levothyroxine

Trage schildklier (129 meningen)
Schildklier verwijderd (18 meningen)
Ziekte van Hashimoto (12 meningen)
Snel werkende schildklier (9 meningen)
Auto-immuunziekte (0 meningen)

19-06-2017 | Vrouw | 52
levothyroxine (75ug)
Ziekte van Graves
De 2e of 3e dag na inname van dit medicijn had ik last van extreme vermoeidheid. vanaf 11.00 uur sórgens kon ik mij niet meer concentreren en kon ook de dag niet meer doorkomen. Verder veel pijn aan gewrichten en huiduitslag in de zon. Normaal gesproken ga ik na mijn werk naar de sportschool maar dat was niet meer mogelijk. Ik ben nu 5 dagen gestopt met dit medicijn en l[lees meer...]angzaam begint mijn energie weer terug te komen. Extreme vermoeidheid en concentratieproblemen waardoor niet mogelijk om te functioneren op het werk en te sporten behoorlijke gewichtstoename.

14-09-2016 | Vrouw | 56
levothyroxine (200ug)
Ziekte van Graves
Moest noodgedwongen ook overstappen van thyrax naar bovengenoemd middel. Blijk nu na 7 weken veel te hoog te zitten, te veel schildklierhormoon in t bloed. Terwijl ik dezelfde dosis zou hebben als voordien bij thyrax. Thyrax slikte ik al 18 jaar na een slok jodium te hebben genomen. Ik had de ziekte van Graves. Verder, veel bijwerkingen, ook opgezette buik, wisselvallige [lees meer...]buien, voel me emotioneel, golven van hitte, opgefokt gevoel, en snel moe en buiten adem. Ik baal hier stevig van. Slik nu 200 microgram levothyroxinenatrium.

31-12-2014 | Vrouw | 45
levothyroxine
Ziekte van Graves
Ik slik deze tabletten om toch schildklierhormoon binnen te krijgen, naast de Propylthiouracil die de schildklier stil legt. Je moet deze om nuchtere maag innemen en dan minstens een half uur wachten met ontbijt, daar was ik wel snel aan gewend. Maar ik heb last van gewrichtspijnen aan mijn polsen en gewichtstoename maar ik weet niet wat van welk medicijn komt. Al met al z[lees meer...]al ik blij zijn als ik na een jaar weer kan stoppen met deze pillen en dan hopen dat die schildklier weer normaal gaat doen.

Thyrax Duotab (853) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum