naproxen

30-07-2020 | Vrouw | 20
Menstruatiepijn
Ik gebruik Aleve Fenimax al 2 jaar en echt, ik kan niet meer zonder! Zodra ik merk dat de pijn zwaarder is en ik er echt hinder van ondervind dan neem ik 2 aleve feminax. Ze werken bij mij binnen 20 minuten al, en de pijn gaat eigenlijk altijd weg. Na 8 uur merk ik dat ze uitgewerkt zijn, dan komt de pijn er weer door heen. Dan pak ik 1 tablet en ben er zo weer van af! Be[lees meer...]n er echt super blij mee dat dit medicijn bestaat. Ik heb zelf geen last van bijwerkingen. Echt ontzettend tevreden! Dikke aanrader!

17-07-2020 | Vrouw | 30
Menstruatiepijn
Ik gebruik er twee stuks bij beginnende menstruatiepijn. De ervaring leerde dat het soms heel snel kan oplopen tot aan flauwvallen toe. Dit middel werkt snel en neemt de ergste klachten weg, ben er heel tevreden over! Wel blijft het opletten om deze medicijnen niet op een geheel lege maag te nemen omdat dit nogal schadelijk kan zijn.

24-06-2020 | Vrouw | 27
Menstruatiepijn
Eerste dag van menstruatie altijd hevige pijn. Eén Aleve Feminax en de pijn is verdwenen. Top!

22-06-2020 | Vrouw | 44
Menstruatiepijn
Vreselijke buikkrampen en rugpijn. Ik vloog bijna letterlijk tegen de muren op van de kramp op de eerste dag/eerste twee dagen van de menstruatie. Kon niks meer. Dankzij Alive Feminax ben ik er echt van af. Zodra ik ook maar iets begin te voelen, neem ik meteen twee en dan heel soms 12 uur later nog een halve of 1. Niets geen last meer! Van ondraagelijke pijn naar nie[lees meer...]ts geen last meer!

11-10-2019 | Vrouw | 35
Menstruatiepijn
Heb zeer hevige menstruatiekrampen. Dit is het enige middel dat mij verlichting biedt. Zeer tevreden!

24-12-2017 | Vrouw | 26
Menstruatiepijn
Ik heb sinds een halfjaar een koperspiraal en hierdoor zijn mijn menstruatie krampen erger geworden. De 1e 2 dagen heb ik veel kramp, rugpijn en buikpijn. Ik neem 2 tabletten en na een halfuur zijn alle klachten voor 90% verdwenen! Na 8 uur werken ze wel uit en dan neem ik er nog 1 of 2 en daarna verdwijnen de klachten weer! Ik heb het tegenwoordig altijd in mijn tas zitte[lees meer...]n. Het enige nadeel : Het is best prijzig, bijna 4 euro voor 12 tabletten! Alsof je ervoor kiest om ongesteld te zijn, afzetters! Maar goed het werkt en daar ben ik heel blij mee ! :D

30-08-2017 | Vrouw | 20
naproxen (250mg)
Menstruatiepijn
Ik ben 20 jaar en gebruik dit medicijn bij iedere menstruatie. Dit zorgt ervoor dat de krampen buikpijn en rugpijn stoppen en vooral ( heel wenselijk ) het bloeden stopt. Ik raad dit zeker aan. Kan niet meer zonder

10-01-2017 | Vrouw | 15
Menstruatiepijn
ik gebruik aleve feminax al denk ik 2 jaar en de laatste paar keer merk ik dat het veel minder goed begint te werken. omdat ik ook altijd veel last heb van misselijkheid (dit komt niet door de tabletten) is normaal functioneren veel moeilijker geworden, en lig ik dus echt ziek in bed met mijn menstruatie. ik zou graag een ander medicijn willen proberen.

02-10-2016 | Vrouw | 23
Menstruatiepijn
Ik gebruik al een aantal jaren aleve feminax en ben tevreden. Ik heb geen bijwerkingen. Ik word in de ochtend ongesteld en dan beginnen ook de krampen ik begin dan met 2 tabletten en die werken binnen een uur. Krijg ik na 7-8 uur weer last neem ik nog een tablet. Ik heb het alleen nodig op mijn eerste dag dan is de pijn het hevigst. Ik ben zeer tevreden.

