terbinafine

Kalknagel(s) (171 meningen)
Schimmelinfectie van de huid (16 meningen)
Allergie (4 meningen)
Eczeem (4 meningen)
Schimmelinfectie van de hand (1 mening)
Netelroos (0 meningen)

12-02-2017 | Vrouw | 29
Voetschimmel
Gebruik: tegen Schimmelnagel. Veel bijwerkingen: uitslag gekregen die zeer moeilijk verdwijnt. Na 16 dagen al moeten stoppen met kuur. Schimmelnagel was wel al veel beter. Als je de medicatie verdraagt is het wel effectief, doch het is echte rommel voor je lichaam en zou het nooit meer nemen! Doorzetten met lokale behandelingen is gezonder en helpt ook, maar vergt meer[lees meer...] discipline.

07-07-2016 | Man | 21
Voetschimmel
Ik heb een goede ervaring met het product. geen bijwerkingen gehad.

24-03-2016 | Vrouw | 42
Voetschimmel
Eerste weken van gebruik misselijk, veel jeuk en extremevermoeidheid alsof mijn lichaam langzaam aan het aftakelen is. Na 5 weken totale smaakverlies en erge keelpijn. Nu 3 weken gestopt met medicijn (totaal 6 wk geslikt) en geen enkele verbetering. Proef nog steeds niks, al 6 kg afgevallen, extreem vermoeid en zware spieren (net als bij griep). Bloed is onderzocht, maar i[lees meer...]s verder goed, geen ontsteking. Huisarts vermoed dat medicijnen zenuwstelsel heeft aangetast, waardoor ik keelpijn voel, maar het is afwachten. Ik lees nergens een ervaring van iemand hoe lang de smaak wegblijft? Iemand ervaring? Van mij mag dit medicijn van de markt! Een aftakeling van je lichaam!!

16-08-2015 | Man | 48
Voetschimmel
Eerste maanden ok, daarna onverklaarbare keelpijn. Later ook oorsuizen en oorpijn. s 'nachts niet kunnen slapen van de pijn, dit medicijn vind ik werkelijk vergif! Afblijven!

23-07-2015 | Man | 66
Voetschimmel
Tijdens de vakantie voetschimmel opgelopen. Om er snel vanaf te zijn: twee weken 1 tablet p.d. geslikt èn tenen dagelijks ingesmeerd met Lamisil 1%. Geen enkele bijwerking ondervonden en de klachten verdwenen nar enkele dagen.

27-11-2014 | Man | 33
Voetschimmel
Hallo lezers, zoals vele mensen op dit form hebben beschreven kreeg ik ook enorme bijwerkingen waaronder: Ernstige nachtmerries, hoofdpijn, jeuk aan de armen, geen ruikvermogen, geen smaak, diarree, enorme duizeligheid. Deze bijwerkingen kreeg ik begin 2e week. Daarna gestopt met toestemming van de huisarts. Voor mij nooit meer Terbinafine. Weet wat je slikt! [lees meer...]Ik weet niet wat de effecten zouden zijn als ik het langer zou slikken, maar als ik de bijwerkingen lees kan het rode vlekken veroorzaken, haaruitval, gewicht afname etc. Nu ben ik bezig met een lotion MYK-1 20 ml zonder bijwerkingen. Hoop dat dit middel een beter alternatief is.

13-06-2014 | Vrouw | 55
terbinafine
Voetschimmel
De eerste 20 tabletten ging het prima weinig of niets te merken. Dan plots rode puntjes op voeten, later bobbeltjes/blaasjes aan de zijkanten van de vingers en over het hele lichaam. Uitgezonderd gezicht rode plekjes. De handen jeukten verschrikkelijk, vooral net na het opstaan. Gebruik handschoenen bij karweitjes in de tuin en bij schoonmaken en afwas. Op aanraden van d[lees meer...]e huisarts met medicijn gestopt, met het idee dat de klachten zullen afnemen en dit aan het medicijn ligt. Ook een keer spontaan overgegeven, ontbijt.

31-05-2014 | Vrouw | 22
Voetschimmel
Nadat bijna al mijn voetnagels kalknagels werden en ik op mijn handen tussen vingers erge uitslag had, kreeg ik dit voorgeschreven. Ik slik het inmiddels een half jaar, geen bijwerkingen en mijn nagels groeien mooi uit! Ik ben zo blij dat ik eindelijk weer open schoenen aan zal kunnen deze zomer : ) Er zit nu nog een klein randje bij mijn grote teen, maar over een paar maa[lees meer...]nden zal dat er ook wel uit zijn gegroeid. Hopelijk blijft het weg! Mijn handuitslag is er alleen wel nog steeds (in vlagen).

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum