Ervaringen met Canesten gyno

clotrimazol

Vaginale schimmelinfectie (111 meningen)

08-09-2021 | Vrouw | 39
Vaginale schimmelinfectie
Dit werkt bij mij prima. Ik had al een dag of drie last van jeuk en een branderig gevoel. Tablet gekocht, voor het slapen ingedaan en de volgende ochtend was alles weg. Geen bijwerkingen, beetje brokkelige afscheiding maar even een inlegkruisje in en dan is dat ook weer opgelost. Prima spul.

05-09-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Capsule gekocht en ingebracht en daarna pas de reviews gelezen, waardoor ik toch wat schrik kreeg. Maar alles is prima verlopen, geen vervelende bijwerkingen en het product heeft gedaan wat het moest doen. Binnen no time was ik van mijn klachten af.

25-08-2021 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Normaal gyno-daktarin maar door omstandigheden deze bij de drogist gehaald. Ik had al een tijdje een milde schimmelinfectie. Getest bij de dokter. Die vond dat ik wel even mocht wachten tot het "vanzelf" overging. Na gebruik van Canesten Gyno is de infectie direct veel erger geworden de dagen erna. Abnormaal. Meteen ook branderigheid terwijl ik daar heel licht last van ha[lees meer...]d. Ik gebruik dit middel NOOIT meer.

13-05-2021 | Vrouw | 48
Buikpijn
Ik kampte ong 4 maanden met onderbuik pijn. Na een week ging dat van zelf weer over maar kreeg het na een week aanhouden de en deze keer duurde het ong twee weken. Intussen had ik ook last van me maag en algeheel buikpijn en onderbuik pijn kreeg extra erbij. Aantal keren bij mij ha geweest en er is een test gedaan voor blaasontsteking en dat was negatief. Verder niets mee[lees meer...] gedaan. Al met al zijn we 4 maanden verder de pijn heeft zich in verschillende vormen voorgezet. Begon met knedende, dan branderige en zurige krampachtige of heftige weeën achting. Sinds een week kreeg ik last van mijn g-spot onwijs brandend pijn. Verder geen jeuk of slijm. Kreeg van ha deze zalf en ben gisteren begonnen. Als bijwerking heb ik veel last van extra branderige pijn na het aanbrengen. Vandaag bij tweede x gebruik voelt minder pijnlijk. Denk wel dat het helpt.

07-05-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik had last van nare geurtjes en meer dan normaal witte afscheiding.

03-03-2021 | Vrouw | 21
Abnormaal vaginaal bloedverlies

02-02-2021 | Vrouw | 18
Abnormaal vaginaal bloedverlies

22-11-2020 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Vrijdag ingebracht, zaterdagochtend witte korrelige afscheiding later op de ochtend licht roze, in de middag ongesteldheids hoeveelheid aan bloeding gekregen, ben nu een dag verder en heb hier nu nog last van (moet eigenlijk pas over 1,5 week ongesteld worden. Ook wat last van een benauwd gevoel gekregen na 1 dag, heel onprettig. Maar om het maar van de positieve kant te b[lees meer...]ekijken, de jeuk is (hopelijk blijvend) verdwenen.

28-08-2020 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Na het lezen van horrorverhalen, was ik een klein beetje bang voor het gebruik van canesten gyno 1. Voor het slapen 1 ingebracht, en helemaal geen branderig gevoel ervaren!! Geen bijwerkingen dus.

14-08-2020 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Voor de 2e keer tijdens mijn zwangerschap kreeg ik te kampen met een vaginale schimmelinfectie. De eerste keer direct daktarin gyno 1200mg capsule gekregen via huisarts maar i.v.m. vakantie kon ik hier niet direct terecht en kreeg ik het advies van de verloskundige om canesten gyno te gebruiken. Aangezien ik er snel bij was zou dit voldoende moeten zijn. Helaas hebben zowe[lees meer...]l de 1 daagse capsule als de zalf niks gedaan en werd het alleen maar heftiger! Bij mij hebben beide uiteindelijk niks gedaan en moest ik alsnog naar de huisarts voor een andere capsule. Ik raad dit product dan ook niet aan en ga voortaan gelijk weer naar de huisarts.

04-08-2020 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb regelmatig last gehad van een vaginale schimmel. Normaal ga ik altijd naar de huisarts en krijg ik daar een tablet wat ik oraal moet innemen. Nu kon dit echter niet dus naar de drogisterij gegaan en canesten gymo geprobeerd. Ondanks de vele negatieve reacties ben ik zeer tevreden! Het Brandde verschrikkelijk, kom er bijna niet van lopen en aanraken of plassen oh maa[lees meer...]r. Capsule voor het slapen ingenomen en de volgende dag weg branderig gevoel!! Super product

06-03-2020 | Vrouw | 63
Vaginale schimmelinfectie
Zachte capsule is gemakkelijk in te brengen met de applicator. De dagen erna wordt het omhulsel van de werkzame stof kennelijk afgebroken en afgevoerd uit het lichaam, waardoor je een aantal dagen een inlegkruisje zult moeten gebruiken. Inmiddels ruim 2 weken verder moet ik helaas constateren dat het product nauwelijks effect heeft gehad. De klachten bestaan nog steeds. D[lees meer...]ure grap voor een (in mijn geval) niet werkend product! Ik zou het niet aanraden en zal het ook zelf niet meer gebruiken.

29-02-2020 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Ik voelde een lichte opkomst van een vaginale schimmelinfectie. Dus ga ik naar de apotheker om canesten gyno, de capsule te halen. Ik breng hem ‘s avonds in voor het slapen en doe alles wat er op de bijsluiter staat. Toen ik in de ochtend opstond kwam het er allemaal uit in extreem veel witte brokjes en voelde ik dat het gevoel nog erger geworden was. Had een heel erg bran[lees meer...]derig gevoel, kon niet meer functioneren. Ik raad dit product aan niemand aan.

20-01-2020 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb mijn eerste vaginale schimmelinfectie en heb op aanraden van de Huisarts de afgelopen 3 dagen 2 keer per dag gesmeerd met Canesten Gyno Creme en ook 3 avonden een Canesten Gyno 3 tablet ingebracht. Als ik de crème aanbreng op de binnenste schaamlippen brand het een beetje. S'ochtends jeukt het enorm na een nacht slapen (jeuk had ik niet tijdens de schimmelinfectie).[lees meer...] Het inbrengen van de tablet was makkelijk, en ik heb hier s'nachts geen klachten van gehad. De klachten overdag waren krampen (voelt als menstruatiekramp), ze waren best heftig. Ik heb een hoge pijngrens dus ervaar pijn niet zo erg, maar moest wel even diep ademhalen bij sommige krampen. Ik heb vannacht mijn laatste pil ingebracht en vandaag overdag voelde de binnenkant van mijn vagina pijnlijk en ben ik gaan bloeden. Nu komen er restjes van de tabletten naar buiten. Ik heb het idee dat de schimmel op mijn schaamlippen nog niet weg is, dus ik blijf nog zeker 4 dagen doorsmeren. Mijn vagina is wel erg gevoelig nu.

08-01-2020 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Normaal gebruik ik de canesten gyno capsule, hierover ben ik zeer tevreden. Maar heb laatst de tablet vorm gebruikt en heb het idee dat het tablet niet goed oplost. Waardoor er veel afscheiding is en er ook nog veel van het tablet in m’n vagina zit. Vind het zeer verveld dus ik kan het tablet NIET aanraden. Volgende keer maar weer de capsule gebruiken!

27-10-2019 | Vrouw | 58
Schimmelinfectie van de huid
Door gebruik van anti-biotica is vaginale schimmelinfectie ontstaan, 2 dgn geleden Canesten Gyno 1 ingebracht, op bijsluiter ook advies om creme op buitenste randen van de vagina aan te brengen. Wat een nachtmerrie, het is zo verschrikkelijk gezwollen en er zijn kleine wondjes ontstaan, ik word misselijk van de pijn bij het plassen zo erg, schoonspoelen met water, zitten,[lees meer...] lopen haast niet te doen vanwege helse pijn. en voel me gewoon beroerd. Moet er ook bij vermelden dat ik vanwege overgangsklachten al jaren Kliogest gebruik, wat vaginale afscheiding meebrengt maar dat was licht tot aan de anti biotica kuur. NB. Geen optie voor 100mg/g dus bij deze!!