Ervaringen met Canesten gyno

clotrimazol

buikpijn branderig gevoel rond buiten de vagina misselijkheid branden op de huid blaar(ken) achter in de keel verstopte keel branderig gevoel in de keel keelpijn samentrekking van de baarmoeder slijm ophoesten

Vaginale schimmelinfectie (113 meningen)

16-01-2019 | Vrouw | 23
Bacteriële vaginose
Werkt helemaal niet. Ben later naar de huisarts geweest en hij zei dat hij nog nooit van dit middel gehoord had en na het lezen van de beschrijving voegde hij toe dat hij niet zou verwachten dat dit echt zou helpen. Ben nu bezig met een ander middel op recept wat wel werkt en werd nog compleet vergoed door mijn zorgverzekering ook, veel beter dan die 15 euro hier voor

05-12-2018 | Vrouw | 35
clotrimazol (500mg)
Heeft niet geholpen, duur in aanschaf. Mijn advies is ga naar de huisarts voor een recept

24-11-2018 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Medicijn heeft geen enkel effect gehad. Niet aan te raden. Je kunt beter gelijk naar de dokter gaan voor een recept. 15 euro 'weggegooid'.

11-11-2018 | Vrouw | 46
Vaginale schimmelinfectie
Heel veel nare bijwerkingen. Voelt alsof je flauwvalt. Dag erna nig ziek. Krampen in onderbuik en misselijk. Heel erg moe.

18-10-2018 | Vrouw | 44

11-07-2018 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Makkelijk in te brengen Maar schimmel gaat niet weg. Klachten verergeren. Huisarts gebeld voor de daktarin capsule, die werkt tenninste

01-07-2018 | Vrouw | 21
clotrimazol
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst een vaginale schimmelinfectie gehad, alle symptomen op internet kwamen overeen met wat ik had. Heb vervolgens zelf de Canesten crème gekocht en 6 dagen lang gebruikt, inwendig en uitwendig voor het slapengaan. Na dag 1 voelde het al erg verlichtend, en na de 6 dagen was het helemaal over. Makkelijk in gebruik, maar wel elke ochtend daarbinnen goed uitspoelen[lees meer...] onder de douche.

19-06-2018 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Heb achteraf zeker een half jaar rondgelopen met de schimmelinfectie. Toch maar een capsule proberen. Makkelijk in te brengen. Volgende dag voelde het al heel anders. Na een week voelt het weer helemaal zoals het hoort! Ik raad het echt aan.

14-06-2018 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
In de avond voor het slapen gaan had ik het tablet ingebracht. Midden in de nacht werd ik bezweet wakker. Toen ik daarna naar de wc ging, merkte ik dat ik krampen had in mijn onderbuik. Ik had al zo’n vermoede dat dit mijn baarmoeder was die geirriteerde raakte van het tablet. De volgende ochtend voelde ik me erg beroerd en misselijk. Ook had ik de diarree. Ik voelde me ze[lees meer...]lfs zo beroerd dat ik later naar mijn werk ging. Eindstand: nog steeds jeuk.. Terwijl ik normaal gesproken met de 3 eieren van Gyno Daktarin nergens meer last van heb. Werkt niet voor mij (als schimmel-koningin) :p

21-05-2018 | Vrouw | 38
clotrimazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Heb canesten en gyn crème gebruikt op aanraden van de apotheek. Normaal gebruik ik gyno dactarin. Na 1 applicatie op zaterdagavond heb ik gisterenavond een licht bloedverlies vastgesteld. Vervolgens applicatie 2 toegediend. Deze ochtend opnieuw zeer lichte bloedverlies vastgesteld. Kan dit een bijwerking zijn?

08-03-2018 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Erg last gehad van een schimmelinfectie, ik ben hiervoor niet naar de dokter geweest omdat alle symptomen zo overeen kwamen met alles wat ik las dat ik het wel wist. Een dag later al véél minder last! Die nacht eindelijk weer lekker zonder jeuk geslapen. Ik heb er vertrouwen in dat het weggaat. Top product! Super makkelijk ook!

06-12-2017 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Zojuist last gehad van een erge schimmelinfectie, daar deze in het weekend plaatsvond bij de drogist Canesten gyno capsule gehaald. Deze deed bij inbrengen erg veel zeer en zat niet gemakkelijk gedurende de nacht. Een dag later opgestaan met nog meer jeuk, pijn en een brandend gevoel. Huisarts gebeld voor daktarin gyno tablet, werkt vele malen beter. Al met al een slechte[lees meer...] ervaring met Canesten... voor mij nooit meer!

10-11-2017 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb na een antibiotica kuur ontzettende jeuk gekregen. Heb toen bij de apotheek 1 capsule gehaald van canesten om in te brengen. Inbrengen ging makkelijk nadeel was dat het er ook weer uitkomt dus inlegkruisje. Volgende dag was de jeuk weg ik blij! Maar vandaag is het net zo hard weer terug gekomen! Het jeukt weer enorm en erbij lichtroze afscheiding. Toch maar weer ric[lees meer...]hting huisarts. Ik koop het niet meer, 15 euro weggegooid.

29-10-2017 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Ben naar de huisarts geweest toen ik last kreeg van vermoedelijk een schimmelinfectie, omdat ik de afgelopen weken waarschijnlijk te hoog in de suikers zat (diabetes type 1). Bleek inderdaad een schimmelinfectie te zijn (inwendig) en huisarts gaf me toen dit product mee. Kwam met een tube en 3 soort applicators. De huisarts had mij al goed uitgelegd dat ik dit 's avonds vo[lees meer...]or het slapen gaan in moest brengen en dan het liefst terwijl je op je zij ligt (dit maakt het zeker een stuk makkelijker!). Mijn probleem hiermee is dat je de creme vanuit de tube in de applicators moet stoppen, enkel gaat dit zeer lastig en scheurt de tube snel in. Het inbrengen was ook wel een beetje ongemakkelijk maar dat komt omdat ik nooit eerder wat in mijn vagina had gestopt, ook geen tampons of wat dan ook. De eerste dag ging heel soepel voelde ook vrij goed, geen last van jeuk. De tweede dag verergerde de jeuk heel erg en kreeg ik een branderig gevoel waardoor ik amper kon lopen of slapen. De derde dag was de pijn al weer helemaal weg en voel ik me een stuk beter! Je moet er wel rekening mee houden dat die creme er ook weer uit komt dus misschien even een maandverbandje in of een katoenen onderbroek die vies mag worden. Nog kijken of ik er hier ook echt mee van af ben maar tot nu toe super tevreden en zeker een aanrader!

20-09-2017 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Canesten gyno zachte capsule. Door gebruik van antibiotica kreeg ik een vaginale schimmelinfectie. Ik vond het vervelend om naar de dokter te gaan en besloot zelf onderzoek te doen naar de mogelijkheden. Ik kwam uit op de canesten gyno capsule, 1malig in brengen, super makkelijk. Na dit gekocht en ingebracht te hebben, ben ik revieuws over het product gaan lezen.... best [lees meer...]dom om dit pas na de tijd te doen maar oke. Veel negatieve reacties op dit product, dus ik baalde al dat ik het had gekocht en gebruikt, maar nu na 6 dagen hartstikke blij, geen pijn en jeuk meer! :) Een aanrader dus!

10-09-2017 | Vrouw | 23
clotrimazol (200mg)
Vreselijke troep! Eerst de canesten test gedaan en later 7 dagen lang tube ingebracht. Branderige pijn, opgezwollen lippen en bultjes. Wat een hel! Morgen alsnog naar de dokter. Weg gegooid geld!