01-09-2016 | Vrouw | 21
Menstruatiepijn
Ik neem het elke maand in, eerste twee dagen twee tabletten in een keer en als ik in avond weer last heb nog een. Het werkt perfect! Ik heb de eerste drie dagen vreselijke krampen maar die zijn helemaal weg! Het enige nadeel is dat ik last van bijwerkingen heb waaronder hartkloppingen. Maar daar heb ik het wel voor over.

03-06-2016 | Vrouw | 18
naproxen (220mg)
Menstruatiepijn
Ik neem het altijd in op de dag dat mijn menstruatie begint. Ik heb dan altijd hevige krampen maar met aleve feminax heb ik nergens last meer van. Voor mij is 1 tablet meestal al voldoende, maar soms werkt het niet en heb ik er toch 2 nodig. Dit is echt het wondermiddel voor menstruatiepijn!

31-03-2016 | Vrouw | 16
naproxen (250mg)
Menstruatiepijn
Ik heb dit middel een paar keer ingenomen tijdens mijn menstruatie, dit was zonder enige bijwerkingen en niet maandelijks (wanneer het mij uit kwam). Het werkte heel erg goed. Maar na een tijdje toen ik besloot het zelf te kopen en ik het innam, kreeg ik flinke maagklachten... Ik heb mijn tweede tablet niet eens ingenomen. De klachten hebben weken geduurd en heb mijn tenta[lees meer...]mens zelfs gemist. Uiteindelijk ben ik naar de dokter gegaan en het blijkt dat in een ontsteking/ een zweer in mijn maag had. Na medicatie is het weg. Er zitten dus zeker bijwerkingen aan.

13-02-2016 | Vrouw | 43
Menstruatiepijn
Deze tabletten helpen aardig goed tegen menstruatiekrampen. Als ik menstruatiekrampen krijg, neem ik twee tabletten en als het nodig is na 8 uur nog 1 tablet en soms na 8 uur weer 1. Het vreemde is dat ik niet onder de zonnebank kan als ik aleve feminax slik. Al na 1 minuutje onder de zonnebank krijg ik enorme jeuk over mijn hele lichaam.

01-11-2015 | Vrouw | 18
Menstruatiepijn
Ik vind het erg fijn. Ik gebruik het nu een jaar. En mijn buikpijn is draaglijk geworden. En ik verlies ook minder bloed, waardoor ik niet steeds naar het toilet loop. Ik neem de eerste dag 2 tabletten in. En de rest van de menstruatie 1 tablet.

31-10-2015 | Vrouw | 32
Menstruatiepijn
Jarenlang heb ik aleve feninax gebruikt vanwege menstruatiepijn, maar de laatste 4 maanden merkte ik een verschil en gebruikte ik meer dan de jaren ervoor. Van 1 ben ik naar 4 aleve feminax gegaan en vond dat het tijd werd voor wat anders. Ik gebruik nu de naproxen (aleve) van het etos huismerk en ik merk een groot verschil, behalve in mijn portemonnee, heb ik ook geestel[lees meer...]ijk en lichamelijk veel minder klachten dan voorheen met de aleve feminax. Ik denk dat door langdurig gebruik van de feminax het minder goed werkt, waardoor ik er meer van moest innemen. Ook zit ik beter geestelijk in mijn vel nu ik er mee gestopt ben en heb ik minder last van bijkomende pms klachten.

15-09-2015 | Vrouw | 46
naproxen (220mg)
Premenstrueel syndroom (PMS)
Ik neem 1 dag voor menstruatie t/m de 4de dag 's ochtends 1 Aleve feminax. Alle problemen die ik ooit had (hoofdpijn, buikpijn, huilen, agressie, woede) zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb nergens meer last van! Had ik jaren eerder moeten hebben..

Thyrax Duotab (851) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (547) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (500) - Antibiotica - penicillines breedspectrum