Ervaringen met Daktarin orale gel

miconazol

07-08-2018 | Man | 23
Candidiasis (oraal)
Ik heb in februari dit jaar een gel voorgeschreven dit bleek daktrarin te zijn. Aangezien ik een redelijke schimmelinfectie in mijn mond heb moest ik dit 7 dagen 4x per dag gebruiken. (Ik was laat naar de huisarts gegaan doordat ik het laat ondekte.) Ik heb het 7 dagen netjes gedaan zoals voorgeschreven en vertelt 4x per dag en dat 7 dagen lang. Nu ruim 6 maand verder is d[lees meer...]e schimmel niet veranderd het zit er nog, enige is dat het niet meer erger word maar stabiel blijft. Mijn huisarts wil geen nieuwe voorschrijven en ik zit met een schimmel. (Tond en gehemelte is goed te zien.) Nu weet ik dat ik jaren een ongezonde levensstijl heb gehad en het ook eigen schuld is dat ik het heb maar heb alles over de kop getrokken om ervan af te komen ik wil opnieuw een huisarts inlichten en hopen dat ik alsnog een medijcijn krijg maar iets anders dan deze rommel.

27-01-2018 | Man | 47
miconazol (20mg/g)
Mijn moeder was door een wesp gestoken in haar mond. Ze kreeg er een allergische reactie van en alles werd dik in haar mond. Met daktarin volledig genezen. Daarna gaf ze het aan mij omdat ik een zweertje had in mijn mond. Ook hierbij hielp het middel. Vervolgens kreeg ik een abces op mijn tandvlees. Ik dacht opeens aan dit middel en wilde het proberen alvorens naar de tand[lees meer...]arts te gaan. Geloof het of niet. Het abces was in 2 dagen foetsie. Een wondermiddel voor mij, dankzij mijn moeder die mij vertelde dat het heel goed werkt. En gelijk had ze.

18-10-2017 | Man | 61
COPD
Ik heb doordat ik pufjes gebruik voor mijn COPD vaak last van schimmelinfectie van mijn mond(hoeken) en slokdarm, kuurtje van Daktarin orale gel dan verdwijnt het als sneeuw voor de zon. goed middel vind ik dit natuurlijk, want ik heb er geen bijwerkingen van, terwijl ik van bijna alle medicijnen bijwerkingen heb.

10-01-2016 | Man | 61
Schimmelinfectie van de mond
Ik heb volledige gebitsprotheses op implantanten (6 per kaak=12), had last van gevoeligheden in mijn mond, specialist (implantoloog) oordeelde als waarschijnlijke oorzaak een schimmelinfectie, volgens mij achteraf gezien een juiste diagnose. Zij schreef mij voor: tandenpoetsen met Daktarin. Ik heb dat een tijdje gedaan en de meeste gevoeligheden verdwenen. Dit deed ik als[lees meer...] laatste na(ast) andere verzorgende acties zoals monddouche en tandenraggers en spoelde mijn mond daarna niet! Ik verbaas me een beetje over de negatieve reacties hier want ik heb nergens problemen mee gehad en wil het eigenlijk continue gaan gebruiken ipv tandpasta. Maar, toch maar niet want het is en blijft natuurlijk in de eerste plaats een medicijn voor tijdelijk. Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden.

07-07-2015 | Man | 25
Candidiasis (oraal)
Gebruik het middel al enkele weken 4x daags. Had veel hoop maar het middel is weinig effectief en doet niet wat door de fabrikant beloofd is. Ik vind het zonde van de tijd, moeite en geld en de vieze smaak die ik al weken heb.

23-11-2010 | Man
miconazol
Infectie
Ik blijk volgens de dokter een schimmelinfectie in de mond te hebben. Heb hier eerder wat voor gehad maar dit werkte niet. nu daktarin. Maar wat een gore rotzooi is dat!. Ik slik het niet 4 maal daags al een week lang en zie geen verbetering. Gebruik is handig maar bij het idee van het spul begin ik al te bibberen. Het is goor en laat me kokhalzen. Ik hoop dat het nog gaat[lees meer...] werken