Ervaringen met Indometacine

Bij  MigraineX

Gewrichtspijn (2 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

17-02-2012 | Vrouw | 44
indometacine
Gebruik het nu 4 maand voor de migraine en het bevalt me super ! Migraine is met 90% afgenomen ! Heeeerlijk.

21-11-2016 | Vrouw | 48
indometacine (50mg)
Ik heb al 40 jaar migraine en de laatste jaren is daar ook spierspanningshoofdpijn bijgekomen. Ik heb alle soorten profylaxe geprobeerd en alle weer gestopt vanwege de vele bijwerkingen. Gelukkig heb ik de imigran injecties die goed helpen. 4 jaar geleden moest ik afkicken van alle medicijnen omdat ik te veel triptanen gebruikte. Omdat ik vaak wakker word met hoofdpijn kre[lees meer...]eg ik de tip om 's avonds voor het slapen gaan indomethacine in te nemen. En inderdaad: het helpt. Maar nu mag ik van mijn huisarts dit niet dagelijks gaan gebruiken, want daar is het niet voor zegt hij. Overigens werkt het bij mij niet als pijnstilling als ik al hoofdpijn heb.

18-02-2015 | Vrouw | 53
indometacine
Sinds paar jaar last van inspanningsmigraine , ik ben heel erg blij met het zoeken van neuroloog naar dit medicijn dat dit als een soort bijwerking lijkt te hebben. Een half uur voor zwaarder sporten 1 capsule innemen ( race fiets bij erg warm weer en spinnen).

08-07-2018 | Vrouw | 58
indometacine (50mg)
Kreeg zo'n 30 jaar geleden dit middel voorgeschreven bij hevige rugpijn. Had ook al sinds mijn jeugd last van hevige migraine waartegen niets hielp. Ontdekte bij toeval dat de indometacine tegen mijn migraine hielp! Helaas wilde mijn volgende huisarts het middel niet voorschrijven tegen migraine. Vond het rotzooi en was volgens hem geen anti migraine middel. Heb telkens he[lees meer...]mel en aarde moeten bewegen om aan een recept te komen. Soms zelfs illegaal via internet. En nog steeds! Heel jammer, want als ik geen indometacine heb verga ik van de pijn tijdens een migraine aanval. Ik voel me soms een junk met mijn gebedel en illegaal gedoe. Maar het is het enige wat helpt...!!!

05-09-2013 | Vrouw | 63
indometacine (25mg)
Jaren aan liggen modderen, pijn in de gewrichten, migraine aanvallen van 's morgens tot 's avonds overgeven, dat werd steeds erger. Na verschillende keren bij de h.a. geweest te zijn, kreeg ik med. aangereikt. Heb 4 verschillende medicaties geprobeerd, hielpen allen niet, totdat ik imigran injecties kreeg. Injecteerde zelf dat was mijn wondermiddel. Het hielp geweldig, [lees meer...]maar ik moest steeds vaker spuiten. Na een jaar of 8 wilde ik toch wel van die injecties af, mijn h.a. verwees mij naar de neuroloog. 6 verschillende medicijnen geprobeerd, hielpen allen niet. Ik ben terug gegaan naar mijn h.a., heb een second opinion gevraagd in een ander ziekenhuis. Deze neuroloog schreef mij indometacine 25 mg. voor. Ik ben niet helemaal van mijn migraine, af maar 75% is het verbeterd, af en toe neem ik een tablet extra voor mijn gewrichtspijn, wil niet elke dag 3 nemen i.v.m. haaruitval. Ik heb mijn gewone leven weer terug, super!!!!!!!!