lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

10-01-2017

Menstruatiepijn

ik gebruik aleve feminax al denk ik 2 jaar en de laatste paar keer merk ik dat het veel minder goed begint te werken. omdat ik ook altijd veel last heb van misselijkheid (dit komt niet door de tabletten) is normaal functioneren veel moeilijker geworden, en lig ik dus echt ziek in bed met mijn menstruatie. ik zou graag een ander medicijn willen proberen.
02-10-2016

Menstruatiepijn

Ik gebruik al een aantal jaren aleve feminax en ben tevreden. Ik heb geen bijwerkingen. Ik word in de ochtend ongesteld en dan beginnen ook de krampen ik begin dan met 2 tabletten en die werken binnen een uur. Krijg ik na 7-8 uur weer last neem ik nog een tablet. Ik heb het alleen nodig op mijn eerste dag dan is de pijn het hevigst. Ik ben zeer tevreden.
01-09-2016

Menstruatiepijn

Ik neem het elke maand in, eerste twee dagen twee tabletten in een keer en als ik in avond weer last heb nog een. Het werkt perfect! Ik heb de eerste drie dagen vreselijke krampen maar die zijn helemaal weg! Het enige nadeel is dat ik last van bijwerkingen heb waaronder hartkloppingen. Maar daar heb ik het wel voor over.
03-06-2016

Menstruatiepijn

Ik neem het altijd in op de dag dat mijn menstruatie begint. Ik heb dan altijd hevige krampen maar met aleve feminax heb ik nergens last meer van. Voor mij is 1 tablet meestal al voldoende, maar soms werkt het niet en heb ik er toch 2 nodig. Dit is echt het wondermiddel voor menstruatiepijn!
31-03-2016

Menstruatiepijn

Ik heb dit middel een paar keer ingenomen tijdens mijn menstruatie, dit was zonder enige bijwerkingen en niet maandelijks (wanneer het mij uit kwam). Het werkte heel erg goed. Maar na een tijdje toen ik besloot het zelf te kopen en ik het innam, kreeg ik flinke maagklachten... Ik heb mijn tweede tablet niet eens ingenomen. De klachten hebben weken geduurd en heb mijn tenta[lees meer...]mens zelfs gemist. Uiteindelijk ben ik naar de dokter gegaan en het blijkt dat in een ontsteking/ een zweer in mijn maag had. Na medicatie is het weg. Er zitten dus zeker bijwerkingen aan.
13-02-2016

Menstruatiepijn

Deze tabletten helpen aardig goed tegen menstruatiekrampen. Als ik menstruatiekrampen krijg, neem ik twee tabletten en als het nodig is na 8 uur nog 1 tablet en soms na 8 uur weer 1. Het vreemde is dat ik niet onder de zonnebank kan als ik aleve feminax slik. Al na 1 minuutje onder de zonnebank krijg ik enorme jeuk over mijn hele lichaam.
01-11-2015

Menstruatiepijn

Ik vind het erg fijn. Ik gebruik het nu een jaar. En mijn buikpijn is draaglijk geworden. En ik verlies ook minder bloed, waardoor ik niet steeds naar het toilet loop. Ik neem de eerste dag 2 tabletten in. En de rest van de menstruatie 1 tablet.
31-10-2015

Menstruatiepijn

Jarenlang heb ik aleve feninax gebruikt vanwege menstruatiepijn, maar de laatste 4 maanden merkte ik een verschil en gebruikte ik meer dan de jaren ervoor. Van 1 ben ik naar 4 aleve feminax gegaan en vond dat het tijd werd voor wat anders. Ik gebruik nu de naproxen (aleve) van het etos huismerk en ik merk een groot verschil, behalve in mijn portemonnee, heb ik ook geestel[lees meer...]ijk en lichamelijk veel minder klachten dan voorheen met de aleve feminax. Ik denk dat door langdurig gebruik van de feminax het minder goed werkt, waardoor ik er meer van moest innemen. Ook zit ik beter geestelijk in mijn vel nu ik er mee gestopt ben en heb ik minder last van bijkomende pms klachten.
Pagina 1 van 2

Mirena (1939) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (399) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!