Priadel

Risperdal (155 meningen)
Quetiapine (146 meningen)

05-05-2019

Priadel (lithium)

Het is een middel dat wel goed werkt. De bijwerkingen vind ik niet fijn. Met name de vermoeidheid en dat ik 10 kg ben aangekomen. Ik ben net begonnen met lamotrigine. Dit heeft minder bijwerkingen. Ik hoop dat de kilo's eraf gaan.
19-01-2019

Priadel (lithium)

Vanaf augustus 2018 gebruik ik priadel. Venlafaxine had geen effect meer. Ik blijf stabiel sinds ik priadel gebruik. Ben nu de venlafaxine aan het afbouwen. De priadel neem ik de ochtend en de avond. Dit ivm misselijkheid.
28-10-2018

Priadel (lithium)

Ik ben erg tevreden over priadel. Het heeft mij snel uit mijn depressie gehaald. Venlafaxine hielp niet meer. Geen bijwerkingen gehad. Ik gebruik 1000 mg per dag.
10-05-2018

Priadel (lithium)

Ik heb sinds 30 jaar last van recidiverende depressies en nu (2018) pas tref ik een specialist die op het idee komt om mij priadel voor te schrijven. Al na 2 weken was mijn somberheid over, kwam mijn gevoel voor humor terug en was mijn algehele gevoel van welbevinden verbeterd.
10-11-2014

Priadel (lithium)

ik gebruik Priadel al bijna 25 jaar. Het heeft mij goed geholpen. Ik wilde het niet levenslang gebruiken en ben er in totaal 3 keer mee gestopt. Na het stoppen ging het 'n half jaar goed en dan werd ik weer steeds depressiever en begon ik weer met de Priadel. Nu ben ik al jaren overtuigd van zijn goede werking voor mij. Dit hele jaar gaat het minder goed. Er is ook vana[lees meer...]lles gebeurd, maar dat is achter de rug en nog steeds schiet ik héél snel in de stress en alles kost veel moeite. Van de huisarts heb ik nu een verwijzing naar de GGZ. Ik wil de Priadel zeker niet kwijt, maar een informatief gesprek om te kijken wat er mogelijk is en of bepaalde stofjes in de hersenen wel in balans zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
03-10-2012

Veel aangekomen. Trillende handen