Ervaringen met Levothyroxine tabletten

levothyroxine

Bij  SchildklierX

Schildklier verwijderd (19 meningen)
Ziekte van Hashimoto (17 meningen)
Snel werkende schildklier (9 meningen)
Ziekte van Graves (6 meningen)
Auto-immuunziekte (0 meningen)

04-09-2022 | Man | 63
levothyroxine (50ug)
Trage schildklier
Heb dit middel voor te traag werkend schildklier waarbij de bloedwaarden twijfelachtig zijn doch de symptonen aanwezig. Gebruik het nu 3 maand,hoofdpijn is afgenomen,spierpijnen weg,stemming beter (kan beter) Slaap goed doch vroeg wakker! Helpt niet om mijn overgewicht in toom te krijgen! Ik twijfel om het zo te laten of te verhogen,wetende dat het ook tegen je [lees meer...]kan werken. Mijn mening over dit middel is niet negatief!!

09-07-2022 | Man | 63
levothyroxine (5ug/ml)
Trage schildklier
Bemerkte hinder in mijn leven,teveel hoofdpijn,gewichts toename spierpijn ,droge onderbenen en armen,moeheid,vroeg wakker en niet meer kunnen slapen, na bloed onderzoek was het twijfelen de eerste keer bij volgende bloedonderzoek was het naar tevredenheid huisarts,maar ik beleefde mijn hinder,na overleg toch maar begonnen, ben nu 5 week verder symptonen veranderen langza[lees meer...]am nu, hoofdpijn neemt behoorlijk af,normaal was elke dag. Gebruik levothyrox 2x25mg. Ik besef dat ik nog in probeer fase zit en nog geen nevenwerking bemerk, maar wilde dit aan jullie mededelen. Als er iemand is met soortgelijke verhaal en bijwerkingen ben ik benieuwd Gr fred.

05-07-2023 | Vrouw | 50
levothyroxine (200ug)
Trage schildklier
Slik nu 212,5 levotheroxine waarbij de waardes redelijk stabiel blijven. Wel nog steeds last van hoofdpijn en laatste half jaar vooral pijn in mijn lijf (heb ook fibromyalgie maar die is al jaren goed onder controle). Enige dat niet gebeurd is afvallen, blijf met wat ik ook probeer stabiel in (over)gewicht.

28-03-2022 | Vrouw | 74
levothyroxine (88ug)
Trage schildklier
Sinds 10 tallen haren slik ik Levothyroxinenatrum 100 naar volle tevredenheid. Maar sinds 2 jr is er bij mij hoge bloeddruk geconstateerd. Nu slikt ik dagelijks Losartankalium 25. Bij de bloedtest is nu geconstateerd dat ik daardoor een lagere dosering Levothyroxinenatrum moet innemen (75). Nu kom ik in gewicht aan, van 60 naar 64 kilo. Komt dat omdat ik nu Losartankaliu[lees meer...]m erbij inneem????

13-07-2021 | Man | 54
Trage schildklier
Gekomen door teveel hersenvocht daardoor hypofyse onderdrukt die de schildklier aan moet sturen

24-12-2022 | Man | 74
Trage schildklier
Bij verkeerde hoeveelheid kreeg ik depressieve stemming, na aanpassing van de sterkte geen last meer en voel ik mij gezond.

29-09-2018 | Man | 69
levothyroxine (137ug)
Hypothyreoïdie
geen negatieve ervaringen

22-09-2018 | Man | 70
Trage schildklier
werkt goed, voel me prima, geen bijverschijnselen