ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 1

20-07-2018

Psychische klachten

ik hoor stemmen en dat doe ik nog steeds ook ben ik 30 kilo aangekomen en krijg ik stijve spieren ook raak je der beetje depressief van wisselvallig
21-11-2017

Psychose

Je lichaam moet aan dit medicijn wennen, het begin is heel vervelend na enkele jaren gaat het steeds beter. Het is effectief want het bepaald je geest bij de werkelijkheid. Angsten kunnen optreden, daar moet je dan mee leren omgaan en die overwinnen. 1 keer per week een tablet is niet vaak, met de bijwerkingen ben je wel 2 dagen bezig. na 6 uur na inname wordt je moe en na[lees meer...] 24 uur na inname treden waarneming-storingen op, te verhelpen met akineton. Dit middel neem je dan op de dag na inname. Het helpt niet tegen stemmen maar kan je wel in balans brengen, je eigen levensstijl doet er ook veel toe.
19-05-2017

Bipolaire stoornis

Na vermeende gesprekken en ervaringen in de astrale wereld te hebben beleefd en hier te horen gekregen dat ik psychotisch blijk te zijn, heb ik acemap gekregen om rustiger mijn weg te vervolgen in het leven. Ik wordt er in de eerste paar dagen afgevlakt van en ik slaap zeer veel door de hoge dosering. Dan na twee dagen ben ik weer "bij" en dan krijg ik mijn tweede doserin[lees meer...]g om weer apathisch te worden. Het geeft rust en je gedachten heb je niet zoveel meer...zeg maar dat je karakter er van veranderd...van een druk naar rustig persoon. Wel meer eetlust. Ik heb om een lagere dosering gevraagd en dat geeft minder bijwerkingen, zeggen ze. Ik hoop hiermee toch weer mijn 'gewone leven' op te kunnen pakken als huisvrouw/ moeder.
16-04-2016

Psychische klachten

Ik neem de helft van deze antipsychotica waardoor ik 10mg elke week inneem. Kort na inname heb ik 5 dagen vermoeidheidsklachten. Deze stof die uitgevonden is door Paul Janssen in 1968 toen hij werkte voor het bedrijf Johnson & Johnson maakt mensen moe, maar het helpt mij helemaal niet.
07-01-2015

Psychische klachten

Zelf heb ik geen psychose, maar wordt dit mij toch toegediend. Ook willen ze mij Hadol geven, in prikvorm, maar ik weiger nog enig prik in mijn lichaam. Het enige dat ik nu nog toegediend krijg, is deze pil die ik als laatste gister dinsdag 6 januari 2015 heb genomen, maar de bijwerkingen zijn zodanig, dat het donker wordt om mij heen en overmatige spiertrekkingen en overm[lees meer...]atige gedwongen moeheid. Ik voel mij zeer ernstig ziek en zeer naar, alsof ik geen kant op kan en voel mij hulpeloos en schreeuw het uit, alsof het leven mij echt nu te zwaar wordt en ik een spontane psychose krijg! Ik wordt er gek van!
Pagina 1 van 1

Mirena (2056) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (459) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (449) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!