Ervaringen met Euthyrox

levothyroxine

Bij  SchildklierX

Ziekte van Hashimoto (37 meningen)
Schildklier verwijderd (28 meningen)
Snel werkende schildklier (18 meningen)
Ziekte van Graves (8 meningen)

03-02-2021 | Vrouw | 68
levothyroxine (25)
Trage schildklier
Al wat jaren Euythyrox 25 microgram gebruikt, heb ook last van spierpijn en hoofdpijn. Dacht dat dit door statines kwam die ik gebruikte Rosuvastatine Aurobindo 10 mg. Nu gebruik ik sinds 1 maand deze statine niet meer! Men heeft mij geadviseerd om Rode gist rijsttabletten pillen te kopen. Maar nu ik een verhaal lees van iemand die hoofdpijn en spierpijn kreeg vraag ik[lees meer...] mij af of dit aan de Euthyrox komt! Ga de diabetische verpleegkundige bellen om te vragen wat te doen.

30-11-2020 | Vrouw | 68
levothyroxine (137ug)
Hypothyreoïdie
Ik slik al 13 jaar Euthyrox en dat ging goed. Nu al 8 maanden enorm veel klachten Ik ben zo moe dat ik zoveel mogelijk apatisch op de bank zit en gewoon zittend in slaap val. Heel kouwelijk. Heel veel spier- en gewrichtspijnen. Na vier maanden fysio nog steeds niet op te lossen of verbetering. Regelmatig duizelig en/of misselijk. Gewichtstoename. Dit allemaal terwijl mijn[lees meer...] waardes goed zijn. Ik wist niet dat de samenstelling van Euthyrox was gewijzigd en kwam daar bij toeval achter. Ik lees dat veel mensen dit soort klachten hebben gekregen dus ik denk dat het echt door de Euthyrox komt maar vind het zo moeilijk om op een ander merk over te gaan want zie ook op tegen het weer opnieuw ingesteld raken. Ik denk dat ik allereerst de Euthyrox maar een paar dagen niet in ga nemen om te kijken of ik mij beter ga voelen. pfffffffff

30-11-2021 | Vrouw | 70
levothyroxine (75ug)
Hypothyreoïdie
Sinds het gebruik van de nieuwe euthyrox last van spierpijn en brandend gevoel in maag. Durf hier niet te lang mee door te lopen ook minder fit.

29-11-2021 | Vrouw | 71
levothyroxine (50ug)
Trage schildklier
Mijn schildklier raakte ontstoken door een keelontsteking. Daarna werkte deze niet mee goed. Ik kreeg euthyrox 50mg.

27-01-2023 | Vrouw | 74
levothyroxine (100ug)
Trage schildklier
Ik heb ook erge maagklachten sinds september. Arts heeft deze link niet gelegd en ik ook niet.

24-03-2022 | Vrouw | 74
levothyroxine (25ug)
Trage schildklier
veek koude hebben alsook hier en daar pijn ene dag hier andere dag daar alsmaar verschillend ook als ik moet plassen voel ik het niet alleen door buikpijn dan weet ik het maar

06-03-2022 | Vrouw | 74
levothyroxine (25mg)
Trage schildklier
neem nu 16 dagen dit medicijn na 1 week moeheid mijn lichaam doet op verschillende plaatsen pijn het lijkt wel vuur in mijn lijf moet ik stoppen ? voor dat ik dit medicijn nam leken men armen en men nek zwaar moe kon zelfs mijn breinaalden niet opnemen van moeitte

10-04-2021 | Man | 84
levothyroxine (125ug)
Trage schildklier
Haaruitval is wel - bijna - weg na de gewenning.