Dogmatil

sulpiride

Psychose (4 meningen)
Duizeligheid (2 meningen)
Schizofrenie (1 mening)
Ziekte van Menière (1 mening)

Seroquel (517 meningen)
Abilify (227 meningen)
Zyprexa (177 meningen)
Risperdal (155 meningen)
Quetiapine (149 meningen)

25-09-2016

Dogmatil (sulpiride)

het middel helpt heel erg goed tegen mijn angstklachten, samen met de venlafaxine die ik al had. Ik maak me minder druk om dingen, ben een stuk stabieler. In het begin had ik last van buikpijn, lijkend op maandelijkse buikpijn. Dat was na ongeveer een maand over. Nu ik het middel wat langer gebruik beginnen mijn spieren stijver te worden. Ik loop soms als een oud wijf. D[lees meer...]at is best wel lastig en soms pijnlijk. Ik ben ook 5 kg aangekomen sinds ik dit middel gebruik. Dit is een lastige combinatie want bewegen om weer af te vallen wordt nu wat moeilijker.
22-12-2015

Dogmatil (sulpiride)

Vroeger nam ik sulpiride, voorheen werd ik suf, kwam ik bij en werd ik impotent. Nu meer als 4 jaar later wegens ernstige angst- en eetklachten weer moeten starten, de onrust deed mijn maag volledig verkrampen en sulpiride vermindert onrust en verminderd maagklachten. Dit doet het uitstekend voorlopig, ben nu 1.5 bezig. Bijwerkingen tot nu toe zijn sommige dagen enorm suf,[lees meer...] hopelijk deze keer van voorbijgaande aard. Tot nu nog geen impotentie gemerkt, de eetlust lijkt deze keer ook binnen de perken, maar dat kan omdat ik nu op het moment ook eetangst heb en onder begeleiding van ene diëtist sta, nu enkele kilo's mogen er nu wel bij op dit ondergewicht.
20-06-2012

Dogmatil (sulpiride)

ik gebruik al jaren sulpiride en altijd zeer tevreden van. dit is echt een redmiddel geweest en het heeft altijd goed gewerkt, zonder bijwerkingen. momenteel heb ik een paniek aanval gekregen waarvoor ik intussen een heleboel andere zaken neem, en ik weet niet of die sulpiride nog werkt... want ik krijg geen hap binnen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum