkt dat in een ontsteking/ een zweer in mijn maag had. Na medicatie is het weg. Er zitten dus zeker bijwerkingen aan.

13-02-2016 | Vrouw | 43
Menstruatiepijn
Deze tabletten helpen aardig goed tegen menstruatiekrampen. Als ik menstruatiekrampen krijg, neem ik twee tabletten en als het nodig is na 8 uur nog 1 tablet en soms na 8 uur weer 1. Het vreemde is dat ik niet onder de zonnebank kan als ik aleve feminax slik. Al na 1 minuutje onder de zonnebank krijg ik enorme jeuk over mijn hele lichaam.

01-11-2015 | Vrouw | 18
Menstruatiepijn
Ik vind het erg fijn. Ik gebruik het nu een jaar. En mijn buikpijn is draaglijk geworden. En ik verlies ook minder bloed, waardoor ik niet steeds naar het toilet loop. Ik neem de eerste dag 2 tabletten in. En de rest van de menstruatie 1 tablet.

31-10-2015 | Vrouw | 32
Menstruatiepijn
Jarenlang heb ik aleve feninax gebruikt vanwege menstruatiepijn, maar de laatste 4 maanden merkte ik een verschil en gebruikte ik meer dan de jaren ervoor. Van 1 ben ik naar 4 aleve feminax gegaan en vond dat het tijd werd voor wat anders. Ik gebruik nu de naproxen (aleve) van het etos huismerk en ik merk een groot verschil, behalve in mijn portemonnee, heb ik ook geestel[lees meer...]ijk en lichamelijk veel minder klachten dan voorheen met de aleve feminax. Ik denk dat door langdurig gebruik van de feminax het minder goed werkt, waardoor ik er meer van moest innemen. Ook zit ik beter geestelijk in mijn vel nu ik er mee gestopt ben en heb ik minder last van bijkomende pms klachten.

15-09-2015 | Vrouw | 46
Premenstrueel syndroom (PMS)
Ik neem 1 dag voor menstruatie t/m de 4de dag 's ochtends 1 Aleve feminax. Alle problemen die ik ooit had (hoofdpijn, buikpijn, huilen, agressie, woede) zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb nergens meer last van! Had ik jaren eerder moeten hebben..

04-06-2015 | Vrouw | 18
Onregelmatige menstruatiecyclus
1x in de 2 maanden is mijn menstruatie hevig en dan helpen deze pillen fijn tegen de buikkrampen en misselijkheid. Ik slik er 2 per dag op de hevigste dagen en dat bevalt heel goed.

17-11-2013 | Vrouw | 25
Menstruatiepijn
Pijn te hevig, normaal beetje te temmen door 2x maximale dosering ibuprofen te overtreffen mocht het een beetje helpen. met dit middel bleef het ergens in het midden hangen, niet pijn bestrijdend en je kan nog steeds niets, maar je kan je eten binnen houden.

06-04-2013 | Vrouw | 33
Menstruatiepijn
Jaren tevreden gebruiker van Aleve Feminax tegen (heftige) menstruatiepijn. Echter nu sinds enkele maanden last van maagpijn na inname. Dus moet nu iets eten tijdens inname, wat 's nachts niet zo prettig is. Maar op nuchtere maag is het niet meer te doen door enorme maagpijn. Verder is het zeer effectief, binnen 30 tot 45 minuten zijn de menstruatiekrampen dragelijk of zel[lees meer...]fs helemaal weg. Het is dus afwegen tussen de bijwerking en de werking.

27-03-2012 | Vrouw | 30
naproxen
Het is voor mij al weer een hele tijd geleden dat ik dit middel gebruikt hebt. Ik heb hele heftige menstruatiepijnen gehad. (Nu momenteel niet want ik slik de pil zonder stopweken.) Ik herinner me nog wel heel goed dat het hielp tegen de menstruatiepijnen, maar niet volledig. soms had ik twee pillen nodig voor een goede verlichting van mijn klachten. (niet meer dan twee[lees meer...] nemen. Pas na 8 uur na de eerste twee mag je er weer eentje innemen dan) Ik kreeg wel meer last van mijn maag. Geen aanrader als je maagklachten hebt.